Tomasz Urbańczyk

Menedżer ds. Kampanii Biznesowych w UNIQA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój Call Center Lead Management Wsparcie sprzedaży Marketing afiliacyjny Marketing Interaktywny Zarządzanie Sprzedażą Ubezpieczenia Performance marketing Utrzymanie Klienta inwestycje

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniqa TU SA
Menedżer ds. Kampanii Biznesowych
Uniqa TU SA
Menedżer ds. Kampanii Sprzedażowych
Departament Własnych Sieci Sprzedaży
- kampanie wspierające realizację planów sprzedażowych własnej sieci sprzedaży (klient indywidualny, sieć oddziałowa)
- współpraca oraz odpowiedzialność za wyniki w zewn. call center (klient biznesowy, zespoły sprzedaży mobilnej)
- współpraca z porównywarkami, sieciami afiliacyjnymi, dostawcami baz, dostawcami narzędzi IT, agencjami
- testy nowych źródeł leadów
- projekty cross sell
AXA w Polsce
Menedżer ds. Kampanii Sprzedażowych
Departament Sieci Sprzedaży
- lead management (leady B2C, B2B) - w tym transformacja całego procesu
- projekty cross sell
- PPK
AXA w Polsce
Kierownik Działu Utrzymania Klienta
Departament Obsługi i Utrzymania Klientów
Zarządzanie 2 Zespołami:
- Zespół Utrzymania Klienta, oraz
- wewn. Marketingowe Call Center (lead management)
AXA w Polsce
Menedżer Projektów
Departament Marketingu
- współtworzenie procesu lead management (zwycięzca IV edycji konkursu AXA Innovation Awards). Wsparcie sieci własnej oraz placówek franczyzowych pod kątem ubezpieczeń życiowych, inwestycyjnych, turystycznych, komunikacyjnych, B2B, majątkowych (performance marketing, wewnętrzne i zewnętrzne call center, porównywarki ubezpieczeniowe, afiliacja).
- wdrożenie procesu odpłatności za dostarczane leady dla Agentów (aneksy, regulaminy, fakturowanie, ściąganie należności, proces reklamacji)
- wdrożenie oraz realizacja projektu farmer – centralne serwisowanie oraz obsługa polis bez aktywnych opiekunów
- realizacja projektów retencyjnych (m.in. proaktywne ratownictwo klientów, którzy złożyli wniosek o likwidację polisy, w tym także zapytania o możliwość takiego działania, którzy są w grupie ‘ryzyka’ takich działań lub zalegają z płatnościami, pakiety jubileuszowe)
- wdrożenie oraz realizacja projektów welcome call dla wszystkich kanałów sprzedaży
- kampanie sprzedażowe (w tym ścisła współpraca oraz nadzór nad zewn. Call Center)
- współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej
- ścisła współpraca z departamentami: operacje i IT, produkty, sprzedaż, compliance, prawny, HR, kadry
- opracowywanie oraz wdrażanie zmian w CRM (modyfikacje istniejących procesów)
- wdrożenie z sukcesem narzędzi SMS API, live chat, IngitionOne, live call, google call, HLR
- współpraca z wydawcami dostarczającymi leady internetowe (umowy dot. współpracy, bieżące walidacje, modele rozliczeń)
- współpraca z domem mediowym, agencjami (opiniowanie media planów, kreacji pod kątem generowania leadów)
- rekrutacja nowych efektywnych wydawców
- optymalizacja kampanii internetowych
AXA w Polsce
p.o. Menedżera ds. Programów Klienckich
Departament Marketingu
Zarządzanie Wydziałem Programów Klienckich - zastępstwo
AXA w Polsce
Lider Zespołu ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta
Departament Marketingu
- kompleksowe koordynowanie pracy wewnętrznego Marketingowego Call Center (Inbound i outbound)
- projekty retencyjne
- kampanie sprzedażowe
- up/crosselling
- lead management
- regularne przeprowadzanie autorskich warsztatów dla Doradców Finansowych, m.in. "Jak skutecznie umawiać spotkania handlowe przez telefon?" - łącznie przeszkolonych ponad 400 Przedstawicieli Ubezpieczeniowo Finansowych
Wydawnictwo C.H. Beck
Audytor Call Center
Okresowy audyt wewnętrznego Marketingowego Call Center Beck Info Biznes:
- analiza pracy kierownika projektu
- analiza pracy konsultantów w podziale na model sprzedaży
- analiza działań windykacyjnych
- ocena działań rekrutacyjno-szkoleniowych
Lium Poland
Business Unit Manager
- zarządzanie podległą jednostką biznesową, w tym zespołem 10 konsultantów (branże: IT, doradztwo i consulting, nowe media, Wydawnictwa)
- aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi (usługi wsparcia sprzedaży i marketingu, m.in. umawianie spotkań handlowych, badania rynku, potrzeb, satysfakcji, organizacja konferencji, outsourcing procesów handlowych)
- przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych (coachingi, retreningi)
- rekrutowanie konsultantów telefonicznych
- odpowiedzialność za realizację założonych celów sprzedażowych
- negocjowanie kontraktów handlowych
- tworzenie projektów umów z kontrahentami
- nadzór nad procesem windykacji
Polskie Centrum Marketingowe
Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Zarządzania Klientami
W Spółce Polskie Centrum Marketingowe przeszedłem przez wszystkie szczeble kariery, zaczynając od telemarketera, a kończąc jako Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Zarządzania Klientami.

- zarządzanie ponad 100 osobowym zespołem telemarketerów – w tym kadra Kierowników Projektów, Koordynatorów Zespołów Telemarketingowych
- realizacja strategii firmy oraz planów sprzedaży
- zarządzanie handlowe i operacyjne akcjami telemarketingowymi
- aktywne budowanie i rozwijanie relacji z Klientami Spółki, w tym uczestniczenie w strategicznych spotkaniach handlowych z obecnymi i potencjalnymi Klientami
- negocjowanie umów i warunków współpracy z Klientami
- dbanie o rentowność, efektywność oraz jakość realizowanych projektów telemarketingowych
- rekrutacja Pracowników
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Zarządzania Klientami kwiecień 2008 - luty 2009
Kierownik Projektu Kluczowych Klientów luty 2008 - marzec 2008
Kierownik Projektu luty 2007 - styczeń 2008
Kierownik Liniowy Projektu sierpień 2005 - styczeń 2007
Supervisor maj 2005 - lipiec 2005
Konsultant Projektów Telemarketingowych marzec 2005 - kwiecień 2005
Telemarketer listopad 2004 - luty 2005

Projekty

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego | Konkurs 'Telemarketer Roku'
Juror
Zakres obowiązków
Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku.
Wybór najlepszego konsultanta dla poniższych kategorii:

Obsługa klienta – rozmowy wychodzące i przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze.
Helpdesk – rozmowy przychodzące zakończone rozwiązaniem problemu.
Windykacja – rozmowy przychodzące i wychodzące zakończone deklaracją spłaty należności.
Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi.
Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi.
Inne projekty telefoniczne – rozmowy przychodzące i wychodzące nienależące do pozostałych kategorii. Do tej kategorii zaliczyć można m.in. rozmowy prowadzone w ramach badania zadowolenia klientów, akcji informacyjnych, umawiania spotkań, wywiadów telefonicznych, akcji lojalnościowych, przeprowadzania ankiet, kampanii utrzymaniowych.
Wideorozmowa – rozmowy przeprowadzone w kanale wideo.
Lead Management - skuteczne wsparcie kanałów dystrybucji AXA
Zwycięzca IV edycji konkursu AXA Innovation Awards

Szkolenia i kursy

- Certyfikacja DIMAQ Professional
- Excel Power Query | Imperium Szkoleniowe
- MS SQL | Imperium Szkoleniowe
- II Międzynarodowy Kongres Liderów Biznesu - John C. Maxwell - Psychologia Skutecznego Przywództwa
- E-commerce Trends
- Szkolenie Google Analytics / AdWords
- Forum Marketingu Internetowego / Trendy marketingu internetowego B2C i B2B
- Konferencja "E-commerce Summit"
- Konferencja "Call Center Day"
- Forum CEM "Customer Experience Management"
- II Ogólnopolski Kongres "Skuteczna Realizacja Sprzedaży VIP Premiere"
- "Trening emisji głosu i doskonalenie wokalnego kanału komunikacji"
- "Efektywność osobista Lidera"
- "Przywództwo i Motywowanie Pracowników"
- "Rozwój kompetencji kierowniczych w zakresie prowadzenia spotkań grupowych oraz indywidualnych"
- "Psychologia persfazji i skuteczne porozumiewanie się z wykorzystaniem metod NLP Neurolingwistycznego Programowania"
- "Informacja zwrotna w procesie sprzedaży"
- "Budowanie dobrych relacji z Klientem"
- "Kompetencje Menedżerskie"
- szkolenie z zakresu przeprowadzania coachingu
- szkolenie z zakresu przeprowadzania retreningu
- licencja Komisji Nadzoru Finansowego

Edukacja

Logo
Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Transformacja Cyfrowa Biznesu, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie / Marketing Interaktywny
Uczelnia Łazarskiego

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

Performance marketing, Marketing afiliacyjny, Nowoczesne Call Center, Bieganie, Siłownia, Podróże, Zakupy

Organizacje

Od 10.2017r. Wolontariusz w programie "Dbam o przyszłość" - Fundacja Edukacji Obywatelskiej

Program praktycznej edukacji ekonomicznej Dbam o przyszłość skierowany jest do uczniów i uczennic w wieku 15-17 lat. W ramach wolontariatu prowadzenie lekcji o finansach, ubezpieczeniach i ryzykach. Celem programu jest wyposażenie młodych ludzi w podstawową wiedzę o sposobach przeciwdziałania różnym ryzykom (w tym o ubezpieczeniach i inwestycjach) oraz umiejętności ich analizy i doboru adekwatnie do osobistych sytuacji, tak by mogli podejmować odpowiedzialne decyzje finansowe oraz dokonywać świadomych wyborów finansowych.

08.2013r. - 09.2017r. Wolontariusz w programie "Dbam o przyszłość" - Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości
http://zst-leszno.pl/przedsiebiorczosc-dbamy-o-przyszlosc/

Inne

Pracownik II kw. 2011r. AXA

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Asesorzy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Grupa otwarta dla pracowników Grupy AXA, klientów, a także poszukujących informacji związanych z produktami AXA.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Best Management Practice
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska