Umiejętności
BPMN
Analiza biznesowa
CRM
ISO 13485
ISO 14001
Lean Management
Zarządzanie
Optymalizacja procesów
Project Management
Audyty jakości
Zarządzanie jakością
TQM
ISO 9001
Kontrola jakości
Szkolenia Lean
systemy informacyjne w zarzadzaniu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Zarządzania Jakością i Procesami
JZO sp. z o.o. - Grupa Essilor
Kierowanie pracami Działu Zarządzania Jakością i Procesami, które obejmują:
- definiowanie, analizowanie i doskonalenie procesów, m.in. w oparciu o zasady Lean Management;
- zarządzanie procesami i kierowanie pracownikami kontroli jakości;
- kierowanie zespołami;
- implementację kompleksowych rozwiązań korporacyjnych;
- analiza danych dotyczących satysfakcji klientów z wykorzystaniem systemu informatycznego klasy CRM, wspierającego procesy biznesowe;
- całościowy nadzór nad systemami zarządzania (jakością, EHS);
- opracowywanie dokumentów normatywnych (tworzenie map procesów, procedur, materiałów wizualizacji i instrukcji stanowiskowych);
- kierowanie projektami;
- projektowanie, programowanie i wdrażanie aplikacji internetowych wspierających procesy;
- zarządzanie systemem audytów oraz realizacja audytów;
- opracowanie, zarządzanie i doskonalenie systemu mierników procesów (KPI);
- planowanie i budżetowanie;
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych na zlecenie firm szkoleniowych i uczelni wyższych.
- definiowanie, analizowanie i doskonalenie procesów, m.in. w oparciu o zasady Lean Management;
- zarządzanie procesami i kierowanie pracownikami kontroli jakości;
- kierowanie zespołami;
- implementację kompleksowych rozwiązań korporacyjnych;
- analiza danych dotyczących satysfakcji klientów z wykorzystaniem systemu informatycznego klasy CRM, wspierającego procesy biznesowe;
- całościowy nadzór nad systemami zarządzania (jakością, EHS);
- opracowywanie dokumentów normatywnych (tworzenie map procesów, procedur, materiałów wizualizacji i instrukcji stanowiskowych);
- kierowanie projektami;
- projektowanie, programowanie i wdrażanie aplikacji internetowych wspierających procesy;
- zarządzanie systemem audytów oraz realizacja audytów;
- opracowanie, zarządzanie i doskonalenie systemu mierników procesów (KPI);
- planowanie i budżetowanie;
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych na zlecenie firm szkoleniowych i uczelni wyższych.
Manager Zarządzania Jakością i Procesami
JZO sp. z o.o. - Grupa Essilor
Kierowanie pracami Działu Zarządzania Jakością i Procesami, które obejmują:
- definiowanie, analizowanie i doskonalenie procesów, m.in. w oparciu o zasady Lean Management;
- wdrażanie metod kontroli jakości i weryfikacja poprawności przeprowadzania kontroli jakości;
- kierowanie zespołami;
- implementację kompleksowych rozwiązań korporacyjnych;
- wdrażanie i administrowanie systemami informatycznymi klasy CRM, wspierającymi procesy
biznesowe;
- całościowy nadzór nad systemami zarządzania (jakością, EHS);
- opracowywanie dokumentów normatywnych (tworzenie map procesów, procedur, materiałów wizualizacji i instrukcji stanowiskowych);
- kierowanie projektami;
- projektowanie, programowanie i wdrażanie aplikacji internetowych wspierających procesy;
- zarządzanie systemem audytów oraz realizacja audytów;
- opracowanie, zarządzanie i doskonalenie systemu mierników procesów (KPI);
- planowanie i budżetowanie;
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych na zlecenie firm szkoleniowych i uczelni wyższych.
- definiowanie, analizowanie i doskonalenie procesów, m.in. w oparciu o zasady Lean Management;
- wdrażanie metod kontroli jakości i weryfikacja poprawności przeprowadzania kontroli jakości;
- kierowanie zespołami;
- implementację kompleksowych rozwiązań korporacyjnych;
- wdrażanie i administrowanie systemami informatycznymi klasy CRM, wspierającymi procesy
biznesowe;
- całościowy nadzór nad systemami zarządzania (jakością, EHS);
- opracowywanie dokumentów normatywnych (tworzenie map procesów, procedur, materiałów wizualizacji i instrukcji stanowiskowych);
- kierowanie projektami;
- projektowanie, programowanie i wdrażanie aplikacji internetowych wspierających procesy;
- zarządzanie systemem audytów oraz realizacja audytów;
- opracowanie, zarządzanie i doskonalenie systemu mierników procesów (KPI);
- planowanie i budżetowanie;
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych na zlecenie firm szkoleniowych i uczelni wyższych.
