Umiejętności
Chemia analityczna
Biochemia
Biologia
Biotechnologia
Chemistry
chemia
ChemSketch
Badania kliniczne
Komunikacja
Informatyka
Copywriting
E-commerce
GMP
Mac OS
Microsoft Office
Technologie mobilne
Chemia organiczna
SEO
Social Media
arkusze kalkulacyjne
Telekomunikacja
Technologie webowe
Wordpress
Sprzedaż
Obsługa klienta
Ubezpieczenia
Call Centers
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Planowanie i raportowanie w Contact Center
- Przygotowywanie oraz aktualizacja harmonogramów pracy dla pracowników Contact Center
- Uzupełnianie baz danych związanych z obszarem działań Centrum Obsługi Klienta
- Przygotowanie, skanowanie, archiwizacja i wysyłka dokumentacji
- Przygotowywanie narzędzi i raportów na potrzeby Centrum Obsługi Klienta
- Przydzielanie i administrowanie niezbędnym wyposażeniem dla konsultantów
- Monitowanie aktualności uprawnień w zakresie systemów informatycznych
- Przygotowywanie rozkładów stanowisk pracy w CC
- Podsumowywanie kart czasu pracy dla pracowników świadczących pracę w Centrum Obsługi Klienta
- Sporządzanie raportów z działań rekrutacyjnych prowadzonych w ramach Centrum Obsługi Klienta
- Uzupełnianie baz danych związanych z obszarem działań Centrum Obsługi Klienta
- Przygotowanie, skanowanie, archiwizacja i wysyłka dokumentacji
- Przygotowywanie narzędzi i raportów na potrzeby Centrum Obsługi Klienta
- Przydzielanie i administrowanie niezbędnym wyposażeniem dla konsultantów
- Monitowanie aktualności uprawnień w zakresie systemów informatycznych
- Przygotowywanie rozkładów stanowisk pracy w CC
- Podsumowywanie kart czasu pracy dla pracowników świadczących pracę w Centrum Obsługi Klienta
- Sporządzanie raportów z działań rekrutacyjnych prowadzonych w ramach Centrum Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi i sprzedaży - Obsługa w mediach społecznościowych - Orange Ekspert
Obsługa profili Orange Polska oraz Nju Mobile w mediach społecznościowych (Facebook, Google +, Twitter, YouTube, fora internetowe, blog.orange.pl) - rozwiązywanie spraw, zapewnianie wsparcia obsługowego, wykrywanie i raportowanie awarii, budowanie zaangażowania społeczności. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło osiągnąć w zespole wyniki na najwyższym poziomie, udokumentowane niezależnym rankingiem SOCIALBAKERS utrzymując markę w top 10 najlepszych światowych firm na Facebook. Na podstawie danych z 4Q2016 średni czas odpowiedzi to 11 min i 99,54% podjętych wpisów.
Moderacja Forum Orange / nasz.orange.pl - zarządzanie treścią, dodawanie wpisów, udzielanie odpowiedzi, utrzymywanie relacji z użytkownikami.
Obsługa czatu Messenger - aktywny udział przy wdrażaniu czatu, pomoc przy ustalaniu rozwiązań oraz procedur. Udzielanie odpowiedzi.
Wsparcie Rzecznika klientów Orange Polska. Współpraca z wieloma działami: prawnym, PR, Marketing, IT oraz Project Managerami i Służbami Interwencyjnymi.
Podejmowanie spraw z obsługi PR.
Prowadzenie bieżących raportów i analiz mających na celu zwiększenie efektywności wykonywanych zadań. Prowadzenie bieżących raportów i analiz mających na celu zwiększenie efektywności wykonywanych zadań. Monitoring sieci i zapobieganie kryzysom marki w mediach społecznościowych.
Testowanie nowych urządzeń, aplikacji, aktualizacji systemów oraz zgłaszanie
i raportowanie błędów. Wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie nowych technologii. Konfiguracja urządzeń mobilnych (telefony, tablety, komputery, routery). Prowadzenie szkoleń. Tworzenie prezentacji.
Moderacja Forum Orange / nasz.orange.pl - zarządzanie treścią, dodawanie wpisów, udzielanie odpowiedzi, utrzymywanie relacji z użytkownikami.
Obsługa czatu Messenger - aktywny udział przy wdrażaniu czatu, pomoc przy ustalaniu rozwiązań oraz procedur. Udzielanie odpowiedzi.
Wsparcie Rzecznika klientów Orange Polska. Współpraca z wieloma działami: prawnym, PR, Marketing, IT oraz Project Managerami i Służbami Interwencyjnymi.
Podejmowanie spraw z obsługi PR.
Prowadzenie bieżących raportów i analiz mających na celu zwiększenie efektywności wykonywanych zadań. Prowadzenie bieżących raportów i analiz mających na celu zwiększenie efektywności wykonywanych zadań. Monitoring sieci i zapobieganie kryzysom marki w mediach społecznościowych.
