Umiejętności
Rozwój Call Center
Lead Management
Wsparcie sprzedaży
Marketing afiliacyjny
Marketing Interaktywny
Zarządzanie Sprzedażą
Ubezpieczenia
Performance marketing
Utrzymanie Klienta
inwestycje
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Kampanii Sprzedażowych
Departament Własnych Sieci Sprzedaży
- kampanie wspierające realizację planów sprzedażowych własnej sieci sprzedaży (klient indywidualny, sieć oddziałowa)
- współpraca oraz odpowiedzialność za wyniki w zewn. call center (klient biznesowy, zespoły sprzedaży mobilnej)
- współpraca z porównywarkami, sieciami afiliacyjnymi, dostawcami baz, dostawcami narzędzi IT, agencjami
- testy nowych źródeł leadów
- projekty cross sell
- kampanie wspierające realizację planów sprzedażowych własnej sieci sprzedaży (klient indywidualny, sieć oddziałowa)
- współpraca oraz odpowiedzialność za wyniki w zewn. call center (klient biznesowy, zespoły sprzedaży mobilnej)
- współpraca z porównywarkami, sieciami afiliacyjnymi, dostawcami baz, dostawcami narzędzi IT, agencjami
- testy nowych źródeł leadów
- projekty cross sell
Menedżer Projektów
Departament Marketingu
- współtworzenie procesu lead management (zwycięzca IV edycji konkursu AXA Innovation Awards). Wsparcie sieci własnej oraz placówek franczyzowych pod kątem ubezpieczeń życiowych, inwestycyjnych, turystycznych, komunikacyjnych, B2B, majątkowych (performance marketing, wewnętrzne i zewnętrzne call center, porównywarki ubezpieczeniowe, afiliacja).
- wdrożenie procesu odpłatności za dostarczane leady dla Agentów (aneksy, regulaminy, fakturowanie, ściąganie należności, proces reklamacji)
- wdrożenie oraz realizacja projektu farmer – centralne serwisowanie oraz obsługa polis bez aktywnych opiekunów
- realizacja projektów retencyjnych (m.in. proaktywne ratownictwo klientów, którzy złożyli wniosek o likwidację polisy, w tym także zapytania o możliwość takiego działania, którzy są w grupie ‘ryzyka’ takich działań lub zalegają z płatnościami, pakiety jubileuszowe)
- wdrożenie oraz realizacja projektów welcome call dla wszystkich kanałów sprzedaży
- kampanie sprzedażowe (w tym ścisła współpraca oraz nadzór nad zewn. Call Center)
- współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej
- ścisła współpraca z departamentami: operacje i IT, produkty, sprzedaż, compliance, prawny, HR, kadry
- opracowywanie oraz wdrażanie zmian w CRM (modyfikacje istniejących procesów)
- wdrożenie z sukcesem narzędzi SMS API, live chat, IngitionOne, live call, google call, HLR
- współpraca z wydawcami dostarczającymi leady internetowe (umowy dot. współpracy, bieżące walidacje, modele rozliczeń)
- współpraca z domem mediowym, agencjami (opiniowanie media planów, kreacji pod kątem generowania leadów)
- rekrutacja nowych efektywnych wydawców
- optymalizacja kampanii internetowych
- współtworzenie procesu lead management (zwycięzca IV edycji konkursu AXA Innovation Awards). Wsparcie sieci własnej oraz placówek franczyzowych pod kątem ubezpieczeń życiowych, inwestycyjnych, turystycznych, komunikacyjnych, B2B, majątkowych (performance marketing, wewnętrzne i zewnętrzne call center, porównywarki ubezpieczeniowe, afiliacja).
