Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie wydajnością
Coaching
Komunikatywność
Kreatywność
zaangażowanie pracowników
Elastyczność
Tworzenie polityk HR
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Motywacja
Negocjacje
Myślenie analityczne
Odporność na stres
Zarządzanie Sprzedażą
praca zespołowa
Zarządzanie zespołem
Samodzielność
asertywność
rzetelność
orientacja na cele i zadania
Dążenie do rozwoju, zaangażowanie, profesjonalizm i etyka
ISTQB Certified Tester (Foundation Level) certificate
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Inżynier Systemowy
- zarządzanie i utrzymywanie środowisk IT różnych klientów
- wirtualizacja systemów, komputerów i serwerów
- administracja sieciami LAN i WAN
- administracja systemami Windows (Active Directory)
- konfiguracja i bieżące utrzymanie systemów backupu, serwerów oraz macieży danych
- zarządzanie środowiskami IT w chmurze (Microsoft Azure)
- wirtualizacja systemów, komputerów i serwerów
- administracja sieciami LAN i WAN
- administracja systemami Windows (Active Directory)
- konfiguracja i bieżące utrzymanie systemów backupu, serwerów oraz macieży danych
- zarządzanie środowiskami IT w chmurze (Microsoft Azure)
Specjalista ds. IT
• Wsparcie techniczne użytkowników ok 80 stacji roboczych
• Wdrożenie programu ERP A+W "Cantor" testy i przygotowanie do uruchomienia
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania (Windows, programy użytkowe) i sprzętu IT (Dell Pc)
• Administracja siecią LAN i Telekomunikacyjną
• Administracja serwerami SQL, Windows 2012 server, Active Directory
• Wdrożenie programu ERP A+W "Cantor" testy i przygotowanie do uruchomienia
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania (Windows, programy użytkowe) i sprzętu IT (Dell Pc)
• Administracja siecią LAN i Telekomunikacyjną
• Administracja serwerami SQL, Windows 2012 server, Active Directory
Specjalista do sp. sprzedaży
Sprzedaż produktów GE Industrial Solutions w regionie północnej polski
- opieka nad klientami oraz doradztwo techniczne,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- negocjacje oraz sprzedaż produktów,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących produktów oraz działań konkurencji,
- opieka nad klientami oraz doradztwo techniczne,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- negocjacje oraz sprzedaż produktów,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących produktów oraz działań konkurencji,
Key Account Manager
Also
Obsługa handlowa sklepów MSHP w regionie północnym.
- opieka nad klientami,
- negocjacje oraz sprzedaż produktów,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży IT oraz działań konkurencji,
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych oraz akcji promocyjnych,
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy,
- opieka nad klientami,
- negocjacje oraz sprzedaż produktów,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży IT oraz działań konkurencji,
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych oraz akcji promocyjnych,
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy,
Kierownik Sprzedaży
Media Markt Polska Sp. z o.o. Gdynia I sp. komandytowa
Tworzenie polityki handlowej firmy:
- planowanie obrotu i zysku i kontrola ich realizacji zgodnie z planem,
- kontrola optymalnego zaopatrzenia towarowego poprzez: dobór asortymentu, wielkość zapasów, prawidłowość dostaw;
- negocjowanie długoterminowych, warunków współpracy z dostawcami,
- poszukiwanie nowych dostawców, utrzymywanie dobrych kontaktów handlowych;
- planowanie i zapewnianie sprawnego przebiegu promocji i akcji reklamowych poprzez: wybór odpowiednich produktów, wybór mediów, właściwą prezentacje towaru.
- kierowanie i kontrola działów sprzedaży,
- koordynowanie „akcji analiza konkurencji”
- zastępowanie dyrektora sklepu w czasie jego nieobecności w ramach uzgodnionych kompetencji,
- motywowanie pracowników do realizacji wyznaczonych zadań
- planowanie czasu pracy podległych pracowników
- rozdział i kontrola zlecanych zadań (rozliczanie terminowości i jakości wykonywanych prac),
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
- planowanie obrotu i zysku i kontrola ich realizacji zgodnie z planem,
- kontrola optymalnego zaopatrzenia towarowego poprzez: dobór asortymentu, wielkość zapasów, prawidłowość dostaw;
- negocjowanie długoterminowych, warunków współpracy z dostawcami,
- poszukiwanie nowych dostawców, utrzymywanie dobrych kontaktów handlowych;
- planowanie i zapewnianie sprawnego przebiegu promocji i akcji reklamowych poprzez: wybór odpowiednich produktów, wybór mediów, właściwą prezentacje towaru.
