Tomasz Szustek

Kierownik Działu Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM Microsoft Office Zarządzanie zespołem System Windows Zarządzanie Sprzedażą Obsługa klienta, doradztwo i aktywna sprzedaż

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Supermedia Sp. z o.o.
Kierownik działu sprzedaży
• Zarządzaniem zespołem aktywnych handlowców
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zwiększenia sprzedaży i jakości obsługi
• Realizacja planów sprzedażowych: ilościowych i jakościowych
• Rekrutacja nowych handlowców oraz ich wdrażaniem
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych
• Rozliczanie efektów pracy handlowców
• Nadzór nad prawidłowością zawieranych umów i sporządzanie raportów
• Organizacja działań sprzedażowych i promocyjnych
• Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji
• Czynny udział w projektowaniu ofert sprzedażowych oraz materiałów reklamowych
• Wdrożenie i kontrola działań w projekcie sprzedaży dla klientów SOHO
• Raportowanie wyników i działań sprzedażowych
• Budowanie bazy klientów
• Coaching oraz motywowanie handlowców
Supermedia Sp. z o.o.
Koordynator Grupy Sprzedażowej
• Zarządzaniem zespołem aktywnych handlowców
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zwiększenia sprzedaży i jakości obsługi
• Realizacja planów sprzedażowych: ilościowych i jakościowych
• Rekrutacja nowych handlowców oraz ich wdrażaniem
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych
• Rozliczanie efektów pracy handlowców
• Nadzór nad prawidłowością zawieranych umów i sporządzanie raportów
• Organizacja działań sprzedażowych i promocyjnych
• Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji
• Czynny udział w projektowaniu ofert sprzedażowych oraz materiałów reklamowych
• Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i biznesowych
• Wdrożenie i kontrola działań w projekcie sprzedaży dla klientów SOHO
• Raportowanie wyników i działań sprzedażowych do przełożonego
• Budowanie bazy klientów
• Coaching oraz motywowanie handlowców
Supermedia Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. sprzedaży
• Udział w tworzeniu nowych ofert sprzedażowych oraz materiałów reklamowych
• Wdrażanie i szkolenie handlowców
• Nawiązywanie kontaktów z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Przygotowanie ofert handlowych
• Przygotowanie raportów sprzedaży
• Obsługa CRM
Supermedia Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
• Nawiązywanie kontaktów z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Przygotowanie ofert handlowych
• Przygotowanie raportów sprzedaży
• Obsługa CRM
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista ds. obsługi klienta
Grupa Cyfrowy Polsat
• Nawiązywanie kontaktów z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
• Telefoniczna sprzedaż usług
• Obsługa posprzedażowa
• Rozpatrywanie reklamacji, telefonicznie informowanie oraz pisanie i redagowanie pism reklamacyjnych
• Obsługa systemu CRM
Optotecs Sp. z o.o.
Operator w dziale produkcji
- obsługa maszyn produkcyjnych do polerowania soczewek szklanych optycznych oraz maszyny frezującej typu CNC i ich konserwacja
- przeprowadzanie badań niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego
- zapewnienie dokumentacji procesu i realizowanych zamówień
- kontrola estetyczna wyprodukowanych soczewek
- realizacja planu produkcyjnego i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego
- dbałość o wysoką jakość soczewek
Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o.
Operator w dziale produkcji
- obsługa maszyn produkcyjnych i ich konserwacja
- przeprowadzanie badań niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego
- zapewnienie dokumentacji procesu i realizowanych zamówień
- kontrola estetyczna wyprodukowanych soczewek
- realizacja planu produkcyjnego i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego
- dbałość o wysoką jakość soczewek
Orange Polska S.A.
Konsultant w Pion Kontaktu z Klientem
- obsługa systemu Telekomunikacji Polskiej S.A. „PeopleSoft 8”
- obsługa systemu CRM
- obsługa systemu Telekomunikacji Polskiej S.A. „Serat”
- obsługa programów stworzonych na potrzeby Telekomunikacji Polskiej S.A.
- telefoniczna obsługa abonentów Telekomunikacji Polskiej S.A.
- przyjmowanie zgłoszeń
- realizowanie zgłoszeń klientów dotyczących zmian ewidencyjnych, przeniesień oraz preselekcji
- realizowanie zgłoszeń dotyczących zmiany miejsca instalacji stacji telefonicznych oraz ich przekształceń
- billingowanie oraz tworzenie faktur, duplikatów faktur oraz not korygujących
- rozpatrywanie reklamacji, telefonicznie informowanie oraz pisanie i redagowanie pism reklamacyjnych
Farmacol S.A.
Pracownik magazynowo – biurowy
- obsługa urządzeń biurowych oraz programu magazynowego PS2000
- wprowadzanie faktur z innych firm oraz faktur importowych
- wprowadzanie danych na stany magazynowe oraz tworzenie dokumentów magazynowych
- kontrola stanów magazynowych
- wprowadzanie zmian dotyczących określonego towaru
- kontrola dostaw i realizowanych zamówień
- ocena zgodności dokumentów i kwitowanie dostaw
- przyjmowanie towaru na skład celny
- przygotowywanie raportów
- planowanie przepływu towarów na magazyn
- dopuszczanie towaru na stany magazynowe

Szkolenia i kursy

• System GSM na polskim rynku telekomunikacyjnym - Dicoria
• Techniki sprzedaży i Techniki rozmów z klientami (Cyfrowy Polsat S.A.)
• Techniki sprzedaży i Techniki rozmów z klientami (Supermedia)
• Sztuka negocjacji i Profesjonalny handlowiec – Grzegorz Furtak
• Osobista i telefoniczna sprzedaż oraz obsługa klienta, Schenk Institute
• AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAWCY (80 godzin), Doradca Consultants Ltd., Warszawa.

Edukacja

Logo
Informatyka w biznesie, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
Informatyka w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Produkcja
Pracownicy produkcyjni
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja