Tomasz Salwiczek

Konsultant SAP HCM, GAVDI POLSKA SA
Piekary Śląskie, śląskie

Umiejętności

Corel Draw SAP ERP SuccessFactors Adobe Illustrator Komunikacja korporacyjna Trener sprzedaży Prawo jazdy kat B Trener/ Szkoleniowiec Motywacja Trener rozwoju osobistego Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac Rekruter Biegła obsługa komputera: pakiet Office

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

GAVDI POLSKA SA
Konsultant SAP HCM
Gabos Software
Specjalista ds. wdrożeń
Kamsoft
Realizator ds. wdrożeń
UPC Polska
Junior Call Traffic Coordinator
- koordynowanie pracy infolinii -zarządzanie ruchem połączeń przychodzących i wychodzących (~200osób),
- zarządzanie procesami mającymi zoptymalizować pracę infolinii,
- raportowanie,
Netia S.A.
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
- nadzór nad realizacją procesu sprzedaży, obsługi, utrzymania Klienta w podległym zespole dla segmentu SOHO oraz HOME (infolinia ogólna),
- coaching oraz motywowanie podległych pracowników i zleceniobiorców w realizacji bieżących celów oraz planów,
- przeprowadzanie rekrutacji (selekcja kandydatów, rozmowy rekrutacyjne),
- prowadzenie szkoleń (umiejętności miękkie, z zakresu obsługi Klienta, szkolenia produktowe i ofertowe)
- kierowanie ruchem przychodzącym,
Netia S.A.
Starszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta
- prowadzenie szkoleń produktowych,
- tworzenie wewnątrzfirmowego kompendium wiedzy z zakresu procesów, usług i produktów,
- obsługa zgłoszeń awarii dla segmentu Corpo, praca w zespole koordynującym proces usuwania awarii,
Netia S.A.
Starszy Specjalista ds. Współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
- nadzór nad procesem uruchomienia wewnętrznej infolinii,
- rekrutacja pracowników dedykowanych do pracy na infolinii,
- koordynowanie pracy zespołu Call Center >200 osób,
- raportowanie, analiza i rozliczanie KPI kontraktowych Partnera Zewnętrznego,
- kontrola procesów i wyników sprzedażowych,
- monitoring i ocena rozmów pod kątem jakościowym konsultantów, feedback z ocenami końcowymi,
- wdrażanie ogólnofirmowych standardów w obsłudze Klienta u Partnerów Zewnętrznych
- wdrażanie i koordynowanie prac związanych z obsługą zgłoszeń technicznych,
Netia S.A.
Specjalista Drugiej Linii Technicznego Wsparcia Klienta
- praca w zespole koordynującym proces usuwania awarii w technologii Bitstream,
- komunikacja mailowa z TP/Orange, weryfikacja poprawności działania usług jak i prac naprawczych techników TP/Orange,
Netia S.A.
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta
- obsługa mailowa, zakres - wsparcie techniczne. obsługa usług hostingowych,
Netia S.A.
Konsultant ds. wsparcia technicznego klienta
-wsparcie techniczne dla Klientów Netii – infolinia techniczna,
Logo
Grafik komputerowy
MPS Poligrafia
- projektowanie grafik i materiałów reklamowych, przygotowywanie pod druk sitodrukowy,
- obsługa maszyn sitodrukowych,
- obsługa Klienta,
Logo
Pracownik reklamy
Neograf s.c.
- projektowanie reklam, grafik, logotypów,
- realizacja zamówień, montaż reklam,
- obsługa Klienta,

Edukacja

Logo
, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.