Testowanie nowych urządzeń, aplikacji, aktualizacji systemów oraz zgłaszanie
i raportowanie błędów. Wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie nowych technologii. Konfiguracja urządzeń mobilnych (telefony, tablety, komputery, routery). Prowadzenie szkoleń. Tworzenie prezentacji.
Konsultant ds. obsługi i sprzedaży – dział techniczny.
IMAR dla Orange Polska
- telefoniczna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące standardy biznesowe
- telefoniczna sprzedaż usług i promowanie ofert PTK Centertel
- Doradztwo w zakresie usług internetu szerokopasmowego
- Pomoc techniczna dla klientów korzystających z usług internetowych Orange
Aktywne sprzedaż usług telefonii komórkowej jak i usług internetowych.
Rozpatrywanie skarg i reklamacji na drugiej linii. Szkolenie i wsparcie doradców.
- telefoniczna sprzedaż usług i promowanie ofert PTK Centertel
- Doradztwo w zakresie usług internetu szerokopasmowego
- Pomoc techniczna dla klientów korzystających z usług internetowych Orange
Aktywne sprzedaż usług telefonii komórkowej jak i usług internetowych.
Rozpatrywanie skarg i reklamacji na drugiej linii. Szkolenie i wsparcie doradców.
Staż/Praktyki
Zespół Szkół w Godziszowie Pierwszym- Publiczne Gimnazjum im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego God
- hospitacja lekcji biologii
- prowadzenie lekcji biologii
- przygotowywanie konspektów lekcji zgodnie z obowiązującymi standardami
- konstruowanie testów diagnostycznych zgodnie z obowiązującymi standardami
- prowadzenie lekcji biologii
- przygotowywanie konspektów lekcji zgodnie z obowiązującymi standardami
- konstruowanie testów diagnostycznych zgodnie z obowiązującymi standardami
Staż/Praktyki
- wykonywanie oznaczeń diagnostycznych
- analiza biochemiczna krwi
- badanie jakości odczynników produkowanych przez firmę
- obsługa analizatorów biochemicznych
- testy odczynników
- obsługa aparatury laboratoryjnej
- analiza biochemiczna krwi
- badanie jakości odczynników produkowanych przez firmę
- obsługa analizatorów biochemicznych
- testy odczynników
- obsługa aparatury laboratoryjnej
Szkolenia i kursy
Komunikacja marketingowa i public relations
E-biznes
Jak założyć własną firmę
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
Plan marketingowy w MŚP
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Techniki sprzedaży
Telesprzedaż
Ochrona własności intelektualnej
Blended learning
Komunikacja w Social Media
Zarządzanie reputacją i opiniami o marce
Sytuacje kryzysowe w sieci
Emisja głosu
E-biznes
Jak założyć własną firmę
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
Plan marketingowy w MŚP
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Techniki sprzedaży
Telesprzedaż
Ochrona własności intelektualnej
Blended learning
Komunikacja w Social Media
Zarządzanie reputacją i opiniami o marce
Sytuacje kryzysowe w sieci
Emisja głosu
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Inne
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
Umiejętność pracy w grupie i samodyscypliny (podziękowania dziekana za „osobiste zaangażowanie oraz inwencję twórczą przy realizacji Otwartych Drzwi 2008 Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi”)
Obsługa komputera i Internetu (w tym programu pocztowego The Bat)
Obsługa programów biurowych: MS Office 2007 i starsze, OpenOffice,
Podstawowa obsługa programów: GIMP, STATISTICA, ChemSketch, ChemOffice, Isis Draw
Podstawowe umiejętności tworzenia stron WWW
Język angielski i rosyjski – poziom podstawowy (w trakcie nauki obydwu języków)
Prawo jazdy kat. B
Podstawowa obsługa urządzeń biurowych
Umiejętność pracy w grupie i samodyscypliny (podziękowania dziekana za „osobiste zaangażowanie oraz inwencję twórczą przy realizacji Otwartych Drzwi 2008 Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi”)
Obsługa komputera i Internetu (w tym programu pocztowego The Bat)
Obsługa programów biurowych: MS Office 2007 i starsze, OpenOffice,
Podstawowa obsługa programów: GIMP, STATISTICA, ChemSketch, ChemOffice, Isis Draw
Podstawowe umiejętności tworzenia stron WWW
Język angielski i rosyjski – poziom podstawowy (w trakcie nauki obydwu języków)
Prawo jazdy kat. B
Podstawowa obsługa urządzeń biurowych
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Android aplikacje
Miejsce dla fanów, geeków, developerów i zainteresowanych aplikacjami na Google Android
Android App
Grupa zajmuje się tematyką poprawiania jakości i wygody życia dzięki aplikacjom na System Android. Zapraszamy użytkowników jak i programistów i projektantów aplikacji mobilnych.
Aplikacje mobilne
O tworzeniu aplikacji mobilnych - na komórki, palmy, handheldy etc. Dyskusje o architekturze, pracach developerskich, testowaniu itd.
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.