Tomasz Warakomski

Tomasz Warakomski

Właściciel, Ciasna, ale własna:)

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Ciasna, ale własna:)

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Blogi firmowe i produktowe
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
Daj Cynk
Daj Cynk
Grupa stworzona dla dziennikarzy, PR-owców i firm...powstała po to, aby umieszczać na niej ważne informacje, które swobodnie będą mogli wykorzystywać dziennikarze
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
RYNEK REKLAMY
RYNEK REKLAMY
Wszystkie liczące się firmy z branży reklamowej i medialnej.