Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Digital Marketing
E-commerce
Ekonomika
Facebook
Komunikacja wewnętrzna
Internet
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Media
relacje z mediami
Microsoft Office
Negocjacje
nowe media
Marketing internetowy
Zarządzanie produktem
Project Management
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Strateg Social Media
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prezes Zarządu/CEO
Główne obowiązki:
- Przeprowadzenie kompleksowej analizy obecnego stanu funkcjonowania klientów (we współpracy z managerami działów i właścicielami);
- Opracowanie strategii rozwoju, koncepcji strategicznych projektów marketingowych i public relations, nowych kanałów dotarcia do klienta oraz narzędzi budowania relacji ze stałymi klientami;
- Nadzór na realizacją działań marketingowych operacyjnych i strategicznych
Projekty:
www.studio102.pl
www.projekt-mistrzowie.pl
- Przeprowadzenie kompleksowej analizy obecnego stanu funkcjonowania klientów (we współpracy z managerami działów i właścicielami);
- Opracowanie strategii rozwoju, koncepcji strategicznych projektów marketingowych i public relations, nowych kanałów dotarcia do klienta oraz narzędzi budowania relacji ze stałymi klientami;
- Nadzór na realizacją działań marketingowych operacyjnych i strategicznych
Projekty:
www.studio102.pl
www.projekt-mistrzowie.pl
Project Manager/Pomysłodawca
Projekt Mistrzowie to cykliczna charytatywna akcja, która ma na celu jednoczenie pomorskiego środowiska biznesowego w niesieniu pomocy oraz stanowi narzędzie z zakresu CSR dla firm i organizacji. Do udziału w Projekcie zapraszamy 12 Mistrzów – autorytetów, mentorów, mistrzów w swej dziedzinie – z Pomorza, którzy stają się ambasadorami Projektu.Mistrzami i jednocześnie ambasadorami Projektu zostali: Sławek Jaskułke, Leszek Bzdyl, Mateusz Kusznierewicz, Grażyna Wolszczak, Mirosław Baka, Małgorzta Żerwe, Krystyna Łubieńska, Maciej Kosycarz, Henryk Cześnik, Adam Korol, Andrzej Kasperek, Beata Wachowiak-Zwara, Przemek Dyjakowski, Wojciech Staroniewicz, Jarosława Jóźwiakowska-Zdunkiewicz, Ludwika Sikorska, Kuba Jakubczyk, Dr. Piotr Czauderna, Dorota Kolak, Zbigniew Canowiecki, Jan Łuka, Stefan Chwin, Zenon Ziaja, Andrzej Szydłowski, Marek Mazur.
„Człowiek, który zmienia biznes według widzów TVP INFO” - nominacja do nagrody
„Człowiek, który zmienia biznes” to pierwsza edycja nagrody, która jako jedyna w Polsce w pełni dedykowana jest osobom działającym na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i zrównoważonego rozwoju. Inicjatorem jej powołania jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Celem nagrody jest uhonorowanie osób, które swoim osobistym zaangażowaniem przyczyniały się w ostatnim roku do upowszechnienia CSR w Polsce. Nagroda to pierwsza w Polsce próba wyróżnienia i docenienia osób zaangażowanych na rzecz rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu. Dotyczy zarówno przedstawicieli firm, jak i otoczenia biznesu.
Celem nagrody jest uhonorowanie osób, które swoim osobistym zaangażowaniem przyczyniały się w ostatnim roku do upowszechnienia CSR w Polsce. Nagroda to pierwsza w Polsce próba wyróżnienia i docenienia osób zaangażowanych na rzecz rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu. Dotyczy zarówno przedstawicieli firm, jak i otoczenia biznesu.
SPEAKER
„Future is coming.” - to projekt mający na celu zasianie ziarna motywacji do własnego rozwoju oraz przekazania wiedzy dotyczącej planowania własnej przyszłości, zwłaszcza pod kątem przyszłej pracy zespołowej i pozyskiwania środków z Unii Europejskiej, a także start’upów.
Do udziału w projekcie, zostali zaproszenie tacy mentorzy jak: Janusz Lewandowski-poseł do parlamentu UE, były komisarz europejski; mł. insp. Marek Konkolewski – rzecznika Biura Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji w Warszawie; Marcin Dybuk- dyrektora Biura Marketingu i Reklamy Radia Gdańsk; Tomasz Smorgowicz - CEO Studio 102 oraz Quellio, pomysłodawca akcji Projekt Mistrzowie; Maciej Cichocki - coach i trener oraz Patryk Gabriel - członek zarządu Powiatu Starogardzkiego.
Do udziału w projekcie, zostali zaproszenie tacy mentorzy jak: Janusz Lewandowski-poseł do parlamentu UE, były komisarz europejski; mł. insp. Marek Konkolewski – rzecznika Biura Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji w Warszawie; Marcin Dybuk- dyrektora Biura Marketingu i Reklamy Radia Gdańsk; Tomasz Smorgowicz - CEO Studio 102 oraz Quellio, pomysłodawca akcji Projekt Mistrzowie; Maciej Cichocki - coach i trener oraz Patryk Gabriel - członek zarządu Powiatu Starogardzkiego.
