Umiejętności
Język angielski w biznesie
Call Center
Easily Adaptable
Ekonomika
Finanse
FMCG
Global Sourcing
Zarządzanie kluczowymi klientami
Szybka nauka
Merchandising
Microsoft Office
Public Relations
Publikacje
zakupy
Zarządzanie kategoriami produktów
Zarządzanie stresem
Negocjacje z dostawcami
Trade Negotiation
prawo jazdy kategorii B, mobilność
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
National Key Account Manager
* odpowiedzialność za budowanie i rozwój sprzedaży kategorii zabawek (Spin Master, Tech4Kids, K'Nex) w sieciach handlowych
* współpraca z dużymi Klientami sieciowymi na poziomie centrali (sieci polskie i międzynarodowe)
* negocjacje handlowe oraz uzgadnianie umów i warunków handlowych z sieciami
* budowa asortymentu stałego oraz promocyjnego w poszczególnych sieciach
* uzgadnianie ,organizacja i egzekucja akcji promocyjnych
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* realizacja założonych celów budżetowych
* analiza rynku i preferencji Klientów
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
* współpraca z dużymi Klientami sieciowymi na poziomie centrali (sieci polskie i międzynarodowe)
* negocjacje handlowe oraz uzgadnianie umów i warunków handlowych z sieciami
* budowa asortymentu stałego oraz promocyjnego w poszczególnych sieciach
* uzgadnianie ,organizacja i egzekucja akcji promocyjnych
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* realizacja założonych celów budżetowych
* analiza rynku i preferencji Klientów
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
Z-ca Dyrektora ds. Sieci Handlowych
Euro-Trade Sp. z.o.o Sp. K.
* współpraca z dużymi Klientami sieciowymi na poziomie centrali (sieci polskie i międzynarodowe)
* negocjacje handlowe oraz uzgadnianie umów i warunków handlowych z sieciami
* budowa asortymentu stałego oraz promocyjnego w poszczególnych sieciach
* współpraca z największymi sklepami internetowymi (Empik, Smyk, Agito, Merlin, Mall, Media Expert) w zakresie budowy oferty, uzgodnień dotyczących strony systemowej współpracy
* uzgadnianie i organizacja organizację akcji promocyjnych
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* analiza rynku i preferencji Klientów
* współpraca z firmami licencyjnymi Mattel, Disney, Hasbro, TOMY w zakresie wsparcia sprzedaży produktów licencyjnych w sieciach
* realizacja założonych celów budżetowych (sprzedaż, zysk, koszty)
* kontrola nad płatnościami Klientów
* koordynacja działań PH na poziomie poszczególnych sieci, współpraca z firmami merchandisingowymi
* zarządzanie powierzonym działem i zespołem ludzi
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
* negocjacje handlowe oraz uzgadnianie umów i warunków handlowych z sieciami
* budowa asortymentu stałego oraz promocyjnego w poszczególnych sieciach
* współpraca z największymi sklepami internetowymi (Empik, Smyk, Agito, Merlin, Mall, Media Expert) w zakresie budowy oferty, uzgodnień dotyczących strony systemowej współpracy
* uzgadnianie i organizacja organizację akcji promocyjnych
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* analiza rynku i preferencji Klientów
* współpraca z firmami licencyjnymi Mattel, Disney, Hasbro, TOMY w zakresie wsparcia sprzedaży produktów licencyjnych w sieciach
* realizacja założonych celów budżetowych (sprzedaż, zysk, koszty)
* kontrola nad płatnościami Klientów
* koordynacja działań PH na poziomie poszczególnych sieci, współpraca z firmami merchandisingowymi
* zarządzanie powierzonym działem i zespołem ludzi
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
Key Account Manager
Euro-Trade Sp. z.o.o Sp. K.
* współpraca z dużymi Klientami sieciowymi na poziomie centrali
* negocjacje handlowe i umowy handlowe z sieciami
* budowa asortymentu w poszczególnych sieciach
* uzgadnianie i organizacja organizację akcji promocyjnych
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* analiza rynku i preferencji Klientów
* współpraca z firmami licencyjnymi Mattel, Disney, Hasbro w zakresie wsparcia sprzedaży produktów licencyjnych w sieciach
* realizacja założonych celów budżetowych
* koordynacja działań PH na poziomie poszczególnych hal
* zarządzanie powierzonym zespołem
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
* negocjacje handlowe i umowy handlowe z sieciami
* budowa asortymentu w poszczególnych sieciach
* uzgadnianie i organizacja organizację akcji promocyjnych
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* analiza rynku i preferencji Klientów
* współpraca z firmami licencyjnymi Mattel, Disney, Hasbro w zakresie wsparcia sprzedaży produktów licencyjnych w sieciach
* realizacja założonych celów budżetowych
* koordynacja działań PH na poziomie poszczególnych hal
* zarządzanie powierzonym zespołem
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
Sales & Development Manager
* przygotowywanie strategii zakupowych i sprzedażowych
* realizacja określonych planów sprzedaży i marży
* przygotowywanie raportów okresowych
* opracowywanie nowych koncepcji, pomysłów i projektów,
* nadzór i kontrola nad przebiegiem i realizacją projektów (m.in. UEFA EURO2012™, linie produktów sportowych sygnowanych przez polskich sportowców)
* współpraca z firmami licencyjnymi Mattel, Disney, Warner Bros w zakresie ustalania zakresu udzielanej licencji na produkcję i dystrybucję,
* współpraca z negocjacje z dostawcami oraz producentami,
* przygotowywanie ofert, kolekcji, promocji dla obecnych i nowych Klientów
* współpraca i negocjacje handlowe z Klientami
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* analiza rynku i preferencji Klientów
* przygotowywanie prezentacji i teaserów dla zewnętrznych instytucji i partnerów strategicznych.
* realizacja określonych planów sprzedaży i marży
* przygotowywanie raportów okresowych
* opracowywanie nowych koncepcji, pomysłów i projektów,
* nadzór i kontrola nad przebiegiem i realizacją projektów (m.in. UEFA EURO2012™, linie produktów sportowych sygnowanych przez polskich sportowców)
* współpraca z firmami licencyjnymi Mattel, Disney, Warner Bros w zakresie ustalania zakresu udzielanej licencji na produkcję i dystrybucję,
* współpraca z negocjacje z dostawcami oraz producentami,
* przygotowywanie ofert, kolekcji, promocji dla obecnych i nowych Klientów
* współpraca i negocjacje handlowe z Klientami
* pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych kanałów sprzedaży
* nadzór nad terminowością realizacji zamówień Klientów
* analiza rynku i preferencji Klientów
* przygotowywanie prezentacji i teaserów dla zewnętrznych instytucji i partnerów strategicznych.
Kupiec
* zarządzanie produktami i dostawcami w ramach powierzonej kategorii
* zarządzanie powierzchnią sprzedaży na sklepach poprzez budowę planogramów i układów stosik
* bieżąca analiza współczynnika rotacji sprzedaży i poziomu zapasów
* przygotowywanie i prezentacja strategii na poszczególne sezony
* ustalanie i koordynowanie promocji i sezonów
* przygotowanie gazetek promocyjnych i komunikacji do Klienta,
* współpraca z Kierownikami stoisk na sklepach,
* wyjazdy na zakupy międzynarodowe w ramach zakupów centralnych do Wielkiej Brytanii
* realizacja wyznaczonych celów budżetowych
* negocjacje z dostawcami
* współpraca z działami wspierającymi: logistyka (ustalanie harmonogramów dostaw, nadzór nad poziomem realizacji dostaw, planowanie poziomu zapasów w zależności od sezonu), marketing (komunikacja do Klienta, konkursy, akcje lojalnościowe), dział prawny (ustalanie treści umów, współpraca przy rozwiązywaniu sporów),
* poszukiwanie nowych produktów i dostawców,
* analiza rynku, danych rynkowych, nowych zjawisk i trendów na rynku a także zachowań Klientów,
*wyjazdy na targi krajowe i międzynarodowe
* ścisła współpraca z Category Managerem oraz zarządzanie Młodszym Kupcem
* zarządzanie powierzchnią sprzedaży na sklepach poprzez budowę planogramów i układów stosik
* bieżąca analiza współczynnika rotacji sprzedaży i poziomu zapasów
* przygotowywanie i prezentacja strategii na poszczególne sezony
* ustalanie i koordynowanie promocji i sezonów
* przygotowanie gazetek promocyjnych i komunikacji do Klienta,
* współpraca z Kierownikami stoisk na sklepach,
* wyjazdy na zakupy międzynarodowe w ramach zakupów centralnych do Wielkiej Brytanii
* realizacja wyznaczonych celów budżetowych
* negocjacje z dostawcami
* współpraca z działami wspierającymi: logistyka (ustalanie harmonogramów dostaw, nadzór nad poziomem realizacji dostaw, planowanie poziomu zapasów w zależności od sezonu), marketing (komunikacja do Klienta, konkursy, akcje lojalnościowe), dział prawny (ustalanie treści umów, współpraca przy rozwiązywaniu sporów),
* poszukiwanie nowych produktów i dostawców,
* analiza rynku, danych rynkowych, nowych zjawisk i trendów na rynku a także zachowań Klientów,
*wyjazdy na targi krajowe i międzynarodowe
* ścisła współpraca z Category Managerem oraz zarządzanie Młodszym Kupcem
Szkolenia i kursy
„Visual Basic for Application - wstęp do programowania” – przeprowadzone przez COMARCH S.A.
„Narzędzia analizy finansowej w Microsoft Excel” – przeprowadzone przez COMARCH S.A.
„Prognozowanie sprzedaży” – przeprowadzone przez firmę ARTHYA Learning Solutions
„Negocjacje Kupieckie” - przeprowadzone przez DOOR TRAINING & CONSULTING
„MS Excel-przegląd narzędzi zaawansowanych” - przeprowadzone przez ALTKOM AKADEMIA
„Narzędzia analizy finansowej w Microsoft Excel” – przeprowadzone przez COMARCH S.A.
„Prognozowanie sprzedaży” – przeprowadzone przez firmę ARTHYA Learning Solutions
„Negocjacje Kupieckie” - przeprowadzone przez DOOR TRAINING & CONSULTING
„MS Excel-przegląd narzędzi zaawansowanych” - przeprowadzone przez ALTKOM AKADEMIA
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zakupy
Inne
Zainteresowania
WRC, SBK
Inne
Komputer:
- biegła znajomość: Microsoft Office oraz systemów Microsoft Windows
- bardzo dobra znajomość środowiska SAP
Prawo Jazdy - kategoria B od 2000r.
- biegła znajomość: Microsoft Office oraz systemów Microsoft Windows
- bardzo dobra znajomość środowiska SAP
Prawo Jazdy - kategoria B od 2000r.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
Grupa Zakupowa
Grupa zakupowa to miejsce dla osób pracujących w działach zakupów lub zawodowo zajmujących się kupowaniem, chcących podjąć inicjatywę optymalizacji kosztów w swoich firmach. Dołącz do nas.