Pełnomocnik ds systemów zarządzania - Menedżer Działu Systemu Zarządzania
JZO sp. z o.o. - Grupa Essilor
Kierowanie pracami Działu Systemu Zarządzania, które obejmowały:
- analizowanie i doskonalenie procesów, m.in. w oparciu o zasady Lean Management;
- wdrażanie i administrowanie systemami informatycznymi klasy CRM, wspierającymi procesy biznesowe;
- kierowanie zespołami i grupami zadaniowymi;
- całościowy nadzór nad systemami zarządzania (jakością, EHS);
- opracowywanie dokumentów normatywnych (tworzenie map procesów, procedur, materiałów wizualizacji i instrukcji stanowiskowych);
- kierowanie projektami;
- projektowanie, programowanie i wdrażanie aplikacji internetowych wspierających procesy;
- zarządzanie systemem audytów oraz realizacja audytów;
- opracowanie, zarządzanie i doskonalenie systemu mierników procesów (KPI);
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
- analizowanie i doskonalenie procesów, m.in. w oparciu o zasady Lean Management;
- wdrażanie i administrowanie systemami informatycznymi klasy CRM, wspierającymi procesy biznesowe;
- kierowanie zespołami i grupami zadaniowymi;
- całościowy nadzór nad systemami zarządzania (jakością, EHS);
- opracowywanie dokumentów normatywnych (tworzenie map procesów, procedur, materiałów wizualizacji i instrukcji stanowiskowych);
- kierowanie projektami;
- projektowanie, programowanie i wdrażanie aplikacji internetowych wspierających procesy;
- zarządzanie systemem audytów oraz realizacja audytów;
- opracowanie, zarządzanie i doskonalenie systemu mierników procesów (KPI);
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
Specjalista systemu zarządzania
- projektowanie i implementacja organizacji zgodnie z zasadami "podejścia procesowego" i zarządzania procesami biznesowymi (BPM);
- planowanie i realizacja audytów jakościowych i biznesowych oraz zarządzanie systemem audytów przedsiębiorstwa oraz działaniami doskonalącymi;
- projektowanie i implementacja aplikacji opartych na technologiach internetowych w celu wsparcia i rozwoju systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
- wdrażanie procesów strategicznego planowania marketingowego oraz badań satysfakcji klientów;
- planowanie i realizacja audytów jakościowych i biznesowych oraz zarządzanie systemem audytów przedsiębiorstwa oraz działaniami doskonalącymi;
- projektowanie i implementacja aplikacji opartych na technologiach internetowych w celu wsparcia i rozwoju systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
- wdrażanie procesów strategicznego planowania marketingowego oraz badań satysfakcji klientów;
Inżynier systemu zapewnienia jakości
Jeleniogórskie Zakłady Optyczne
- organizacja procesów: oceny jakości, statusu kontroli, postępowania z wyrobami niezgodnymi,
- realizacja audytów oraz działań korygujących i zapobiegawczych;
- identyfikacja i optymalizacja procesów operacyjnych;
- optymalizacja przepływów informacyjnych.
- realizacja audytów oraz działań korygujących i zapobiegawczych;
- identyfikacja i optymalizacja procesów operacyjnych;
- optymalizacja przepływów informacyjnych.
Szkolenia i kursy
- Akredytowane szkolenie z zarządzania projektami "PRINCE2 Foundation" oraz, po zdaniu egzaminu, uzyskanie międzynarodowego certyfikatu, wystawionego przez APMG-International;
- "Jak usprawnić produkcję w prosty sposób?" warsztaty LEAN - zrealizowane przez IDP;
- LEAN Thinking - zrealizowane przez Progress Project;
- Zarządzanie projektami z uwzględnieniem Project Management Office – zorganizowane przez Global Business Center;
- Zarządzanie projektem – zrealizowane przez TEB Consulting Sp. z o.o.;
- Integracja zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwie – zrealizowane przez MERITUM Centrum Doradztwa Zarządzania;
- „System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy - PN 18001” - zrealizowane przez DEKRA Polska;
- cykl szkoleń/konsultacji, prowadzonych przez firmę DEKRA Polska w ramach wdrożenia Systemu Zarządzania Środowiskowego wg serii norm ISO 14000;
- cykl szkoleń/konsultacji, prowadzonych przez firmę DEKRA Polska - „podejście procesowe” w systemach zarządzania;
- „Audytor wiodący” - szkolenie zrealizowane przez The British Standards Institution Training Services (BSI TS) i Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC), po zdaniu egzaminu wpis do Międzynarodowego Rejestru Audytorów Certyfikowanych (IRCA);
- „Jakość w gospodarce wolnorynkowej” - zrealizowane przez Association Francaise de Normalisation (AFNOR) i PCBC.
- "Jak usprawnić produkcję w prosty sposób?" warsztaty LEAN - zrealizowane przez IDP;
- LEAN Thinking - zrealizowane przez Progress Project;
- Zarządzanie projektami z uwzględnieniem Project Management Office – zorganizowane przez Global Business Center;
- Zarządzanie projektem – zrealizowane przez TEB Consulting Sp. z o.o.;
- Integracja zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwie – zrealizowane przez MERITUM Centrum Doradztwa Zarządzania;
- „System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy - PN 18001” - zrealizowane przez DEKRA Polska;
- cykl szkoleń/konsultacji, prowadzonych przez firmę DEKRA Polska w ramach wdrożenia Systemu Zarządzania Środowiskowego wg serii norm ISO 14000;
- cykl szkoleń/konsultacji, prowadzonych przez firmę DEKRA Polska - „podejście procesowe” w systemach zarządzania;
- „Audytor wiodący” - szkolenie zrealizowane przez The British Standards Institution Training Services (BSI TS) i Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC), po zdaniu egzaminu wpis do Międzynarodowego Rejestru Audytorów Certyfikowanych (IRCA);
- „Jakość w gospodarce wolnorynkowej” - zrealizowane przez Association Francaise de Normalisation (AFNOR) i PCBC.
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Executive MBA
Dla wszystkich po, w trakcie i przed Executive MBA. Dlaczego warto ? Na pewno znajdziesz tu odpowiedź :)Przydatne informacje co dalej po Executive MBA :)
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe to analiza i opracowywanie, dokumentowanie i formalizowanie modeli biznesowych,
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na for
Oprogramowanie dla firmy
Celem grupy jest skupienie osób korzystających i podejmujących decyzje o wyborze systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP, CRM, Business Intelligence, HR, work flow)
Studia MBA
Jest to grupa dla osob, ktore ukonczyly badz sa w trakcie studiow MBA oraz osob zajmujacych sie organizacja i cala oprawa.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.