Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
REGIONALNY MANAGER SPRZEDAŻY
• Realizacja zakładanego planu sprzedaży
• Rozwój i zarządzanie powierzonym zespołem i terenem
• Odpowiedzialność za negocjacje oraz renegocjacje kontraktów z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami rynku hurtowego
• Opracowywanie i realizacja kalendarza działań marketingowych z kluczowymi klientami
• Rozwój dystrybucji w kanale hurtowym, nowoczesnym i detalicznym
• Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
• Nadzór nad realizacją ustaleń i zobowiązań kontraktowych i poza kontraktowych
• Zarządzanie budżetem promocyjnym
• Szukanie nowych możliwości sprzedaży produktów firmy
• Rozwój i zarządzanie powierzonym zespołem i terenem
• Odpowiedzialność za negocjacje oraz renegocjacje kontraktów z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami rynku hurtowego
• Opracowywanie i realizacja kalendarza działań marketingowych z kluczowymi klientami
• Rozwój dystrybucji w kanale hurtowym, nowoczesnym i detalicznym
• Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
• Nadzór nad realizacją ustaleń i zobowiązań kontraktowych i poza kontraktowych
• Zarządzanie budżetem promocyjnym
• Szukanie nowych możliwości sprzedaży produktów firmy
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - KUPIEC
•Odpowiedzialność za zakupy określonej grupy produktów
•Odpowiedzialność za roczne negocjacje z dostawcami
•Realizacja zakładanego budżetu (sprzedaż, marża, obrót),
•Planowanie promocji
•Budowanie partnerskich stosunków z dostawcami,
•Dobór odpowiedniego asortymentu i jego weryfikacja,
•Tworzenie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów,
•Bieżąca analiza sytuacji na rynku (monitoring konkurencji)
•Współpraca z personelem sklepów
•Szkolenia produktowe
•Odpowiedzialność za roczne negocjacje z dostawcami
•Realizacja zakładanego budżetu (sprzedaż, marża, obrót),
•Planowanie promocji
•Budowanie partnerskich stosunków z dostawcami,
•Dobór odpowiedniego asortymentu i jego weryfikacja,
•Tworzenie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów,
•Bieżąca analiza sytuacji na rynku (monitoring konkurencji)
•Współpraca z personelem sklepów
•Szkolenia produktowe
Key Account Manager
• budowanie długofalowej strategii współpracy i relacji z kluczowymi klientami
• pozyskiwanie nowych klientów działających w rynku nowoczesnym
• negocjowanie warunków rocznej współpracy z klientami
• realizacja zakładanego planu sprzedaży
• opracowywanie i realizacja kalendarza działań marketingowych z klientami, w oparciu o centralny plan działań marketingowych
• rozwój dystrybucji w kanale nowoczesnym
• wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
• nadzór nad realizacją ustaleń i zobowiązań kontraktowych i poza kontraktowych
• zarządzanie budżetem promocyjnym
• zarządzanie grupą Przedstawicieli Handlowych w rynku nowoczesnym
• szukanie nowych możliwości sprzedaży produktów firmy
• pozyskiwanie nowych klientów działających w rynku nowoczesnym
• negocjowanie warunków rocznej współpracy z klientami
• realizacja zakładanego planu sprzedaży
• opracowywanie i realizacja kalendarza działań marketingowych z klientami, w oparciu o centralny plan działań marketingowych
• rozwój dystrybucji w kanale nowoczesnym
• wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
• nadzór nad realizacją ustaleń i zobowiązań kontraktowych i poza kontraktowych
• zarządzanie budżetem promocyjnym
