Tomasz Preisner
specjalista ds. Trade Marketingu w gastronomii, Kompania Piwowarska S.A.
Rzeszów,
podkarpackie
Umiejętności
Negocjacje
Pakiet Adobe
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Szkolenia produktowe
Analiza statystyczna
kreatywność i samodzielność w działaniu
Pakiet MS Offfice
Podstawy projektowania 3D
Analiza heurystyczna
Praca na danych liczbowych
podstawy animacji komputerowej
szkolenia z zakresu HORECA
działania miedzykanałowe
Tworzenie materiałów POSM
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Trade Marketingu
• zarządzanie obszarem Trade Marketingu w kanale gastronomicznym
• wspieranie Junior Managera w realizacji bieżących obowiązków
• monitorowanie i optymalizacja efektywności inwestycyjnej prowadzonych projektów
• przygotowywanie aktywacji wspierających realizację celów markowych i ogólnofirmowych
• bieżąca analiza rynku i możliwości optymalizacji przychodów
• optymalizacja działających procesów
• przygotowywanie materiałów marketingowych
• koordynowanie działań sprzedaży poprzez dostarczanie narzędzi i wytycznych do budowania dystrybucji produktów
• aktywne tworzenie i zarządzanie akcjami rozwijającymi postrzeganie marek i realizacje celów stawianych przed brandami
• prognozowanie i optymalizacja ilości materiałów potrzebnych do realizacji celów przez siły sprzedaży
• wspieranie członków zespołu umiejętnościami i wiedzą wynikającą z zajmowanych wcześniej stanowisk oraz doświadczenia poza firmowego
• zarządzanie procesem dostarczania instrukcji handlowych dla sił sprzedaży w zespole
• wparcie działu KEY ACCOUNTS
• przygotowywanie briefów materiałów dla działu POSM DESIGN
• projektowanie POSM , koordynacja przetargów oraz procesu
przekazania materiałów działowi sprzedaży
• wspieranie Junior Managera w realizacji bieżących obowiązków
• monitorowanie i optymalizacja efektywności inwestycyjnej prowadzonych projektów
• przygotowywanie aktywacji wspierających realizację celów markowych i ogólnofirmowych
• bieżąca analiza rynku i możliwości optymalizacji przychodów
• optymalizacja działających procesów
• przygotowywanie materiałów marketingowych
• koordynowanie działań sprzedaży poprzez dostarczanie narzędzi i wytycznych do budowania dystrybucji produktów
• aktywne tworzenie i zarządzanie akcjami rozwijającymi postrzeganie marek i realizacje celów stawianych przed brandami
• prognozowanie i optymalizacja ilości materiałów potrzebnych do realizacji celów przez siły sprzedaży
• wspieranie członków zespołu umiejętnościami i wiedzą wynikającą z zajmowanych wcześniej stanowisk oraz doświadczenia poza firmowego
• zarządzanie procesem dostarczania instrukcji handlowych dla sił sprzedaży w zespole
• wparcie działu KEY ACCOUNTS
• przygotowywanie briefów materiałów dla działu POSM DESIGN
• projektowanie POSM , koordynacja przetargów oraz procesu
przekazania materiałów działowi sprzedaży
Starszy Przedstawiciel Handlowy ds. Gastronomii
• Zarządzanie największą kategorią w zespole
• Monitorowanie potencjału sprzedażowego na powierzonej
sekcji
• Efektywne zarządzanie budżetem oraz powierzonymi
narzędziami sprzedażowymi
• Zabezpieczenie bezpieczeństwa biznesu na powierzonym
obszarze poprzez monitorowanie kondycji finansowej klientów
• Współpraca z obsługiwanymi klientami oraz pozyskiwanie
nowych punktów gastronomicznych
• Prowadzenie negocjacji w celu pozyskania nowych punktów
• Przygotowywanie ofert handlowych oraz kontraktów
długoterminowych
• Budowanie długofalowych relacji z klientami
• Realizacja wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych
• Maksymalizacja sprzedaży na podległym terenie
• Zarządzanie kategorią w podległych PSG w celu
maksymalizacji korzyści dla KP i klientów
• Szkolenie pracowników lokali gastronomicznych w zakresie
prawidłowej obsługi klienta
• Tworzenie, wdrożenie, koordynowanie i prowadzenie działań promocyjnych w lokalach gastronomicznych
• Kontrolowanie i optymalizacja kosztów
• Budowanie właściwych relacji pomiędzy Firmą, Klientami oraz Dystrybutorami
• Zapewnienie pełnego asortymentu produktów zgodnie ze standardami oraz merchandising produktów KP
• Zabezpieczanie lokalu gastronomicznego w pakiet materiałów POSM
• Tworzenie materiałów POSM dostosowanych do lokalnych potrzeb
• Weryfikacja potrzeb, planowanie zapotrzebowania
koordynowanie logistyki ogródkowego sprzętu sezonowego
• Współpraca z Logistyką KP
• Wsparcie dla członków zespołu
• Szkolenie członków zespołu z zakresu aplikacji do zarządzania kontraktami
• Zarządzanie budżetem dodatkowym całego zespołu
• Tworzenie niestandardowych aktywności
• Udział grupach roboczych oraz projektach ogólnokrajowych
• "Superużytkownik RESCO" - arealny lider wdrażający system RESCO wśród pracowników
• Monitorowanie potencjału sprzedażowego na powierzonej
sekcji
• Efektywne zarządzanie budżetem oraz powierzonymi
narzędziami sprzedażowymi
• Zabezpieczenie bezpieczeństwa biznesu na powierzonym
obszarze poprzez monitorowanie kondycji finansowej klientów
• Współpraca z obsługiwanymi klientami oraz pozyskiwanie
nowych punktów gastronomicznych
• Prowadzenie negocjacji w celu pozyskania nowych punktów
• Przygotowywanie ofert handlowych oraz kontraktów
długoterminowych
• Budowanie długofalowych relacji z klientami
• Realizacja wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych
• Maksymalizacja sprzedaży na podległym terenie
• Zarządzanie kategorią w podległych PSG w celu
maksymalizacji korzyści dla KP i klientów
• Szkolenie pracowników lokali gastronomicznych w zakresie
prawidłowej obsługi klienta
• Tworzenie, wdrożenie, koordynowanie i prowadzenie działań promocyjnych w lokalach gastronomicznych
• Kontrolowanie i optymalizacja kosztów
• Budowanie właściwych relacji pomiędzy Firmą, Klientami oraz Dystrybutorami
• Zapewnienie pełnego asortymentu produktów zgodnie ze standardami oraz merchandising produktów KP
• Zabezpieczanie lokalu gastronomicznego w pakiet materiałów POSM
• Tworzenie materiałów POSM dostosowanych do lokalnych potrzeb
• Weryfikacja potrzeb, planowanie zapotrzebowania
koordynowanie logistyki ogródkowego sprzętu sezonowego
• Współpraca z Logistyką KP
• Wsparcie dla członków zespołu
• Szkolenie członków zespołu z zakresu aplikacji do zarządzania kontraktami
• Zarządzanie budżetem dodatkowym całego zespołu
• Tworzenie niestandardowych aktywności
• Udział grupach roboczych oraz projektach ogólnokrajowych
• "Superużytkownik RESCO" - arealny lider wdrażający system RESCO wśród pracowników
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
• Współpraca i rozwijanie sprzedaży w sklepach w handlu nowoczesnym (DELIKATESY CENTRUM, TESCO, SPAR, INTERMARCHE, STOKROTKA, PASSA itp.)