EKSPERT ds. CSR
Forum Inicjowania Rozwoju 2014
Spotkanie biznesu, samorządu i organizacji samorządowych. W ramach forum ekspertów miałem okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie współpracy na poziomie biznesu, mediów, blogerów oraz społeczności lokalnej w realizację przedsięwzięć społecznych jak i projektów biznesowych. Z moimi gośćmi: Martą Chlewicką (LPP), Adamem Sarnaszkiem (SGS Polska Sp. z o.o.). Marcinem Dybukiem (Radio Gdańsk), Piotrem Wróblewskim (Gdańska Fundacja Innowacji Społecznej) oraz Maciejem Kosycarzem (Kosycarz Foto Press KFP) udało nam się stworzyć warsztat praktyczny z zakresu komunikacji z różnymi grupami interesariuszy.
PANELISTA
Seminarium praktyczne "Marka w kryzysie" w ramach projektu: Kreatywni Kreatywnym. Celem organizowanych przez nas spotkań jest stworzenie przestrzeni do komunikacji, wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji wśród osób skupionych w środowisku biznesowym. Wierzymy, że integracja tego sektora gospodarki jest czynnikiem niezbędnym do rozwoju i korzyści z niej wynikające, mogą przynieść pozytywne rezultaty.
Wydawca, Redaktor Naczelny
DLA KOGO? Do młodych, początkujących biznesmenów. Ludzi, którzy zaczynają, poszukują drogi, ludzi, którzy są odważni, aby kroczyć tą drogą. PRspektywy mają stanowić dla nich źródło informacji, natchnienia, pomocy. Mają zaglądać tutaj, aby dowiedzieć się jak radzą sobie inni. Jakie mają pomysły, jak rozwiązują trudności. Poznać sukcesy innych. Znaleźć odpowiedź na pytania. Poznać innych ludzi, którzy wyruszyli tą samą, trudną choć piękną drogą. Jak działają i czym się kierują, jak dobierają partnerów w biznesie korporacje. Ludzie z tzw. start upów mają poznać dzięki PRspektywom ludzi, którzy mogą przydać się im w ich biznesie. Poznać ich ścieżki sukcesu.
Marketing Manager
Tworzenie i koordynowanie strategii PR i marketingowej marki Aryton:
- akcje marketingowe, strategie sprzedażowe
- kontakty z mediami(prasa, radio, TV, internet)
- pokazy mody
- sesje zdjęciowe, katalogi wizerunkowe, produktowe
- realizacja kampanii BTL i ATL
- tworzenie spójnego wizerunku firmy i sieci sprzedaży
- współpraca z działem handlowym
- definiowanie grup docelowych
- budowanie sieci sprzedaży
- akcje marketingowe, strategie sprzedażowe
- kontakty z mediami(prasa, radio, TV, internet)
- pokazy mody
- sesje zdjęciowe, katalogi wizerunkowe, produktowe
- realizacja kampanii BTL i ATL
- tworzenie spójnego wizerunku firmy i sieci sprzedaży
- współpraca z działem handlowym
- definiowanie grup docelowych
- budowanie sieci sprzedaży
Dyrektor Zarządzajacy
Studio 102 Agencja Reklamowa
Główne obowiązki:
- Nadzór nad tworzeniem i realizacją projektów marketingowych dla klientów firmy
- Bezpośredni kontakt z najważniejszymi klientami
- Stworzenie oraz realizacja założeń pracy działu obsługi klienta
- Zarządzanie działem graficzno-kreatywnym w kwestii realizacji zleconych prac
- Prowadzenie kontaktów z firmami podwykonawczymi oraz realizującymi zlecone prace
Główne osiągnięcia:
Samsung Electronics:
- Przygotowanie kreacji oraz realizacja kamapni reklamowej „Sztafeta Olimpijska”
- Kreacja promocji telefonu P300 wraz z firmą BMW (materiały poligraficzne)
- Stworzenie graficzne programu partnerskiego Printer Plus (program lojalnościowy) wraz z eventem wprowadzającym go na rynek dla klientów firmy Samsnug
- Projekt i produkcja opakowania kartonowego E250 dla operatora komórkowego Plus GSM
Fundacja Hospicyjna:
- Analiza marketingowa działalności fundacji
- Przygotowanie planu 3-letniego rozwoju fundacji na lata 2008-2011
- Przygotowanie, kreacja graficzno-zdjeciowa oraz produkcja kampanii „1% dla FH”
- Przygotowanie mediaplanu i zakup mediów (Twój Styl, Radio Zet, Gazeta Wyborcza, Polityka...)
- Stworzenie redakcyjne i produkcja insertu gazetowego wrzucanego do świątecznego wydania Gazety Wyborczej
- Pozyskanie partnerów do akcji kolportowania ulotek w sieciach handlowych (Reserved, Siec 34, Kruk, Demi Cler)
- Nadzór nad tworzeniem i realizacją projektów marketingowych dla klientów firmy
- Bezpośredni kontakt z najważniejszymi klientami
- Stworzenie oraz realizacja założeń pracy działu obsługi klienta
- Zarządzanie działem graficzno-kreatywnym w kwestii realizacji zleconych prac
- Prowadzenie kontaktów z firmami podwykonawczymi oraz realizującymi zlecone prace
Główne osiągnięcia:
Samsung Electronics:
- Przygotowanie kreacji oraz realizacja kamapni reklamowej „Sztafeta Olimpijska”
- Kreacja promocji telefonu P300 wraz z firmą BMW (materiały poligraficzne)
- Stworzenie graficzne programu partnerskiego Printer Plus (program lojalnościowy) wraz z eventem wprowadzającym go na rynek dla klientów firmy Samsnug
- Projekt i produkcja opakowania kartonowego E250 dla operatora komórkowego Plus GSM
Fundacja Hospicyjna:
- Analiza marketingowa działalności fundacji
- Przygotowanie planu 3-letniego rozwoju fundacji na lata 2008-2011
- Przygotowanie, kreacja graficzno-zdjeciowa oraz produkcja kampanii „1% dla FH”
- Przygotowanie mediaplanu i zakup mediów (Twój Styl, Radio Zet, Gazeta Wyborcza, Polityka...)
- Stworzenie redakcyjne i produkcja insertu gazetowego wrzucanego do świątecznego wydania Gazety Wyborczej
- Pozyskanie partnerów do akcji kolportowania ulotek w sieciach handlowych (Reserved, Siec 34, Kruk, Demi Cler)
Partner, Dyrektor Zarządzający
Agencja Poligraficzno-Reklamowa Lupus-Color Sp. z o.o.
Główne obowiązki:
- Nadzór i planowanie pracy działu handlowego (10 osób)
- Realizacja i obsługa kontraktów strategicznych firmy
- Planowanie i rozliczanie pracy zarządu firmy z zakresu realizacji działań i rozwoju
- Stworzenie działu graficzno-kreatywnego
Główne osiągnięcia:
- Utworzenie struktury spółki produkcyjno-handlowej
- Pozyskanie i obsługa w zakresie produkcji opakowań kartonowych strategicznych parterów (Polpharma Starograd Gdański, Wytwórnia Wyrobów Papierowych Worwo , Porta)
- Współprowadzenie i realizacja systemu zarządzania jakością ISO 9001nad produkcją poligraficzną
- Przygotowanie kampanii z okazji 15-lecia działalności firmy Tan-Viet na rynku Polskim
- Zmiana wizualizacji i produkcja opakowań dla: Dagoma, King Fish, Kemira Grow How, Atlanta Poland, Homeofram, Tesco
- Obsługa agencyjna firm: Skok-i, Jysk Polska, Heavy Duty, Troll
- Nadzór i planowanie pracy działu handlowego (10 osób)
- Realizacja i obsługa kontraktów strategicznych firmy
- Planowanie i rozliczanie pracy zarządu firmy z zakresu realizacji działań i rozwoju
- Stworzenie działu graficzno-kreatywnego
Główne osiągnięcia:
- Utworzenie struktury spółki produkcyjno-handlowej
- Pozyskanie i obsługa w zakresie produkcji opakowań kartonowych strategicznych parterów (Polpharma Starograd Gdański, Wytwórnia Wyrobów Papierowych Worwo , Porta)
- Współprowadzenie i realizacja systemu zarządzania jakością ISO 9001nad produkcją poligraficzną
- Przygotowanie kampanii z okazji 15-lecia działalności firmy Tan-Viet na rynku Polskim
- Zmiana wizualizacji i produkcja opakowań dla: Dagoma, King Fish, Kemira Grow How, Atlanta Poland, Homeofram, Tesco
- Obsługa agencyjna firm: Skok-i, Jysk Polska, Heavy Duty, Troll
Szkolenia i kursy
2000 – RADIO PLUS
Konferansjer radiowy (praktyki)
2002 – SUPER EXPRESS praktyka dziennikarska
2003 - SMG/KRC Badania rynku (TGI) - Mediaplanning prasy, radia i telewizji
Konferansjer radiowy (praktyki)
2002 – SUPER EXPRESS praktyka dziennikarska
2003 - SMG/KRC Badania rynku (TGI) - Mediaplanning prasy, radia i telewizji
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
Historia Powszechna,golf, snowbord, polityka i komunikacja społeczna.
Organizacje
Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej
Young Men’s Christians Accocation Polska
Fundacja Hospicyjna i Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza SAC
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy 2005, 2006 Gdynia
Fundacja Pomagam Homo-Homini
Young Men’s Christians Accocation Polska
Fundacja Hospicyjna i Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza SAC
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy 2005, 2006 Gdynia
Fundacja Pomagam Homo-Homini
Inne
lubię wyzwania...
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
EKO REKLAMA
Grupa przeznaczona dla firm, pracowników firm, które są zainteresowane reklamą z wykorzystaniem produktów i usług przyjaznych środowisku naturalnemu oraz tworzeniem EKO-Biura.
Lot balonem
Miejsce wymiany informacji dla osób, które marzą o pierwszym locie balonem oraz dla tych, którzy już lecieli i chętnie podzielą się wrażeniami i doświadczeniem.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?