Tomasz Przyjemski

Serwisy internetowe - monetyzacja, konwersja, content, UX, SEO
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

SEO Web Analytics Optymalizacja konwersji Użyteczność Marketing internetowy Inbound & Content Marketing

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Ad Product Manager
• Odpowiedzialny za reklamę natywną od dostawcy third party dla całej Grupy Onet-RAS Polska: tylko w 2016 zwiększyłem przychód z reklamy natywnej w modelu performance o 175 % i przygotowałem plany na dalszy wzrost w 2017 r. o kolejne 132 % rocznie (wyrażane w milionach złotych)
• Odpowiedzialny za monetyzację i rozwój serwisu download.komputerswiat.pl: strategię kontentową, SEO, UX, optymalizację konwersji i testy A/B, zarządzałem zespołem dziennikarzy. Tylko w 2016 r. zwiększyłem ruch w serwisie YOY o 34% tj. z 47 mln PV w 2015 do 63 mln PV
• Stworzyłem platformę e-commerce dla Instytutu Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk
• Konsultant wewnętrzny: lead generation, user experience, SEO i inne
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Product manager internetowych serwisów studenckich, komputerowych i gamingowych
• Zdołałem zwielokrotnić przychody ze źródeł efektywnościowych na serwisach technologicznych – z kwoty kilkunastu tysięcy do kwot wyrażanych w milionach złotych rocznie. Co więcej zwiększyłem również przychody całego RASP w tym obszarze o ponad 350% (również kwoty milionowe)
• Odpowiedzialny za strategię kontentową, zarządzający pracą redaktorów naczelnych serwisów technologicznych, motoryzacyjnych i studenckich. Odpowiedzialny za budżetowanie, ruch i social media
• W 2013 doprowadziłem firmę do pierwszej pozycji w badaniu Megapanel Nowe Technologie 2013 (startując spoza top 30 w 2009)
• W maju 2012 uruchomiłem polską wersję witryny TopGear, doprowadzając już w pierwszym miesiącu do odwiedzin 200 000 unikalnych użytkowników. Dzięki moim staraniom w marcu 2013 witryna miała już 600 000 użytkowników
• Wprowadziłem na rynek nowe wersje witryn komputerswiat.pl, auto-swiat.pl i students.pl
• Prywatnie twórca i właściciel sklepu eCommerce z akcesoriami i literaturą dla brydżystów –7 lat
• Uruchomiłem we współpracy ze Sferis rozwiązanie eCommerce typu whitelabel, a także z innymi partnerami wiele różnorakich afiliacji: gry online, dobra cyfrowe, kupony etc.
Logo
Group Product Manager, Product Owner
Grupa Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska
• Zdołałem zwielokrotnić przychody ze źródeł efektywnościowych na serwisach technologicznych – z kwoty kilkunastu tysięcy do kwot wyrażanych w milionach złotych rocznie. Co więcej zwiększyłem również przychody całego RASP w tym obszarze o ponad 350% (również kwoty milionowe)
• Odpowiedzialny za strategię kontentową, zarządzający pracą redaktorów naczelnych serwisów technologicznych, motoryzacyjnych i studenckich. Odpowiedzialny za budżetowanie, ruch i social media
• W 2013 doprowadziłem firmę do pierwszej pozycji w badaniu Megapanel Nowe Technologie 2013 (startując spoza top 30 w 2009)
• W maju 2012 uruchomiłem polską wersję witryny TopGear, doprowadzając już w pierwszym miesiącu do odwiedzin 200 000 unikalnych użytkowników. Dzięki moim staraniom w marcu 2013 witryna miała już 600 000 użytkowników
• Wprowadziłem na rynek nowe wersje witryn komputerswiat.pl, auto-swiat.pl i students.pl
• Prywatnie twórca i właściciel sklepu eCommerce z akcesoriami i literaturą dla brydżystów –7 lat
• Uruchomiłem we współpracy ze Sferis rozwiązanie eCommerce typu whitelabel, a także z innymi partnerami wiele różnorakich afiliacji: gry online, dobra cyfrowe, kupony etc.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Redaktor naczelny/project manager serwisów nowych technologii
• Zaprojektowałem i uruchomiłem nową wersję serwisu komputerswiat.pl wraz z 7 witrynami satelickimi.
• Współpracowałem z działem sprzedaży i priorytetyzowałem zadania IT
• Byłem odpowiedzialny za działania SEO i SEM
• Tworzyłem strategię kontentową
• Rozpocząłem z sukcesami monetyzację i gwałtowny wzrost ruchy w serwisie
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Redaktor naczelny serwisów nowych technologii
• Zaprojektowałem i uruchomiłem nową wersję serwisu komputerswiat.pl wraz z 7 witrynami satelickimi.
• Współpracowałem z działem sprzedaży i priorytetyzowałem zadania IT
• Byłem odpowiedzialny za działania SEO i SEM
• Tworzyłem strategię kontentową
• Rozpocząłem z sukcesami monetyzację i gwałtowny wzrost ruchy w serwisie
Axel Springer Polska
Dziennikarz w czasopiśmie Komputer Świat i zastępca szefa działu software
• Testy porównawcze i poradniki dotyczące korzystania oprogramowania
• Współtwórca Encyklopedii wiedzy komputerowej
Logo
Dziennikarz
Rożni wydawcy
• Dziennikarz w wielu magazynach poświęconych rozrywce elektronicznej: Top Secret, Gambler, Enter, Reset, Secret Service
• Współautor telewizyjnego programu Escape

Szkolenia i kursy

Gamification (Wharton School of the University of Pennsylvania)
Customer Analytics (Wharton School of the University of Pennsylvania)
Inbound Certification (Hubspot)

Edukacja

Logo
User experience design, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Marketing internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
e-Biznes (kierunek Zarządzanie), magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Instytut Anglistyki, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

brydż

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Brydż
Brydż
Grupa poświęcona tematyce brydżowej, dla wszystkich miłośników tej wspaniałej gry - zapraszamy początkujących, zaawansowanych i arcymistrzów!
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie