Umiejętności
Metalurgia
Microsoft Excel
SAP R / 3
SPC
5. Dlaczego
Microsoft Access
Prawo jazdy kat B
ISO 16949
Ishikava , Pareto
MMF
Narzędzia doskonalenia i sterowania jakością.
A2C
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Client Technical Support Manager
- rozpatrywanie reklamacji jakościowych i wszelkich aspektów technicznych,
- wsparcie klienta w zakresie projektowania/rozwoju nowych produktów
- doradztwo techniczne w zakresie norm, zawężonych wymogów technicznych/jakościowych,
- współdziałanie w projektowaniu/wdrażaniu nowych gatunków stali/nowych powłok/poprawy własności istniejących produktów
- rozwiązywanie problemów jakościowych.
- wsparcie klienta w zakresie projektowania/rozwoju nowych produktów
- doradztwo techniczne w zakresie norm, zawężonych wymogów technicznych/jakościowych,
- współdziałanie w projektowaniu/wdrażaniu nowych gatunków stali/nowych powłok/poprawy własności istniejących produktów
- rozwiązywanie problemów jakościowych.
Specjalista - Jakość i rozwój produktu.
- Prowadzenie projektów z zakresu poprawy jakości w sektorze produktów płaskich,
- Nadzór i koordynacja projektów w zakresie rozwoju nowych/zmodernizowanych produktów,
- Raportowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne w zakresie wykonywanych obowiązków,
- We współpracy z Biurami Zarządzania Zamówieniami – ciągła weryfikacja procesu przyjmowania zamówień.
- Nadzór nad opracowywaniem programów mających na celu unowocześnienie technologii produkcji, zmniejszenie zużycia materiałów oraz poprawę jakości wyrobów walcowanych.
- Współpraca z działem kontroli jakości w zakresie rozpatrywanych reklamacji,
- Współpraca z działem Customer Technical Support w zakresie analizy technicznych wymagań klienta oraz merytoryczne wsparcie podczas wizyt u klientów.
- Współpraca z Laboratorium Defektologicznym.
- Współpraca z Laboratorium Badań Wytrzymałościowych ArcelorMittal Poland.
- Nadzór i koordynacja projektów w zakresie rozwoju nowych/zmodernizowanych produktów,
- Raportowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne w zakresie wykonywanych obowiązków,
- We współpracy z Biurami Zarządzania Zamówieniami – ciągła weryfikacja procesu przyjmowania zamówień.
- Nadzór nad opracowywaniem programów mających na celu unowocześnienie technologii produkcji, zmniejszenie zużycia materiałów oraz poprawę jakości wyrobów walcowanych.
- Współpraca z działem kontroli jakości w zakresie rozpatrywanych reklamacji,
- Współpraca z działem Customer Technical Support w zakresie analizy technicznych wymagań klienta oraz merytoryczne wsparcie podczas wizyt u klientów.
- Współpraca z Laboratorium Defektologicznym.
- Współpraca z Laboratorium Badań Wytrzymałościowych ArcelorMittal Poland.
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
AGH Metale Nieżelazne
Grupa zbierająca studentów i doktorantów wydziału Metali Nieżelaznych AGH. Piszemy o spotkaniach wszelkich, tych poważnych i tych mniej...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.