- kierowanie i kontrola działów sprzedaży,
- koordynowanie „akcji analiza konkurencji”
- zastępowanie dyrektora sklepu w czasie jego nieobecności w ramach uzgodnionych kompetencji,
- motywowanie pracowników do realizacji wyznaczonych zadań
- planowanie czasu pracy podległych pracowników
- rozdział i kontrola zlecanych zadań (rozliczanie terminowości i jakości wykonywanych prac),
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
Kierownik Działu Telekom
Media Markt Polska sp. z.o.o. Bydgoszcz
- Zarządzanie podległymi pracownikami
- Dbanie o odpowiednie zatowarowanie działu na sklepie
- Odpowiedzialność za marżę, obroty i stan magazynu
- Wybieranie produktów do reklamy lokalnej
- Negocjacje z dostawcami warunków handlowych
- Realizacja na odpowiednim poziomie budżetów lokalnych
- Realizacja założonych planów sprzedażowych
- Dbanie o odpowiednie zatowarowanie działu na sklepie
- Odpowiedzialność za marżę, obroty i stan magazynu
- Wybieranie produktów do reklamy lokalnej
- Negocjacje z dostawcami warunków handlowych
- Realizacja na odpowiednim poziomie budżetów lokalnych
- Realizacja założonych planów sprzedażowych
Pomocnik biurowy
Pomoce w biurze rachunkowym:
- wprowadzanie faktur do systemu finansowo-księgowego
- wprowadzanie dokumentów księgowych pomoc przy pracach księgowych porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp.
- administracja i zarządzanie programami komputerowymi (program płatnika, probit, R2Płatnik)
- wyjaśnianie "KDR" z ZUS wyjaśnianie wpłat i dokumentów
- wprowadzanie faktur do systemu finansowo-księgowego
- wprowadzanie dokumentów księgowych pomoc przy pracach księgowych porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp.
- administracja i zarządzanie programami komputerowymi (program płatnika, probit, R2Płatnik)
- wyjaśnianie "KDR" z ZUS wyjaśnianie wpłat i dokumentów
Szkolenia i kursy
Aktualnie uczęszczam na kurs Języka Angielskiego w British School Ogólnopolska Szkoła Językowa
03.2015 Szkolenie ISTQB Foundation Level
- Podstawy testowania
- Testowanie w cyklu życia oprogramowania
- Statyczne techniki testowania
- Techniki projektowania testów
- Zarządzanie testowaniem
- Narzędzia wspierające testowanie
03.2014 Indywidualny coaching Menedżerski organizator Retail Discovery Solutions
- rozumienie mechanizmów zarządzania zespołem (wspierania działań zespołowych czy poszczególnych pracowników),
- rozwój umiejętności inspirowania i motywowania pracowników,
- wgląd w wybrane obszary kierowania: delegowania zadań, zarządzania przez cele, zarządzanie zmianą,
- refleksja dotycząca relacji z pracownikami zespołu,
- radzenie sobie z trudnymi emocjami, występującymi w sytuacji stresu, przeciążenia obowiązkami, zadaniami,
- budowanie pewności siebie w roli kierownika, autorytetu lidera,
- rozwijanie umiejętności autoprezentacji w procesie zarządzania zespołem,
- efektywne komunikowanie się z zespołem, z wykorzystaniem asertywnego stylu komunikacji,
- efektywne rozwiązywanie problemów,
- radzenie sobie z konfliktami zespołowymi, poprzez postawę asertywną, - opracowanie własnego programu rozwoju zawodowego.
01.2014 Profil Indywidualny Insights Discovery
05.2013 „Rozwój Kompetencji Menedżerskich” organizator Oskar Jankowiak
04.2006 „Negocjacje zakupowe" organizator GB Resources Polska Sp. z o.o.
02.2005 „Zarządzanie zespołem sprzedawców” organizator GB Resources Polska Sp. z o.o.
03.2015 Szkolenie ISTQB Foundation Level
- Podstawy testowania
- Testowanie w cyklu życia oprogramowania
- Statyczne techniki testowania
- Techniki projektowania testów
- Zarządzanie testowaniem
- Narzędzia wspierające testowanie
03.2014 Indywidualny coaching Menedżerski organizator Retail Discovery Solutions
- rozumienie mechanizmów zarządzania zespołem (wspierania działań zespołowych czy poszczególnych pracowników),
- rozwój umiejętności inspirowania i motywowania pracowników,
- wgląd w wybrane obszary kierowania: delegowania zadań, zarządzania przez cele, zarządzanie zmianą,
- refleksja dotycząca relacji z pracownikami zespołu,
- radzenie sobie z trudnymi emocjami, występującymi w sytuacji stresu, przeciążenia obowiązkami, zadaniami,
- budowanie pewności siebie w roli kierownika, autorytetu lidera,
- rozwijanie umiejętności autoprezentacji w procesie zarządzania zespołem,
- efektywne komunikowanie się z zespołem, z wykorzystaniem asertywnego stylu komunikacji,
- efektywne rozwiązywanie problemów,
- radzenie sobie z konfliktami zespołowymi, poprzez postawę asertywną, - opracowanie własnego programu rozwoju zawodowego.
01.2014 Profil Indywidualny Insights Discovery
05.2013 „Rozwój Kompetencji Menedżerskich” organizator Oskar Jankowiak
04.2006 „Negocjacje zakupowe" organizator GB Resources Polska Sp. z o.o.
02.2005 „Zarządzanie zespołem sprzedawców” organizator GB Resources Polska Sp. z o.o.
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Układanie puzzli, Sport – piłka nożna, siatkówka, Komputery – Internet, sprzęt komputerowy, zagadnienia związane z tematyką komputerową Bieżące zagadnienia z zakresu sytuacji na świecie i w kraju.
Inne
Prawo jazdy Kategorii B, ISTQB Certified Tester - Foundation Level