Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Microsoft Office
zarządzanie operacyjne
usprawnianie procesów
Project Management
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
QUALITY ASSISTANT
SITEL Polska Sp. z o.o.
Knowledge management - quality check, knowledge testing, motivating and setting development plan for 27 german speaking employees.
Supporting the training processes at the whole site (resources and infrastructure).
Training new employees and preparing "happy landing" events in the company
Supporting the training processes at the whole site (resources and infrastructure).
Training new employees and preparing "happy landing" events in the company
Szkolenia i kursy
SGH's Certificate: "International Business", 2006
SGH's Certificate: "Logistics Management", 2006
COPC Certificate
SIX SIGMA BLACK BELT - certified
PRINCE 2 Foundation
"Leader as Coach"
"Certified Auditor" by BSI (British Standards Institute)
SGH's Certificate: "Logistics Management", 2006
COPC Certificate
SIX SIGMA BLACK BELT - certified
PRINCE 2 Foundation
"Leader as Coach"
"Certified Auditor" by BSI (British Standards Institute)
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Zainteresowania
Gardening (big size gardens), volleyball
Organizacje
Member of GFPS Polska (2003)
Students' Scientific Association of Logistics Management(2004)
Students' Scientific Association of Logistics Management(2004)
Inne
KPIs which I was succesfully working on:
- Call volume scheduling accuracy
- Customer Satisfaction (for multiple clients and systems including Multiple Regression usage)
- AHT - B2B, B2C
- CSAT - backoffice
- Productivity - Backoffice
- Service Ticket Aging - Technical support
- Sales efficiency - technical support
- Call volume scheduling accuracy
- Customer Satisfaction (for multiple clients and systems including Multiple Regression usage)
- AHT - B2B, B2C
- CSAT - backoffice
- Productivity - Backoffice
- Service Ticket Aging - Technical support
- Sales efficiency - technical support
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
GFPS Polska
grupa skupiająca sympatyków, członków, byłych i obecnych uczestników kursów tandemowych oraz stypendystów Stowarzyszenia Naukowo-Kulturalnego w Europie Środkowej i Wschodniej GFPS Polska
Gra Wstępna
Gra wstępna jest jak aperitif, idealnym rozwiązaniem na początek imprezy. Gra wstępna jest początkiem czegoś więcej, tak samo jak flirt, budujący relację między mężczyzną, a kobietą. Oddaj się Grze...
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
GLOBTROTER
Zapraszamy wszystkich, których pasją są podróże i odkrywanie świata, którzy przeżyli przygody życia i te mniejsze. :-)