Tomasz Wasikowski

kierownik Contact Center, arvato services Polska
Szczecin, zachodniopomorskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
kierownik call center
Arvato Services
Odpowiedzialność za całość operacji call center w wyznaczonym obszarze (biznes, lokalizacja, projekt) i realizację usługi zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami zleceniodawców arvato.
W ramach zakresu kompetencji obowiązującego w firmie podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu.
Polkomtel Sp. z o. o.
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Sieci Własnej
Polkomtel S.A.
Taki sam jak w przypadku poprzedniego stanowiska - w odniesieniu do własnych salonów sprzedaży sieci operatora
Polkomtel Sp. z o. o.
Regionalny Kierownik Rynku Masowego
Polkomtel S.A.
realizacja planów sprzedaży podległej sieci autoryzowanych przedstawicieli handlowych, dbanie o jakość sieci, podejmowanie działań wspierających sprzedaż i zatrzymanie klienta, coaching oraz ocena pracy zespołu, dbanie o poziom wiedzy produktowej oraz umiejętności zespołu w regionie, udział w procesie pozyskiwania i określania warunków umów dla podległych jednostek, udział w opracowywaniu budżetu, planów sprzedaży oraz rozwoju sieci w regionie, nadzór nad sprawami administracyjnymi
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista/Koordynator ds. klientów Indywidualnych
Polkomtel S.A.
koordynowanie pracy specjalistów, nadzór i kontrola jakości pracy zespołu, wizytowanie oraz dbanie o jakość sieci sprzedaży, realizacja planów sprzedaży, egzekwowanie wdrażania standardów merchandisingu, obsługi klienta, monitorowanie poczynań konkurencji, raportowanie
Polkomtel Sp. z o. o.
Promotor Sprzedaży
Polkomtel S.A.
wizytowanie punktów sprzedaży prepaid, pomoc w zakresie informacji, wiedzy produktowej, wprowadzanie koncepcji promocji produktu, wprowadzania standardów wizualizacji punktów sprzedaży, raportowanie
Office Depot Poland
Telemarketing team leader/ Specjalista ds. Reklamacji
koordynowanie pracy zespołu telemarketerów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa klienta, raportowanie, analiza i rozwiązywanie reklamacji klientów
Stocznia Szczecinska SA
Specjalista ds. Zakupów
koordynowanie procesu zakupów i wyposażania jednostek zgodnie z harmonogramem, przygotowywanie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami, udział w negocjacjach handlowych, wstępna weryfikacja zapytań ofertowych, raportowanie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Grupy

14 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
iPhone
iPhone
Grupa miłośników/użytkowników Apple iPhone, iPod i oczywiście iPad
Plus
Plus
Strona dla osób związanych z Polkomtel S.A., pracowników Plusa oraz osób wykonujących prace na rzecz Polkomtel S.A., użytkowników sieci Plus oraz dla zainteresowanych tym tematem
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.