- wdrożenie procesu odpłatności za dostarczane leady dla Agentów (aneksy, regulaminy, fakturowanie, ściąganie należności, proces reklamacji)
- wdrożenie oraz realizacja projektu farmer – centralne serwisowanie oraz obsługa polis bez aktywnych opiekunów
- realizacja projektów retencyjnych (m.in. proaktywne ratownictwo klientów, którzy złożyli wniosek o likwidację polisy, w tym także zapytania o możliwość takiego działania, którzy są w grupie ‘ryzyka’ takich działań lub zalegają z płatnościami, pakiety jubileuszowe)
- wdrożenie oraz realizacja projektów welcome call dla wszystkich kanałów sprzedaży
- kampanie sprzedażowe (w tym ścisła współpraca oraz nadzór nad zewn. Call Center)
- współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej
- ścisła współpraca z departamentami: operacje i IT, produkty, sprzedaż, compliance, prawny, HR, kadry
- opracowywanie oraz wdrażanie zmian w CRM (modyfikacje istniejących procesów)
- wdrożenie z sukcesem narzędzi SMS API, live chat, IngitionOne, live call, google call, HLR
- współpraca z wydawcami dostarczającymi leady internetowe (umowy dot. współpracy, bieżące walidacje, modele rozliczeń)
- współpraca z domem mediowym, agencjami (opiniowanie media planów, kreacji pod kątem generowania leadów)
- rekrutacja nowych efektywnych wydawców
- optymalizacja kampanii internetowych
Lider Zespołu ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta
Departament Marketingu
- kompleksowe koordynowanie pracy wewnętrznego Marketingowego Call Center (Inbound i outbound)
- projekty retencyjne
- kampanie sprzedażowe
- up/crosselling
- lead management
- regularne przeprowadzanie autorskich warsztatów dla Doradców Finansowych, m.in. "Jak skutecznie umawiać spotkania handlowe przez telefon?" - łącznie przeszkolonych ponad 400 Przedstawicieli Ubezpieczeniowo Finansowych
- kompleksowe koordynowanie pracy wewnętrznego Marketingowego Call Center (Inbound i outbound)
- projekty retencyjne
- kampanie sprzedażowe
- up/crosselling
- lead management
- regularne przeprowadzanie autorskich warsztatów dla Doradców Finansowych, m.in. "Jak skutecznie umawiać spotkania handlowe przez telefon?" - łącznie przeszkolonych ponad 400 Przedstawicieli Ubezpieczeniowo Finansowych
Business Unit Manager
- zarządzanie podległą jednostką biznesową, w tym zespołem 10 konsultantów (branże: IT, doradztwo i consulting, nowe media, Wydawnictwa)
- aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi (usługi wsparcia sprzedaży i marketingu, m.in. umawianie spotkań handlowych, badania rynku, potrzeb, satysfakcji, organizacja konferencji, outsourcing procesów handlowych)
- przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych (coachingi, retreningi)
- rekrutowanie konsultantów telefonicznych
- odpowiedzialność za realizację założonych celów sprzedażowych
- negocjowanie kontraktów handlowych
- tworzenie projektów umów z kontrahentami
- nadzór nad procesem windykacji
- aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi (usługi wsparcia sprzedaży i marketingu, m.in. umawianie spotkań handlowych, badania rynku, potrzeb, satysfakcji, organizacja konferencji, outsourcing procesów handlowych)
- przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych (coachingi, retreningi)
- rekrutowanie konsultantów telefonicznych
- odpowiedzialność za realizację założonych celów sprzedażowych
- negocjowanie kontraktów handlowych
- tworzenie projektów umów z kontrahentami
- nadzór nad procesem windykacji
Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Zarządzania Klientami
W Spółce Polskie Centrum Marketingowe przeszedłem przez wszystkie szczeble kariery, zaczynając od telemarketera, a kończąc jako Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Zarządzania Klientami.
