Tomasz Tomczyk

Prezes Zarządu, Grupa K2
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Reklama B2B Rozwój działalności planowanie biznesu Strategia biznesowa Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa E-commerce Przedsiębiorczość Marketing Zintegrowany Marketing Interaktywny Przywództwo Zarządzanie Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Planowanie mediów Marketing Mobilny nowe media Reklama online Marketing internetowy Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing Strategia Telekomunikacja Web Analytics E-mail marketing Financial Planning

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

K2 Internet
Prezes Zarządu
Odpowiedzialny za strategie i realizacje biznes planu Grupy K2 - 300 osob
K2 Internet
Wiceprezes Zarządu
K2 Internet to jedna z największych grup firm marketingowo technologicznych w Polsce. Zatrudnia obecnie 300 osób. Bylem odpowiedzialny za jedna z firm w grupie - agencje interaktywna (150 osób). W szczególności za dział obsługi Klienta oraz procesy nowobiznesowe. Skupiam się głównie na rozwoju relacji i rozszerzaniu biznesu z kluczowymi Klientami oraz angażuję się w procesy pozyskiwania nowych projektów.
Logo
Managing Director Poland
Concept! AG
Concept! AG to duża sieciowa agencja interaktywna zatrudniająca we wszystkich oddziałach ponad 400 osób. Obecnie przejeta przez Ogilvy Interactive (Grupa WPP). W Polsce byłem odpowiedzialny za zalożenie od podstaw i poprowadzenie polskiego oddziału. Do moich głownych obowiązków należała budowa zespołu, pozyskanie kluczowych Klientów oraz organizacja firmy. Na bieżąco raportowałem bezpośrednio do Niemiec.
Logo
Właściciel
Center.pl
Prowadzenie niewielkiej agencji interaktywnej (10 osób). Obsługa małych i średnich Klientów.
Logo
Owner
Center.pl
Owner and founder of Interactive agency in my home town. 10 employees

Szkolenia i kursy

Wiele szkoleń i warsztatów w obszarach:
- zarządzania organizacją
- zarządzania i motywowania zespołu
- negocjacji w biznesie
- efektywnosci osobistej

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Nurkowanie
Rower
Podróże

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
dm
dm
Grupa znajomych
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Opinie i oceny stron www/grafik
Opinie i oceny stron www/grafik
Prezentacja serwisów/grafik oraz oceny użytkowników
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW