Umiejętności
Analiza biznesowa
Concur
Odpowiedzialność
Microsoft Excel
Microsoft Word
PowerPoint
szybkie przyswajanie wiedzy
Odporność na stres
Rumba
SAP
T24
Praca w zespole
Zdolności analityczne
Doskonała organizacja pracy
szybkie podejmowanie decyzji
Motywowanie zespołu
sbo
CARS
SBO+
Phoenix
proponowanie własnych rozwiązań
LoanIQ
Cowias
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Traesury Back Office Reconciliation Team Coordinator
- zarządzanie zespołem
- kontakt z managementem wyższego szczebla
- przydzielanie zadań członkom zespołu
- dbałość o wykonywanie czynności procesowych na najwyższym poziomie
- rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych
- zarządzanie terminarzem urlopowym pracowników
- zarządzanie grafikiem pracowników
- usprawnianie procesów
- kontrola kont NOSTRO dla 7 oddziałów Commerzbanku
- kontrola i uzgadnianie otwartych pozycji na kontach NOSTRO
- ustalanie pozycji walutowych dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontrola transakcji walutowych za dzień poprzedni wraz z raportowaniem
- otwieranie i zamykanie kont NOSTRO
- kontrolowanie otwartych pozycji na kontach NOSTRO wraz z raportowaniem pozycji krytycznych
- kontakt z odpowiednimi departamentami Commerzbanku w celu uzgadniania otwartych pozycji
- zarządzanie gotówką dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontakt z managementem wyższego szczebla
- przydzielanie zadań członkom zespołu
- dbałość o wykonywanie czynności procesowych na najwyższym poziomie
- rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych
- zarządzanie terminarzem urlopowym pracowników
- zarządzanie grafikiem pracowników
- usprawnianie procesów
- kontrola kont NOSTRO dla 7 oddziałów Commerzbanku
- kontrola i uzgadnianie otwartych pozycji na kontach NOSTRO
- ustalanie pozycji walutowych dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontrola transakcji walutowych za dzień poprzedni wraz z raportowaniem
- otwieranie i zamykanie kont NOSTRO
- kontrolowanie otwartych pozycji na kontach NOSTRO wraz z raportowaniem pozycji krytycznych
- kontakt z odpowiednimi departamentami Commerzbanku w celu uzgadniania otwartych pozycji
- zarządzanie gotówką dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
Treasury Back Office Reconciliation Process Manager
- zarządzanie zespołem
- kontakt z managementem wyższego szczebla
- przydzielanie zadań członkom zespołu
- dbałość o wykonywanie czynności procesowych na najwyższym poziomie
- rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych
- kontrola kont NOSTRO dla 7 oddziałów Commerzbanku
- kontrola i uzgadnianie otwartych pozycji na kontach NOSTRO
- ustalanie pozycji walutowych dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontrola transakcji walutowych za dzień poprzedni wraz z raportowaniem
- otwieranie i zamykanie kont NOSTRO
- kontrolowanie otwartych pozycji na kontach NOSTRO wraz z raportowaniem pozycji krytycznych
- kontakt z odpowiednimi departamentami Commerzbanku w celu uzgadniania otwartych pozycji
- zarządzanie gotówką dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontakt z managementem wyższego szczebla
- przydzielanie zadań członkom zespołu
- dbałość o wykonywanie czynności procesowych na najwyższym poziomie
- rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych
- kontrola kont NOSTRO dla 7 oddziałów Commerzbanku
- kontrola i uzgadnianie otwartych pozycji na kontach NOSTRO
- ustalanie pozycji walutowych dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontrola transakcji walutowych za dzień poprzedni wraz z raportowaniem
- otwieranie i zamykanie kont NOSTRO
- kontrolowanie otwartych pozycji na kontach NOSTRO wraz z raportowaniem pozycji krytycznych
- kontakt z odpowiednimi departamentami Commerzbanku w celu uzgadniania otwartych pozycji
- zarządzanie gotówką dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
Treasury Back Office Reconciliation Specialist
- kontrola kont NOSTRO dla 7 oddziałów Commerzbanku
- kontrola i uzgadnianie otwartych pozycji na kontach NOSTRO
- ustalanie pozycji walutowych dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontrola transakcji walutowych za dzień poprzedni wraz z raportowaniem
- otwieranie i zamykanie kont NOSTRO
- kontrolowanie otwartych pozycji na kontach NOSTRO wraz z raportowaniem pozycji krytycznych
- kontakt z odpowiednimi departamentami Commerzbanku w celu uzgadniania otwartych pozycji
- zarządzanie gotówką dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- otwieranie, zamykanie i modyfikacja profili klientów dla Londyńskiego i Luksemburskiego oddziału Commerzbanku
- kontrola i uzgadnianie otwartych pozycji na kontach NOSTRO
- ustalanie pozycji walutowych dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- kontrola transakcji walutowych za dzień poprzedni wraz z raportowaniem
- otwieranie i zamykanie kont NOSTRO
- kontrolowanie otwartych pozycji na kontach NOSTRO wraz z raportowaniem pozycji krytycznych
- kontakt z odpowiednimi departamentami Commerzbanku w celu uzgadniania otwartych pozycji
- zarządzanie gotówką dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- otwieranie, zamykanie i modyfikacja profili klientów dla Londyńskiego i Luksemburskiego oddziału Commerzbanku
Treasury Back Office Assistant
- obsługa rynku finansowego
- wprowadzanie do systemu transakcji wymiany walut dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- wprowadzanie do systemu kredytów i depozytów
- udział w wyjeździe służbowym w celu przejęcia procesów z Praskiego oddziału Commerzbanku
- obsługa programów IBS, Phoenix, TRAM, Summit, CARS
- wprowadzanie do systemu transakcji wymiany walut dla Praskiego i Bratysławskiego oddziału Commerzbanku
- wprowadzanie do systemu kredytów i depozytów
- udział w wyjeździe służbowym w celu przejęcia procesów z Praskiego oddziału Commerzbanku
- obsługa programów IBS, Phoenix, TRAM, Summit, CARS
EAP Process Executive
- obsługa kont księgowych
- przekazywanie procesów księgowych do oddziału w Indiach (udział w dwóch organizowanych migracjach procesów w tym także wyjazd służbowy do Indii w celu przekazania procesów księgowych wraz ze wsparciem oddziału w Łodzi)
- rozliczanie delegacji pracowników poprzez program Concur
- udział w procesach działu Fit to Grow w celu usprawnienia i poprawy funkcjonowania procesów dla organizacji Dubajowych
- udział w cotygodniowych call'ach dla organizacji Dubajowych w celu omówienia postępów prac, problemów i sposobów ich rozwiązywania
- czynne proponowanie rozwiązań dla problemów wynikłych przy cotygodniowym monitoringu kont klientów danej organizacji
- wsparcie dla oddziału indyjskiego
- wsparcie przy wdrażaniu programu rozliczeń delegacji Concur dla Czech i Słowacji
- obsługa programów SAP, SBO i SBO+, Concur
- przekazywanie procesów księgowych do oddziału w Indiach (udział w dwóch organizowanych migracjach procesów w tym także wyjazd służbowy do Indii w celu przekazania procesów księgowych wraz ze wsparciem oddziału w Łodzi)
- rozliczanie delegacji pracowników poprzez program Concur
- udział w procesach działu Fit to Grow w celu usprawnienia i poprawy funkcjonowania procesów dla organizacji Dubajowych
- udział w cotygodniowych call'ach dla organizacji Dubajowych w celu omówienia postępów prac, problemów i sposobów ich rozwiązywania
- czynne proponowanie rozwiązań dla problemów wynikłych przy cotygodniowym monitoringu kont klientów danej organizacji
- wsparcie dla oddziału indyjskiego
- wsparcie przy wdrażaniu programu rozliczeń delegacji Concur dla Czech i Słowacji
- obsługa programów SAP, SBO i SBO+, Concur
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
- muzyka
- film
- literatura
- motoryzacja
- gotowanie
- podróże
- film
- literatura
- motoryzacja
- gotowanie
- podróże
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.