- zarządzanie ponad 100 osobowym zespołem telemarketerów – w tym kadra Kierowników Projektów, Koordynatorów Zespołów Telemarketingowych
- realizacja strategii firmy oraz planów sprzedaży
- zarządzanie handlowe i operacyjne akcjami telemarketingowymi
- aktywne budowanie i rozwijanie relacji z Klientami Spółki, w tym uczestniczenie w strategicznych spotkaniach handlowych z obecnymi i potencjalnymi Klientami
- negocjowanie umów i warunków współpracy z Klientami
- dbanie o rentowność, efektywność oraz jakość realizowanych projektów telemarketingowych
- rekrutacja Pracowników
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Zarządzania Klientami kwiecień 2008 - luty 2009
Kierownik Projektu Kluczowych Klientów luty 2008 - marzec 2008
Kierownik Projektu luty 2007 - styczeń 2008
Kierownik Liniowy Projektu sierpień 2005 - styczeń 2007
Supervisor maj 2005 - lipiec 2005
Konsultant Projektów Telemarketingowych marzec 2005 - kwiecień 2005
Telemarketer listopad 2004 - luty 2005
- zarządzanie ponad 100 osobowym zespołem telemarketerów – w tym kadra Kierowników Projektów, Koordynatorów Zespołów Telemarketingowych
- realizacja strategii firmy oraz planów sprzedaży
- zarządzanie handlowe i operacyjne akcjami telemarketingowymi
- aktywne budowanie i rozwijanie relacji z Klientami Spółki, w tym uczestniczenie w strategicznych spotkaniach handlowych z obecnymi i potencjalnymi Klientami
- negocjowanie umów i warunków współpracy z Klientami
- dbanie o rentowność, efektywność oraz jakość realizowanych projektów telemarketingowych
- rekrutacja Pracowników
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Zarządzania Klientami kwiecień 2008 - luty 2009
Kierownik Projektu Kluczowych Klientów luty 2008 - marzec 2008
Kierownik Projektu luty 2007 - styczeń 2008
Kierownik Liniowy Projektu sierpień 2005 - styczeń 2007
Supervisor maj 2005 - lipiec 2005
Konsultant Projektów Telemarketingowych marzec 2005 - kwiecień 2005
Telemarketer listopad 2004 - luty 2005
Projekty
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego | Konkurs 'Telemarketer Roku'
Wybór najlepszego konsultanta dla poniższych kategorii:
Obsługa klienta – rozmowy wychodzące i przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze.
Helpdesk – rozmowy przychodzące zakończone rozwiązaniem problemu.
Windykacja – rozmowy przychodzące i wychodzące zakończone deklaracją spłaty należności.
Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi.
Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi.
Inne projekty telefoniczne – rozmowy przychodzące i wychodzące nienależące do pozostałych kategorii. Do tej kategorii zaliczyć można m.in. rozmowy prowadzone w ramach badania zadowolenia klientów, akcji informacyjnych, umawiania spotkań, wywiadów telefonicznych, akcji lojalnościowych, przeprowadzania ankiet, kampanii utrzymaniowych.
Wideorozmowa – rozmowy przeprowadzone w kanale wideo.
Juror
Zakres obowiązków
Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku.Wybór najlepszego konsultanta dla poniższych kategorii:
Obsługa klienta – rozmowy wychodzące i przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze.
Helpdesk – rozmowy przychodzące zakończone rozwiązaniem problemu.
Windykacja – rozmowy przychodzące i wychodzące zakończone deklaracją spłaty należności.
Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi.
Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi.
Inne projekty telefoniczne – rozmowy przychodzące i wychodzące nienależące do pozostałych kategorii. Do tej kategorii zaliczyć można m.in. rozmowy prowadzone w ramach badania zadowolenia klientów, akcji informacyjnych, umawiania spotkań, wywiadów telefonicznych, akcji lojalnościowych, przeprowadzania ankiet, kampanii utrzymaniowych.
Wideorozmowa – rozmowy przeprowadzone w kanale wideo.
Szkolenia i kursy
- Certyfikacja DIMAQ Professional
- Excel Power Query | Imperium Szkoleniowe
- MS SQL | Imperium Szkoleniowe
- II Międzynarodowy Kongres Liderów Biznesu - John C. Maxwell - Psychologia Skutecznego Przywództwa
- E-commerce Trends
- Szkolenie Google Analytics / AdWords
- Forum Marketingu Internetowego / Trendy marketingu internetowego B2C i B2B
- Konferencja "E-commerce Summit"
- Konferencja "Call Center Day"
- Forum CEM "Customer Experience Management"
- II Ogólnopolski Kongres "Skuteczna Realizacja Sprzedaży VIP Premiere"
- "Trening emisji głosu i doskonalenie wokalnego kanału komunikacji"
- "Efektywność osobista Lidera"
- "Przywództwo i Motywowanie Pracowników"
- "Rozwój kompetencji kierowniczych w zakresie prowadzenia spotkań grupowych oraz indywidualnych"
- "Psychologia persfazji i skuteczne porozumiewanie się z wykorzystaniem metod NLP Neurolingwistycznego Programowania"
- "Informacja zwrotna w procesie sprzedaży"
- "Budowanie dobrych relacji z Klientem"
- "Kompetencje Menedżerskie"
- szkolenie z zakresu przeprowadzania coachingu
- szkolenie z zakresu przeprowadzania retreningu
- licencja Komisji Nadzoru Finansowego
- Excel Power Query | Imperium Szkoleniowe
- MS SQL | Imperium Szkoleniowe
- II Międzynarodowy Kongres Liderów Biznesu - John C. Maxwell - Psychologia Skutecznego Przywództwa
- E-commerce Trends
- Szkolenie Google Analytics / AdWords
- Forum Marketingu Internetowego / Trendy marketingu internetowego B2C i B2B
- Konferencja "E-commerce Summit"
- Konferencja "Call Center Day"
- Forum CEM "Customer Experience Management"
- II Ogólnopolski Kongres "Skuteczna Realizacja Sprzedaży VIP Premiere"
- "Trening emisji głosu i doskonalenie wokalnego kanału komunikacji"
- "Efektywność osobista Lidera"
- "Przywództwo i Motywowanie Pracowników"
- "Rozwój kompetencji kierowniczych w zakresie prowadzenia spotkań grupowych oraz indywidualnych"
- "Psychologia persfazji i skuteczne porozumiewanie się z wykorzystaniem metod NLP Neurolingwistycznego Programowania"
- "Informacja zwrotna w procesie sprzedaży"
- "Budowanie dobrych relacji z Klientem"
- "Kompetencje Menedżerskie"
- szkolenie z zakresu przeprowadzania coachingu
- szkolenie z zakresu przeprowadzania retreningu
- licencja Komisji Nadzoru Finansowego
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Performance marketing, Marketing afiliacyjny, Nowoczesne Call Center, Bieganie, Siłownia, Podróże, Zakupy
Organizacje
Od 10.2017r. Wolontariusz w programie "Dbam o przyszłość" - Fundacja Edukacji Obywatelskiej
Program praktycznej edukacji ekonomicznej Dbam o przyszłość skierowany jest do uczniów i uczennic w wieku 15-17 lat. W ramach wolontariatu prowadzenie lekcji o finansach, ubezpieczeniach i ryzykach. Celem programu jest wyposażenie młodych ludzi w podstawową wiedzę o sposobach przeciwdziałania różnym ryzykom (w tym o ubezpieczeniach i inwestycjach) oraz umiejętności ich analizy i doboru adekwatnie do osobistych sytuacji, tak by mogli podejmować odpowiedzialne decyzje finansowe oraz dokonywać świadomych wyborów finansowych.
08.2013r. - 09.2017r. Wolontariusz w programie "Dbam o przyszłość" - Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości
http://zst-leszno.pl/przedsiebiorczosc-dbamy-o-przyszlosc/
Program praktycznej edukacji ekonomicznej Dbam o przyszłość skierowany jest do uczniów i uczennic w wieku 15-17 lat. W ramach wolontariatu prowadzenie lekcji o finansach, ubezpieczeniach i ryzykach. Celem programu jest wyposażenie młodych ludzi w podstawową wiedzę o sposobach przeciwdziałania różnym ryzykom (w tym o ubezpieczeniach i inwestycjach) oraz umiejętności ich analizy i doboru adekwatnie do osobistych sytuacji, tak by mogli podejmować odpowiedzialne decyzje finansowe oraz dokonywać świadomych wyborów finansowych.
08.2013r. - 09.2017r. Wolontariusz w programie "Dbam o przyszłość" - Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości
http://zst-leszno.pl/przedsiebiorczosc-dbamy-o-przyszlosc/
Inne
Pracownik II kw. 2011r. AXA
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Grupa otwarta dla pracowników Grupy AXA, klientów, a także poszukujących informacji związanych z produktami AXA.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)