Umiejętności
Digital Marketing
Project Management
zarządzanie marką
Komunikacja Marketingowa
Komunikacja kryzysowa
Organizowanie eventów
Komunikacja Marketingowa i Public Relations
Prowadzenie biura prasowego
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR
Połowa działu PR w zespole Brand, Marketing & Communications. Odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną - promocję medialną ekspertów i ekspertyz EY wszystkich 4 linii biznesowych: Assurance, Tax, Business Advisory i Transaction Advisory.
Project manager odpowiedzialny za premiery medialne najpopularniejszych raportów EY: Atrakcyjność Inwestycyjna Polski, Atrakcyjność Inwestycyjna Europy, Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu, Globalne Badanie Bezpieczeństwa Informacji.
Współodpowiedzialny za obecność marki EY w mediach społecznościowych (portale: Twitter i LinkedIn) - lider wdrożenia aplikacji SMARP (wewnętrzny hub wszystkich treści związanych z marką).
Naprawdę dumny ze współudziału w wydaniu, pod patronatem EY, książki "Ostatni", dotyczącej wojennych losów Cichociemnego, kapitana Aleksandra Tarnawskiego.
Project manager odpowiedzialny za premiery medialne najpopularniejszych raportów EY: Atrakcyjność Inwestycyjna Polski, Atrakcyjność Inwestycyjna Europy, Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu, Globalne Badanie Bezpieczeństwa Informacji.
Współodpowiedzialny za obecność marki EY w mediach społecznościowych (portale: Twitter i LinkedIn) - lider wdrożenia aplikacji SMARP (wewnętrzny hub wszystkich treści związanych z marką).
Naprawdę dumny ze współudziału w wydaniu, pod patronatem EY, książki "Ostatni", dotyczącej wojennych losów Cichociemnego, kapitana Aleksandra Tarnawskiego.
starszy specjalista ---> ekspert
W Biurze Rzecznika Prasowego odpowiedzialny za aktywność medialną ministra spraw zagranicznych i wiceministrów. Specjalizacja w trzech obszarach tematycznych: dyplomacji ekonomicznej, polityki bezpieczeństwa oraz relacji bilateralnych Polska - USA (m.in. media officer projektu "Polsko-Amerykański Tydzień Innowacyjności" w Dolinie Krzemowej - listopad 2014).
Podczas polskiego przewodnictwa w Radzie UE (VI-XII 2011) członek "Korpusu Prezydencji" - koordynator działań komunikacyjnych i PR ministerstwa. Odpowiedzialny również za właściwe funkcjonowanie biur prasowych podczas spotkań wysokiego szczebla (ministerialnego) w Sopocie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Ze względu na doświadczenie zdobyte w czasie prezydencji - trener medialny prezydencji cypryjskiej.
Podczas polskiego przewodnictwa w Radzie UE (VI-XII 2011) członek "Korpusu Prezydencji" - koordynator działań komunikacyjnych i PR ministerstwa. Odpowiedzialny również za właściwe funkcjonowanie biur prasowych podczas spotkań wysokiego szczebla (ministerialnego) w Sopocie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Ze względu na doświadczenie zdobyte w czasie prezydencji - trener medialny prezydencji cypryjskiej.
Doradca Podsekretarza Stanu ---> Radca Szefa KPRM
Ekspert ds. komunikacji w Centrum Informacji Rządu (CIR), odpowiedzialny za przygotowywanie i koordynację materiałów prasowych, wydarzeń z udziałem premiera oraz rządowych kampanii informacyjnych. Projekty realizowane w bieżącej współpracy z administracją (rzecznicy ministerstw), partnerami samorządowymi oraz instytucjami zagranicznymi.
Lider zespołu medialnego podczas szeregu wizyt premiera w kraju i za granicą, a także delegacji zagranicznych najwyższego szczebla w Polsce.
Lider w projektach związanych z mediami społecznościowymi: założyciel profili korporacyjnych KPRM na Facebooku i Twitterze (pierwsze profile w historii). Współtwórca koncepcji nowej strona internetowej premier.gov.pl (Webstar 2010 w kategorii "Administracja publiczna").
Lider zespołu medialnego podczas szeregu wizyt premiera w kraju i za granicą, a także delegacji zagranicznych najwyższego szczebla w Polsce.
Lider w projektach związanych z mediami społecznościowymi: założyciel profili korporacyjnych KPRM na Facebooku i Twitterze (pierwsze profile w historii). Współtwórca koncepcji nowej strona internetowej premier.gov.pl (Webstar 2010 w kategorii "Administracja publiczna").
Senior Specialist
Specjalista ds. komunikacji w zespole Corporate Communications, odpowiedzialny m.in. za projekty:
- działania PR dla Grupy PZU, skoncentrowane na programach prewencyjnych i sponsoringowych największego polskiego zakładu ubezpieczeniowego,
- koordynacja działań komunikacyjnych dla "Koalicji na rzecz jazdy na światłach przez cały rok" (rzecznik zakończonej sukcesem w 2007 r. (nowelizacja ustawy) kampanii wprowadzającej obowiązek jazdy na światłach dziennych),
- działania rebrandingowe dla Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego PZPM (dawniej: Związek Motoryzacyjny SOIS),
- współpraca z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - programy prewencyjne na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach,
- koordynacja działań PR (w tym prowadzenie biura prasowego) dla Centrum Medycznego ENEL-MED S.A.
- działania PR dla Grupy PZU, skoncentrowane na programach prewencyjnych i sponsoringowych największego polskiego zakładu ubezpieczeniowego,
- koordynacja działań komunikacyjnych dla "Koalicji na rzecz jazdy na światłach przez cały rok" (rzecznik zakończonej sukcesem w 2007 r. (nowelizacja ustawy) kampanii wprowadzającej obowiązek jazdy na światłach dziennych),
- działania rebrandingowe dla Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego PZPM (dawniej: Związek Motoryzacyjny SOIS),
- współpraca z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - programy prewencyjne na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach,
- koordynacja działań PR (w tym prowadzenie biura prasowego) dla Centrum Medycznego ENEL-MED S.A.
Praktykant ---> Account Executive
Pierwsze zawodowe kroki w branży PR - członek zespołu, specjalista w zespole komunikacji korporacyjnej pierwszej agencji PR w Polsce. Odpowiedzialny za projekty dla kilku marek, w tym:
- ING Nationale-Nederlanden,
- British Airways,
- Lafarge Cement Polska,
- ComputerLand (obecnie Signity),
- Groupe SEB (marki: Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta).
- ING Nationale-Nederlanden,
- British Airways,
- Lafarge Cement Polska,
- ComputerLand (obecnie Signity),
- Groupe SEB (marki: Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta).
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- historia nowożytna;
- współczesne stosunki międzynarodowe;
- marketing polityczny;
- labrador retriever.
- współczesne stosunki międzynarodowe;
- marketing polityczny;
- labrador retriever.
Organizacje
Polski Związek Piłki Nożnej - były sędzia Wydziału Sędziowskiego Warszawa (na poziomie amatorskim).
Helsińska Fundacja Praw Człowieka - uczestnik kursów praw człowieka oraz wolontariusz podczas dwóch edycji festiwalu filmowego "Prawa człowieka w filmie".
Helsińska Fundacja Praw Człowieka - uczestnik kursów praw człowieka oraz wolontariusz podczas dwóch edycji festiwalu filmowego "Prawa człowieka w filmie".
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
London School of Public Relations
Miejsce dla absolwentów i uczestników London School of Public Relations (LSPR) - szkolenia organizowanego przez Związek Firm Public Relations, opartego na prestiżowym programie londyńskiej szkoły PR.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?