Umiejętności
AutoCAD
Microsoft Office
MS Project
Norma Pro
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Robót Drogowych / Kierownik Robót Konstrukcyjno Budowlanych
Metrostav S.A
Kierowanie robotami drogowymi oraz konstrukcyjno budowlanymi w zakresie ekranów akustycznych
Koordynacja prac projektowych w zakresie projektów drogowych oraz ekranów akustycznych części drogowej – osiągniecie kamienia milowego nr1;
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami;
Prowadzenie korespondencji z Inżynierem Budowy i Podwykonawcami;
Koordynacja prac projektowych w zakresie projektów drogowych oraz ekranów akustycznych części drogowej – osiągniecie kamienia milowego nr1;
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami;
Prowadzenie korespondencji z Inżynierem Budowy i Podwykonawcami;
Kierownik Robót Drogowych /Kierownik Działu Technicznego Robót Drogowych
Prowadzenie korespondencji z Inżynierem Budowy;
Kierowanie robotami drogowymi;
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami;
Prowadzenie korespondencji z podwykonawcami;
Kierowanie działem odpowiedzialnym za sporządzanie dokumentów sprzedażowych;
Aktualizowanie tabel „sprzedaż/produkcja”;
Kierowanie robotami drogowymi;
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami;
Prowadzenie korespondencji z podwykonawcami;
Kierowanie działem odpowiedzialnym za sporządzanie dokumentów sprzedażowych;
Aktualizowanie tabel „sprzedaż/produkcja”;
Projekty
S-8 etap II odc. węzeł "Powązkowska" - węzeł " Marki"
Realizacja II etapu – przebudowa trasy S8 na odc. węzeł „Powązkowska – węzeł„Modlińska” wraz z mostem im. Stefana Grota - Roweckiego obejmuje 4,6 km trasy. Maksymalna Wartość Zobowiązania wynosi 107% kwoty brutto (która wynosi 796 304 041,43 PLN) co stanowi 852 045 324,33 PLN.
S8 na odcinku od węzła „ Konotopa” do węzła „Prymasa Tysiąclecia”
Projekt obejmował budowę drogi ekspresowej S8 - Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła „Konotopa” do węzła „Prymasa Tysiąclecia", o długości około 10,4 km.
Przedsięwzięcie polegało na budowie odcinka nowej drogi klasy S (ekspresowej), która przebiega przez gminy: Ożarów Mazowiecki, Babice Stare, m.st. Warszawę i zapewnia połączenie autostrady A2 (wprowadzonej do Warszawy z kierunku zachodniego) w rejonie węzła „Konotopa” z istniejącą Trasą Armii Krajowej na węźle „Prymasa Tysiąclecia” w Warszawie.
Budowa drogi ekspresowej S8 – Trasa Armii Krajowej od węzła „Konotopa” do węzła „Prymasa Tysiąclecia” objęła budowę odcinka 6 pasmowej drogi ekspresowej - 2 jezdnie po 3 pasy ruchu, przebudowę istniejących ulic zaadaptowanych do nowego układu drogi, budowę dróg dojazdowych oraz węzła „Mory” (typu „półkoniczyna”), węzła zespolonego „Warszawska – Lazurowa” i bezkolizyjnego węzła „Prymasa Tysiąclecia”.
Prace objęły także budowę obiektów inżynierskich, odwodnienia, oświetlenia drogi na całym odcinku, przebudowę kolidujących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, teletechnicznych i elektroenergetycznych, budowę torowisk tramwajowych wraz z trakcjami elektrycznymi, przebudowę sieci trakcyjnych kolejowych, wykonanie oznakowania i instalacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie urządzeń związanych z ochroną środowiska.
Droga ekspresowa S-8 została oddana do użytku publicznego w dniu 19 stycznia 2011 r.
Przedsięwzięcie polegało na budowie odcinka nowej drogi klasy S (ekspresowej), która przebiega przez gminy: Ożarów Mazowiecki, Babice Stare, m.st. Warszawę i zapewnia połączenie autostrady A2 (wprowadzonej do Warszawy z kierunku zachodniego) w rejonie węzła „Konotopa” z istniejącą Trasą Armii Krajowej na węźle „Prymasa Tysiąclecia” w Warszawie.
Budowa drogi ekspresowej S8 – Trasa Armii Krajowej od węzła „Konotopa” do węzła „Prymasa Tysiąclecia” objęła budowę odcinka 6 pasmowej drogi ekspresowej - 2 jezdnie po 3 pasy ruchu, przebudowę istniejących ulic zaadaptowanych do nowego układu drogi, budowę dróg dojazdowych oraz węzła „Mory” (typu „półkoniczyna”), węzła zespolonego „Warszawska – Lazurowa” i bezkolizyjnego węzła „Prymasa Tysiąclecia”.
Prace objęły także budowę obiektów inżynierskich, odwodnienia, oświetlenia drogi na całym odcinku, przebudowę kolidujących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, teletechnicznych i elektroenergetycznych, budowę torowisk tramwajowych wraz z trakcjami elektrycznymi, przebudowę sieci trakcyjnych kolejowych, wykonanie oznakowania i instalacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie urządzeń związanych z ochroną środowiska.
Droga ekspresowa S-8 została oddana do użytku publicznego w dniu 19 stycznia 2011 r.
Modernizacja drogi krajowej nr 50, odcinek: Grójec - Mińsk Mazowiecki
Projekt obejmował modernizację drogi krajowej nr 50 poprzez poszerzenie i wzmocnienie nawierzchni istniejącej drogi. Zakres prac obejmował modernizację ok. 66,97 km drogi krajowej nr 50, wzmocnienie nawierzchni do 115 kN/oś, przebudowę mostów i wiaduktów, budowę urządzeń ochrony środowiska. Projekt składał się z 2 odcinków: odc. I: Grójec - Góra Kalwaria (31,58 km) i odc. II: Góra Kalwaria - Mińsk Mazowiecki (35,385 km). Na projekcie powstały również nowe odcinki drogi – obwodnice: Stojadeł, Słomczyna, Drwalewa i Chynowa. Roboty towarzyszące dotyczyły m.in. budowy dróg dojazdowych, przebudow skrzyżowań, naprawy poboczy, budowy i przebudowy zatoczek autobusowych i chodników. Realizacja projektu podniosła bezpieczeństwo na drodze.
ISPA 2002/PL/16/P/PT/018-02b Góra Kalwaria - Mińsk Mazowiecki
wykonawca: Budimex-Dromex S.A.,
data podpisania: 29.09.2004,
wartość kontraktu: 29,89 mln EUR,
zasadnicze zakończenie robót: lipiec 2007 r.
ISPA 2002/PL/16/P/PT/018-02b Góra Kalwaria - Mińsk Mazowiecki
wykonawca: Budimex-Dromex S.A.,
data podpisania: 29.09.2004,
wartość kontraktu: 29,89 mln EUR,
zasadnicze zakończenie robót: lipiec 2007 r.
Budowa ul. Nowo-Wincentego,
Zakres robót wykonanych obejmował budowę: mostu o powierzchni 570 m2 o konstrukcji żelbetowej, jezdnie o powierzchni 1020 m2, chodniki o powierzchni 880 m2, ścieżkę rowerową o powierzchni 255 m2 oraz przebudowę sygnalizacji świetlnej na w/w skrzyżowaniu. Realizacja drugiej części dokumentacji projektowej przebiegała w dwóch etapach:
etap - budowa nowego odcinka ulicy pomiędzy ul. Kondratowicza a ul. Malborską wraz z przepompownią wód deszczowych dla odwodnienia budowanej ulicy oraz z kanałem zrzutowym w ul. Malborskiej o długości 229 m od przepompowni do Kanału Bródnowskiego wraz z urządzeniami do oczyszczania wód z elementów ropopochodnych, który umożliwia zrzut wód opadowych z ulicy św. Wincentego i Głębockiej do w/w kanału
etap - przebudowa ul. Głębockiej na odcinku ul. Malborska - Trasa Toruńska
Realizację w/w etapów rozpoczęto we wrześniu 2002 r. i zakończono:
etap - 4.12.2004 r.
etap - 30.11.2005r.
Całkowity koszt inwestycji wyniósł około 31.600.000 zł.
etap - budowa nowego odcinka ulicy pomiędzy ul. Kondratowicza a ul. Malborską wraz z przepompownią wód deszczowych dla odwodnienia budowanej ulicy oraz z kanałem zrzutowym w ul. Malborskiej o długości 229 m od przepompowni do Kanału Bródnowskiego wraz z urządzeniami do oczyszczania wód z elementów ropopochodnych, który umożliwia zrzut wód opadowych z ulicy św. Wincentego i Głębockiej do w/w kanału
etap - przebudowa ul. Głębockiej na odcinku ul. Malborska - Trasa Toruńska
Realizację w/w etapów rozpoczęto we wrześniu 2002 r. i zakończono:
etap - 4.12.2004 r.
etap - 30.11.2005r.
Całkowity koszt inwestycji wyniósł około 31.600.000 zł.
Szkolenia i kursy
XII 2007 Uprawnienia wykonawcze w specjalności drogi w pełnym zakresie;
V 2010 Uprawnienia projektowe w specjalności drogi w pełnym zakresie;
XII 2013 Uprawnienia wykonawcze konstrukcyjno – budowlane w pełnym zakresie;
V 2010 Uprawnienia projektowe w specjalności drogi w pełnym zakresie;
XII 2013 Uprawnienia wykonawcze konstrukcyjno – budowlane w pełnym zakresie;
Specjalizacje
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Zainteresowania
gra na pianinie, historia, jazda rowerem
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.