• Poszukiwanie rozwiązań biznesowych
• Zarządzanie umowami sieciowymi
• Negocjowanie i finalizowanie umów z lokalnymi sieciami handlowymi
• Merchandising produktów i materiałów POSM
• Wsparcie dla członków zespołu
• Zarządzanie 3 osobową grupą Presseler-ów (okres około 12 miesięcy)
• Pozostałe obowiązki jak poniżej
• Poszukiwanie rozwiązań biznesowych
• Zarządzanie umowami sieciowymi
• Negocjowanie i finalizowanie umów z lokalnymi sieciami handlowymi
• Merchandising produktów i materiałów POSM
• Wsparcie dla członków zespołu
• Zarządzanie 3 osobową grupą Presseler-ów (okres około 12 miesięcy)
• Pozostałe obowiązki jak poniżej
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
• Realizacja wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych,
• Zarządzanie kategorią w PSD
• Poszukiwanie okazji i rozwiązań biznesowych
• Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i materiałów wspomagających sprzedaż,
• Budowanie długofalowych relacji z klientami,
• Pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów detalicznych,
• Realizacja indywidualnych celów dystrybucyjnych oraz sprzedażowych,
• Współpraca i rozwijanie sprzedaży w sklepach lokalnych sieci handlowych,
• Zarządzanie kategorią w PSD
• Poszukiwanie okazji i rozwiązań biznesowych
• Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i materiałów wspomagających sprzedaż,
• Budowanie długofalowych relacji z klientami,
• Pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów detalicznych,
• Realizacja indywidualnych celów dystrybucyjnych oraz sprzedażowych,
• Współpraca i rozwijanie sprzedaży w sklepach lokalnych sieci handlowych,
Manager Drukarni
MCM Czuchra Serafin
• Optymalizacja procesów produkcji
• Realizowanie bieżących zleceń od firm partnerskich
• Rozwój drukarni, poszukiwanie nowych klientów
• Optymizacja kosztów
• Bieżący serwis maszyn i urządzeń
• Tworzenie projektów
• Zarządzanie gospodarką magazynową (poszukiwanie dostawców, optymalizacja zapasu)
• Obsługa urządzeń
• Realizowanie bieżących zleceń od firm partnerskich
• Rozwój drukarni, poszukiwanie nowych klientów
• Optymizacja kosztów
• Bieżący serwis maszyn i urządzeń
• Tworzenie projektów
• Zarządzanie gospodarką magazynową (poszukiwanie dostawców, optymalizacja zapasu)
• Obsługa urządzeń
Sprzedawca / Laborant / Grafik
• Obsługa specjalistycznych maszyn fotograficznych
• Cyfrowa obróbka fotografii, przygotowanie plików do naświetlania
• Reprodukcje zdjęć
• Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż, zarządzanie zleceniami, optymalizacja produkcji footgrafii
• Wdrażanie nowych technologii (fotoksiążki, fotoalbumy)
• Współtworzenie marki "Najlepszefoto.pl"
• Cyfrowa obróbka fotografii, przygotowanie plików do naświetlania
• Reprodukcje zdjęć
• Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż, zarządzanie zleceniami, optymalizacja produkcji footgrafii
• Wdrażanie nowych technologii (fotoksiążki, fotoalbumy)
• Współtworzenie marki "Najlepszefoto.pl"
Projekty
DEPP ( Daily Execution Perfect Plan)
Współtworzenie pierwowzoru dla DEPP w postaci narzędzia do precyzyjnego
monitorowania postępów w realizacji planów oraz automatycznego wyznaczania
obszarów wymagających priorytetowego działania.
DEPP ( Daily Execution Perfect Plan)
Zakres obowiązków
Zainicjowanie powstania DEEP w Dystrykcie Rzeszów.Współtworzenie pierwowzoru dla DEPP w postaci narzędzia do precyzyjnego
monitorowania postępów w realizacji planów oraz automatycznego wyznaczania
obszarów wymagających priorytetowego działania.
Szkolenia i kursy
KP Compass 2.0
Shopper Empathy
sales excellence- akademia sprzedaży
kroki profesjonalnej wizyty handlowej
komunikacja z klientem
OZWP- Osiąganie Zyskownego Wzrostu Sprzedaży
Shopper Empathy
sales excellence- akademia sprzedaży
kroki profesjonalnej wizyty handlowej
komunikacja z klientem
OZWP- Osiąganie Zyskownego Wzrostu Sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Windsurfing, fotografia, grafika komputerowa, gitara basowa, elektrotechnika, programowanie, projektowanie 3d, mastering i obróbka audio, akwarystyka.