Umiejętności
Corel Draw
SAP ERP
SuccessFactors
Adobe Illustrator
Komunikacja korporacyjna
Trener sprzedaży
Prawo jazdy kat B
Trener/ Szkoleniowiec
Motywacja
Trener rozwoju osobistego
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
Rekruter
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
- nadzór nad realizacją procesu sprzedaży, obsługi, utrzymania Klienta w podległym zespole dla segmentu SOHO oraz HOME (infolinia ogólna),
- coaching oraz motywowanie podległych pracowników i zleceniobiorców w realizacji bieżących celów oraz planów,
- przeprowadzanie rekrutacji (selekcja kandydatów, rozmowy rekrutacyjne),
- prowadzenie szkoleń (umiejętności miękkie, z zakresu obsługi Klienta, szkolenia produktowe i ofertowe)
- kierowanie ruchem przychodzącym,
- coaching oraz motywowanie podległych pracowników i zleceniobiorców w realizacji bieżących celów oraz planów,
- przeprowadzanie rekrutacji (selekcja kandydatów, rozmowy rekrutacyjne),
- prowadzenie szkoleń (umiejętności miękkie, z zakresu obsługi Klienta, szkolenia produktowe i ofertowe)
- kierowanie ruchem przychodzącym,
Starszy Specjalista ds. Współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
- nadzór nad procesem uruchomienia wewnętrznej infolinii,
- rekrutacja pracowników dedykowanych do pracy na infolinii,
- koordynowanie pracy zespołu Call Center >200 osób,
- raportowanie, analiza i rozliczanie KPI kontraktowych Partnera Zewnętrznego,
- kontrola procesów i wyników sprzedażowych,
- monitoring i ocena rozmów pod kątem jakościowym konsultantów, feedback z ocenami końcowymi,
- wdrażanie ogólnofirmowych standardów w obsłudze Klienta u Partnerów Zewnętrznych
- wdrażanie i koordynowanie prac związanych z obsługą zgłoszeń technicznych,
- rekrutacja pracowników dedykowanych do pracy na infolinii,
- koordynowanie pracy zespołu Call Center >200 osób,
- raportowanie, analiza i rozliczanie KPI kontraktowych Partnera Zewnętrznego,
- kontrola procesów i wyników sprzedażowych,
- monitoring i ocena rozmów pod kątem jakościowym konsultantów, feedback z ocenami końcowymi,
- wdrażanie ogólnofirmowych standardów w obsłudze Klienta u Partnerów Zewnętrznych
- wdrażanie i koordynowanie prac związanych z obsługą zgłoszeń technicznych,
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne