Umiejętności
Google Adwords
Google Analytics
Web Analytics
Google Tag Manager
E-Commerce SEM
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Google Analytics / Google Ads
Midero/Averi
- zaawansowane wdrożenia Google Analytics przy pomocy Google Tag Managera
- analiza i przetwarzanie danych internetowych, formułowanie wniosków i rekomendacji
- definiowanie i standaryzacja wskaźników efektywnościowych (KPI)
- dbałość o jakość danych, przygotowanie narzędzi do jej monitorowania
- tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii Google Ads
- cykliczne raportowanie kluczowych wskaźników oraz analizy względem możliwości ich optymalizacji
- współpraca z zespołem developerów w zakresie optymalizacji stron www w celu intensyfikacji rezultatów z działań SEM
- bieżące korzystanie z narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Optimize, Google Sheets
- analiza i przetwarzanie danych internetowych, formułowanie wniosków i rekomendacji
- definiowanie i standaryzacja wskaźników efektywnościowych (KPI)
- dbałość o jakość danych, przygotowanie narzędzi do jej monitorowania
- tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii Google Ads
- cykliczne raportowanie kluczowych wskaźników oraz analizy względem możliwości ich optymalizacji
- współpraca z zespołem developerów w zakresie optymalizacji stron www w celu intensyfikacji rezultatów z działań SEM
- bieżące korzystanie z narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Optimize, Google Sheets
Młodszy Specjalista ds. E-commerce
NaprawTelefon.pl
- tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii Google Ads, Facebook Ads
- tworzenie komunikacji marki przy wykorzystaniu efektywnych narzędzi marketingowych
- zarządzanie stroną internetową i dedykowanymi landing pages celem zwiększenia konwersji
- analiza skuteczności kampanii i raportowanie wyników
- bieżące korzystanie z narzędzi: Google Analytics, Senuto, Brand24
- optymalizacja witryny pod kątem SEO
- tworzenie komunikacji marki przy wykorzystaniu efektywnych narzędzi marketingowych
- zarządzanie stroną internetową i dedykowanymi landing pages celem zwiększenia konwersji
- analiza skuteczności kampanii i raportowanie wyników
- bieżące korzystanie z narzędzi: Google Analytics, Senuto, Brand24
- optymalizacja witryny pod kątem SEO
Szkolenia i kursy
Szkolenie Google Analytics | iSURVIVAL - Maciej Lewiński - poziom podstawowy, zaawansowany
Szkolenie Google Analytics | Brandman - Karol Dziedzic - poziom podstawowy, zaawansowany
Szkolenie Google Analytics | Alprom - Lech Krupa - poziom podstawowy, zaawansowany
Szkolenie Google Ads | Alprom - Lech Krupa - poziom podstawowy, zaawansowany
Szkolenie Google Analytics | Brandman - Karol Dziedzic - poziom podstawowy, zaawansowany
Szkolenie Google Analytics | Alprom - Lech Krupa - poziom podstawowy, zaawansowany
Szkolenie Google Ads | Alprom - Lech Krupa - poziom podstawowy, zaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Marketing internetowy i mobilny