• zarządzanie grupą Przedstawicieli Handlowych w rynku nowoczesnym
• szukanie nowych możliwości sprzedaży produktów firmy
Koordynator ds. Rozwoju Sprzedaży i Promocji Rynku /Kluczowi Klienci/
• Odpowiedzialność za realizację ustalonego budżetu sprzedaży
• Utrzymywanie dobrych kontaktów handlowych z agencjami reklamowymi i medialnymi
• Planowanie i wdrażanie konceptów związanych z odsprzedażą lub wprowadzaniem na rynek nowych produktów
• Zapewnienie ciągłej obecności produktów Danone u klientów
• Analiza stanu zapasów, śledzenie zamówień, aktywny wpływ na ich wielkość
• Zarządzanie grupą Supervisorów oraz Koordynatorów Regionu
• Dbałość o jakość stosunków firmy z jej klientami
• Dbałość o prawidłową obsługę logistyczną
• Przygotowanie i prezentacja ofert i rozwiązań
• Dbałość o realizację wszelkich ustaleń centralnych
• Stała kontrola pracy i okresowe szkolenia podległych pracowników
• Utrzymywanie dobrych kontaktów handlowych z agencjami reklamowymi i medialnymi
• Planowanie i wdrażanie konceptów związanych z odsprzedażą lub wprowadzaniem na rynek nowych produktów
• Zapewnienie ciągłej obecności produktów Danone u klientów
• Analiza stanu zapasów, śledzenie zamówień, aktywny wpływ na ich wielkość
• Zarządzanie grupą Supervisorów oraz Koordynatorów Regionu
• Dbałość o jakość stosunków firmy z jej klientami
• Dbałość o prawidłową obsługę logistyczną
• Przygotowanie i prezentacja ofert i rozwiązań
• Dbałość o realizację wszelkich ustaleń centralnych
• Stała kontrola pracy i okresowe szkolenia podległych pracowników
Przedstawiciel Handlowy – Promotor
• Przygotowywanie propozycji akcji wspierających sprzedaż w ramach przyznanych środków
• Wspieranie sprzedaży przy wykorzystaniu kanału agencji reklamowych i medialnych
• Odpowiedzialność za utrzymanie minimalnego poziomu strat w podległym sektorze
• Odpowiedzialność za regularny spływ należności od klientów
• Dbałość o dostarczenie materiałów reklamowych i informacyjnych
• Odpowiedzialność za dostarczanie danych do raportów
/dot. Np. cen, out off stocków/
• Wspieranie sprzedaży przy wykorzystaniu kanału agencji reklamowych i medialnych
• Odpowiedzialność za utrzymanie minimalnego poziomu strat w podległym sektorze
• Odpowiedzialność za regularny spływ należności od klientów
• Dbałość o dostarczenie materiałów reklamowych i informacyjnych
• Odpowiedzialność za dostarczanie danych do raportów
/dot. Np. cen, out off stocków/
Szkolenia i kursy
• MACH&PARTNER CONSULTING – STRATEGICZNE ROZMOWY ROCZNE Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI
• FPL - TECHNIKI SPRZEDAŻY
• FPL – INTELIGENCJA EMOCJONALNA / FUNDAMENT UMIEJĘTNOŚCI WYWIERANIA WPŁYWU
• ROZMOWY HANDLOWE I TECHNIKI SPRZEDAŻY
• DASMA – Danone Advanced Sales Management Academy /Techniki Pracy z Zespołem/
• PSF / perswazyjne metody sprzedaży/
• OBALANIE OBIEKCJI /zamiana obiekcji w korzyści/
• PROJECT MERCHANDISING DANONE
• PROJECT HOSTESS DANONE
• FPL - TECHNIKI SPRZEDAŻY
• FPL – INTELIGENCJA EMOCJONALNA / FUNDAMENT UMIEJĘTNOŚCI WYWIERANIA WPŁYWU
• ROZMOWY HANDLOWE I TECHNIKI SPRZEDAŻY
• DASMA – Danone Advanced Sales Management Academy /Techniki Pracy z Zespołem/
• PSF / perswazyjne metody sprzedaży/
• OBALANIE OBIEKCJI /zamiana obiekcji w korzyści/
• PROJECT MERCHANDISING DANONE
• PROJECT HOSTESS DANONE
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
• Sport,
• Komputery
• Muzyka
• Turystyka
• Komputery
• Muzyka
• Turystyka
Grupy
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!