Doświadczenie zawodowe
kierownik call center
Arvato Services
Odpowiedzialność za całość operacji call center w wyznaczonym obszarze (biznes, lokalizacja, projekt) i realizację usługi zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami zleceniodawców arvato.
W ramach zakresu kompetencji obowiązującego w firmie podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu.
W ramach zakresu kompetencji obowiązującego w firmie podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu.
Regionalny Kierownik Rynku Masowego
Polkomtel S.A.
realizacja planów sprzedaży podległej sieci autoryzowanych przedstawicieli handlowych, dbanie o jakość sieci, podejmowanie działań wspierających sprzedaż i zatrzymanie klienta, coaching oraz ocena pracy zespołu, dbanie o poziom wiedzy produktowej oraz umiejętności zespołu w regionie, udział w procesie pozyskiwania i określania warunków umów dla podległych jednostek, udział w opracowywaniu budżetu, planów sprzedaży oraz rozwoju sieci w regionie, nadzór nad sprawami administracyjnymi
Specjalista/Koordynator ds. klientów Indywidualnych
Polkomtel S.A.
koordynowanie pracy specjalistów, nadzór i kontrola jakości pracy zespołu, wizytowanie oraz dbanie o jakość sieci sprzedaży, realizacja planów sprzedaży, egzekwowanie wdrażania standardów merchandisingu, obsługi klienta, monitorowanie poczynań konkurencji, raportowanie
Telemarketing team leader/ Specjalista ds. Reklamacji
koordynowanie pracy zespołu telemarketerów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa klienta, raportowanie, analiza i rozwiązywanie reklamacji klientów
Specjalista ds. Zakupów
koordynowanie procesu zakupów i wyposażania jednostek zgodnie z harmonogramem, przygotowywanie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami, udział w negocjacjach handlowych, wstępna weryfikacja zapytań ofertowych, raportowanie
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Plus
Strona dla osób związanych z Polkomtel S.A., pracowników Plusa oraz osób wykonujących prace na rzecz Polkomtel S.A., użytkowników sieci Plus oraz dla zainteresowanych tym tematem
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.