Tomasz Stańczykowski

Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Uzdrowiska Kłodzkie SA - Grupa PGU
Oleśnica, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Uzdrowiska Kłodzkie S.A - Grupa PGU
Kierownik ds Kluczowych Klientów
- nadzór nad pracą podległego personelu
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
- realizacja nałożonych planów sprzedaży
- bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
- koordynacja działań innych pracowników w ramach działań promocyjno-handlowych, których celem jest pozyskanie lub utrzymanie kluczowych klientów firmy
Uzdrowiska Kłodzkie S.A - Grupa PGU
Kierownik ds. Przedstawicieli Handlowych
- nadzór nad pracą podległego personelu na terenie całego kraju
- sporządzanie i realizacja planów sprzedażowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi mająca na celu polepszanie wizerunku firmy w obiektach handlowych oraz optymalizację pracy przedstawicieli handlowych
- rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
Uzdrowiska Kłodzkie S.A - Grupa PGU
Koordynator ds. Sieci
- realizowanie ustaleń centralnych dotyczących obecności naszych produktów w sklepach sieci handlowych
- realizacja wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych
- dbałość o właściwą ekspozycję towarów i materiałów wspomagających sprzedaż
- budowanie długofalowych relacji z klientami
Grupa Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
- realizacja wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych
- dbałość o właściwą ekspozycję towarów i materiałów wspomagających sprzedaż
- budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dystrybutorami
Coca-Cola HBC Polska
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku
- Efektywne zarządzanie swoim obszarem sprzedaży,
- Codzienne spotkania z klientami współpracującymi z Coca-Cola
- Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
- Osiąganie wyznaczonych przez przełożonego celów sprzedażowych i poza sprzedażowych,
- Skutecznie prowadzenie procesów negocjacyjnych (zasada Win-Win),
- Efektywne zarządzanie sprzętem firmowym, skuteczne i trwałe wprowadzanie strategii i standardów firmy u nowo pozyskanych klientów,
- Budowanie silnych biznesowych relacji z klientem,
- Regularne przedstawianie klientowi rezultatów podjętych wspólnie działań,
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze współpracownikami, wspierającej atmosferę współpracy i chęci wspólnego osiągania sukcesów.
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. Rozwoju Rynku
- Efektywne zarządzanie swoim obszarem sprzedaży,
- Codzienne spotkania z klientami współpracującymi z Coca-Cola
- Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
- Osiąganie wyznaczonych przez przełożonego celów sprzedażowych i poza sprzedażowych,
- Skutecznie prowadzenie procesów negocjacyjnych (zasada Win-Win),
- Efektywne zarządzanie sprzętem firmowym, skuteczne i trwałe wprowadzanie strategii i standardów firmy u nowo pozyskanych klientów,
- Budowanie silnych biznesowych relacji z klientem,
- Regularne przedstawianie klientowi rezultatów podjętych wspólnie działań,
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze współpracownikami, wspierającej atmosferę współpracy i chęci wspólnego osiągania sukcesów.
Coca-Cola HBC Polska
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku
- Efektywne zarządzanie swoim obszarem sprzedaży,
- Codzienne spotkania z klientami współpracującymi z Coca-Cola
- Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
- Osiąganie wyznaczonych przez przełożonego celów sprzedażowych i poza sprzedażowych,
- Skutecznie prowadzenie procesów negocjacyjnych (zasada Win-Win),
- Efektywne zarządzanie sprzętem firmowym, skuteczne i trwałe wprowadzanie strategii i standardów firmy u nowo pozyskanych klientów,
- Budowanie silnych biznesowych relacji z klientem,
- Regularne przedstawianie klientowi rezultatów podjętych wspólnie działań,
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze współpracownikami, wspierającej atmosferę współpracy i chęci wspólnego osiągania sukcesów.
Piotr i Paweł
Zastępca Szefa Rejonu
Piotr i Paweł
kasjer-sprzedawca

Edukacja

Logo
Fizjoterapia, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna we Wrocławiu

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne