Tomasz Szabłowski

Specjalista ds. sprzedaży VW Samochody Osobowe
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Motorpol Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży VW Samochody Osobowe
- Aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów
- Analiza potrzeb Klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów
- Przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów indywidualnych
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym
- Prezentacja samochodów
- Realizacja założonych planów sprzedażowych
Santander Bank Polska
Doradca Klienta
- Świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku;
- Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości;
- Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów;
- Identyfikacja potrzeb klientów w celu sprzedaży nowych produktów;
- Identyfikacja potencjalnych klientów klasy „Premium” i informowanie o nich przełożonego;
- Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych oraz usług bankowości elektronicznej;
- Promocja i sprzedaż produktów i usług niebankowych;
- Obsługa klientów zgodnie z wymaganiami prawnymi i wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa;
- Rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji;
- Obsługa wniosków dotyczących kart i usług elektronicznych oraz produktów kredytowych dla klientów indywidualnych i/lub podmiotów gospodarczych;
- Prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia;
- Dokonywanie stosownych korekt transakcji;
- Obsługa gotówkowa oraz obsługa kasowo-skarbcowa (przyjmowanie wpłat zamkniętych od konwojentów, składanie zapotrzebowania na gotówkę oraz zasilanie nią pozostałych kasjerów, opieka nad skarbcem oraz skrytkami depozytowymi).
CCIG Group
Junior Team Manager
- Zarządzanie 15-osobowym zespołem sprzedażowym;
- Motywowanie zespołu do osiągania zamierzonych celów sprzedażowych;
- Raportowanie wyników sprzedażowych;
- Weryfikacja umów sporządzanych przez pracowników;
- Bieżące monitorowanie pracy konsultantów;
- Zarządzanie projektami Sprzedażowymi typu Mass oraz Bussines Telesales;
- Przeprowadzanie coachingu mającego na celu podnoszenie kwalifikacji i umiejętności sprzedażowych pracowników;
- Wyznaczanie celów sprzedażowych dla pracowników oraz rozliczanie na podstawie osiągniętych wyników (ocena pracownicza);
- Współtworzenie i wdrażanie nowych koncepcji sprzedaży (skrypty rozmów, argumentery itp.)
Logo
Pracownik Obsługi Klienta na stacji paliw PKN Orlen
Firma "GR"
- kompleksowa, zgodna ze standardami określonymi dla stacji na terenie całego kraju obsługa klienta;
- przyjmowanie dostaw towarów w tym paliw, wprowadzanie i aktualizacja stanów magazynowych;
- sporządzanie inkaso z utargu dziennego;
- wprowadzanie i szkolenie nowych pracowników;
- pozyskiwanie stałych klientów, budowanie relacji;
- dbanie o porządek oraz dobry wizerunek stacji oraz marki Orlen;
- obsługa Totalizatora Sportowego Lotto

Szkolenia i kursy

Kursy z motywacji, technik sprzedażowych, przeprowadzania coachingu, zarządzania zespołem, kurs kasowo-walutowy

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Sport, Kinematografia, Motoryzacja, Architektura Stadionowa

Inne

Prawo Jazdy Kat. B