Tomasz Rak

Tomasz Rak

Ekspert Kalibrujący w Wydziale Jakości i Standardów Obsługi Klientów Biznesowych Orange Polska
Lublin, lubelskie

Umiejętności

praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Pakiet MS Offiece Obsługa CRM Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac

Języki

rosyjski
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Abio Sp z.o.o.
Ekspert Kalibrujący
Zapewnienie jednolitego podejścia do oceny transakcji przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi Klienta W Biurze Obsługi Klienta Biznesowego Orange Polska.
WADWICZ Sp. z o.o.
: Konsultant w Biurze Obsługi Klienta Biznesowego Orange Polska
Telefoniczna obsługa klienta
Orange Polska S.A.
starszy księgowy
Rejestracja i rozliczanie zdarzeń gospodarczych
Orange Polska S.A.
koordynator zespołu
Realizacja celów POK z podległym zespołem sprzedażowym, ocena pracy konsultantów, przeprowadzanie szkoleń, rekrutacja kandydatów do pracy w POK, zarządzanie Service Level.
Orange Polska S.A.
Konsultant w Biurze Obsługi Klienta Indywidualnego
Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenia i kursy

• 04.2012 Sprawozdawczość, Księgi Rachunkowe, Seka S.A.
• 11.2011 Audyt Wewnętrzny i Zewnętrzny, Seka S.A
• 09.2011 Profesjonalna Szkoła Finansów, Seka S.A.
• 02.2006 Akademia Skutecznego Zarządzania w POK PTK Centertel, CS JET
• 12.2004 Zarządzanie Biznesem w Obsłudze Klienta, CS JET
• 11.2004 Zaawansowane Zastosowania Coachingu w POK, CS JET
• 07.2004 Certyfikat ENGLISH FOR SPECIAL PURPOSES, LinguaTon
• 05.2004 100 dni Kierownika PTK Centertel, CS JET
• 11.2003 Przywództwo i Empowerment, TMI Polska
• 11.2002 Delegowanie Zadań, TMI Polska
• 05.2002 Profesjonalna Obsługa Klienta, Specjalist Interpersonal Staff Training

Edukacja

Logo
filologia słowiańska, magisterskie
KUL
Logo
Analiza laboratoryjna, średnie
Studium Spożywcze w Lublinie
Logo
Gazownictwo, średnie
zespół szkół mechaniczno-energetycznych

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości