Tomasz Tyniec
Finanse
Łódź,
łódzkie
Doświadczenie zawodowe
Kontroler Finansowy
zamknięcie miesiąca, raportowanie wyniku finansowego, także w podziale na poszczególne linie produktowe, koszty standardowe, planowanie finansowe, budżetowanie, kontrola i akceptacja kosztów i wydatków inwestycyjnych, uzgodnienie rozrachunków Grupowych,
AP Team Leader
- merytoryczna kontroli prawidłowości księgowań uwzględniając struktury i zasady kosztowe i autoryzacyjne poszczególnych spółek,
- kontrola odchyleń od cen i ilości,
- uzgodnienie rozrachunków Grupowych,
- clearing kont goods receipt/invoice receipt, clearing na dostawcach, kompensaty, faktury zablokowane, wszelkiego rodzaju płatności,
- udział w różnego rodzaju projektach zwiększających efektywność procesów oraz nadzór nad całością zagadnień z zakresu płatności i zobowiązań,
- utrzymywanie dobrych relacji z naszymi klientami wewnętrznymi,
- kontrola odchyleń od cen i ilości,
- uzgodnienie rozrachunków Grupowych,
- clearing kont goods receipt/invoice receipt, clearing na dostawcach, kompensaty, faktury zablokowane, wszelkiego rodzaju płatności,
- udział w różnego rodzaju projektach zwiększających efektywność procesów oraz nadzór nad całością zagadnień z zakresu płatności i zobowiązań,
- utrzymywanie dobrych relacji z naszymi klientami wewnętrznymi,
Analityk finansowy
- analiza rentowności produktów, kosztów produkcji (w tym kosztów standardowych), cen (w tym ustalanie cen transferowych) i rentowności produktów, kalkulacja narzutów kosztów zmiennych i stałych, kalkulacja oszczędności z projektów produktywności,
- analiza i raportowanie sprzedaży oraz zamówień klientów,
- Controlling&budżetowanie, zamknięcie miesiąca, kwartału, roku, zarządzanie planem kont, strukturą centrów kosztów, jednostek kalkulacyjnych, ustalanie zasad księgowania i ich unifikacja w ramach grupy, raportowanie i kontrola kosztów projektów, analiza, nadzór, planowanie i raportowanie w ww. zakresie - planowanie i raportowanie z zakresu Rachunku Zysków i Strat, planowanie nakładów inwestycyjnych i cash flow, porównywanie z budżetami i analiza odchyleń, kalkulacja i księgowanie rezerw na koszty i inwestycje,
- analiza, raportowanie, nadzór nad inwestycjami, środkami trwałymi i amortyzacją,
- analiza i raportowanie sprzedaży oraz zamówień klientów,
- Controlling&budżetowanie, zamknięcie miesiąca, kwartału, roku, zarządzanie planem kont, strukturą centrów kosztów, jednostek kalkulacyjnych, ustalanie zasad księgowania i ich unifikacja w ramach grupy, raportowanie i kontrola kosztów projektów, analiza, nadzór, planowanie i raportowanie w ww. zakresie - planowanie i raportowanie z zakresu Rachunku Zysków i Strat, planowanie nakładów inwestycyjnych i cash flow, porównywanie z budżetami i analiza odchyleń, kalkulacja i księgowanie rezerw na koszty i inwestycje,
- analiza, raportowanie, nadzór nad inwestycjami, środkami trwałymi i amortyzacją,
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Kontroling