Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Client Service Oriented
Digital Marketing
media eletroniczne
Marketing bezpośredni
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Project Team Management
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Team Management & People Management
Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Client Service / Managing Director
- współtworzenie wizji, misji i strategi firmy na rynku krajowym i zagranicznym,
- poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych, proponowanie usprawnień i optymalizowanie kosztów,
- wyznaczanie celów, zarządzanie i koordynowanie pracy w podległych działach (graficznym i programistycznym), a także ustalanie i egzekwowanie reguł pomiędzy zespołami,
- nawiązywanie partnerstw z zewnętrznymi podmiotami, ustalanie zakresu outsource’owanych prac oraz wytycznych dotyczących współpracy,
- budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
- doradztwo w zakresie rozwiązań webowych i szerokopojętego digital marketingu (m.in. identyfikacji wizualnej, koncepcji graficznych, programowania www, mechanizmów konkursowych, aplikacji webowych),
- bezpośrednie koordynowanie wybranych, kluczowych projektów (tworzenie kosztorysów, raportowanie postępu prac, tworzenie harmonogramów oraz przewidywanie i unikanie zagrożeń).
- poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych, proponowanie usprawnień i optymalizowanie kosztów,
- wyznaczanie celów, zarządzanie i koordynowanie pracy w podległych działach (graficznym i programistycznym), a także ustalanie i egzekwowanie reguł pomiędzy zespołami,
- nawiązywanie partnerstw z zewnętrznymi podmiotami, ustalanie zakresu outsource’owanych prac oraz wytycznych dotyczących współpracy,
- budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
- doradztwo w zakresie rozwiązań webowych i szerokopojętego digital marketingu (m.in. identyfikacji wizualnej, koncepcji graficznych, programowania www, mechanizmów konkursowych, aplikacji webowych),
- bezpośrednie koordynowanie wybranych, kluczowych projektów (tworzenie kosztorysów, raportowanie postępu prac, tworzenie harmonogramów oraz przewidywanie i unikanie zagrożeń).
Head of Client Service / Project Managment
- zarządzanie 14-osobowym zespołem produkcyjnym (menadżerowie projektów, graficy, front-end developerzy),
- optymalizacja pracy zespołu, planowanie i egzekwowanie harmonogramów realizacji projektów e-marketingowych, w tym serwisów internetowych, programów lojalnościowych, ankiet dla dostawców, landing page’ów i stron konkursowych,
- komunikacja z klientami. W szczególności doradztwo przy tworzeniu rozwiązań webowych, tworzenie kosztorysów, raportowanie postępu prac, tworzenie harmonogramów oraz przewidywanie i unikanie zagrożeń,
- opracowywanie standardów działu obsługi klienta,
- bezpośrednie koordynowanie wybranych, kluczowych projektów.
- optymalizacja pracy zespołu, planowanie i egzekwowanie harmonogramów realizacji projektów e-marketingowych, w tym serwisów internetowych, programów lojalnościowych, ankiet dla dostawców, landing page’ów i stron konkursowych,
- komunikacja z klientami. W szczególności doradztwo przy tworzeniu rozwiązań webowych, tworzenie kosztorysów, raportowanie postępu prac, tworzenie harmonogramów oraz przewidywanie i unikanie zagrożeń,
- opracowywanie standardów działu obsługi klienta,
- bezpośrednie koordynowanie wybranych, kluczowych projektów.
Managing Director
Great Concept Sp. z o.o.
- zarządzanie agencją, zatrudnianie zespołów projektowych i graficznych (6-osobowy zespół w biurze, 16 przedstawicieli regionalnych),
- całościowe planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy projektowej, w tym zarządzanie project managerami,
- nadzór nad logistyką (Polska, Europa),
- negocjacje warunków współpracy z dostawcami,
- przygotowywanie i wdrażanie projektów reklamowych: ambientowych, BTL, outdoorowych i produkcyjnych,
- pozyskiwanie nowych oraz dbanie o obecnych klientów agencji.
- całościowe planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy projektowej, w tym zarządzanie project managerami,
- nadzór nad logistyką (Polska, Europa),
- negocjacje warunków współpracy z dostawcami,
- przygotowywanie i wdrażanie projektów reklamowych: ambientowych, BTL, outdoorowych i produkcyjnych,
- pozyskiwanie nowych oraz dbanie o obecnych klientów agencji.
Project Director
Platforma See-Me - Propaganda.pl
- samodzielne zarządzanie 3-osobowym zespołem odpowiedzialnym za logistykę i terminową realizację wszystkich kampanii reklamowych firmy,
- odpowiedzialność za przygotowanie kosztorysów oraz ich egzekwowanie podczas realizacji kampanii,
- planowanie logistyki kampanii reklamowych w całej Polsce.
- odpowiedzialność za przygotowanie kosztorysów oraz ich egzekwowanie podczas realizacji kampanii,
- planowanie logistyki kampanii reklamowych w całej Polsce.
Junior Project Coordinator -> Project Coordinator
- bezpośredni kontakt z klientem
- przygotowanie prezentacji i kosztorysów dla klientów
- przygotowanie wycen i negocjacja kosztów z podwykonawcami
- realizacja i koordynacja projektów z zakresu reklamy ambientowej - ATL, BTL
- kontrola i raportowanie prowadzonych kampanii
- kontrola budżetu przeznaczonego na dany projekt
- przygotowanie prezentacji i kosztorysów dla klientów
- przygotowanie wycen i negocjacja kosztów z podwykonawcami
- realizacja i koordynacja projektów z zakresu reklamy ambientowej - ATL, BTL
- kontrola i raportowanie prowadzonych kampanii
- kontrola budżetu przeznaczonego na dany projekt
Szkolenia i kursy
PRINCE2 Foundation certificate in Project Management (nr 04104628-01-PK8G)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Focus Klub Polska
Jeśli Twój Ford Focus jest dla Ciebie czymś więcej niż tylko środkiem lokomocji...
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
NOKIA
Zapraszam ludzi zwiazanych z telekomunikacja, niekoniecznie z sama marką Nokia, pasjonatów pracowników i wszystkich ktorzy maja ochote dołączyc.
Pępek świata nazywa sie Kraków- życie kulturalne (i nie tylko) w mieście Kraka
Gdzie bywamy? Co polecamy?