Tomasz Politański
Kierownik Regionalny SKOK im. F.Stefczyka
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Członek zarządu
Wspólnota Mieszkaniowa " Osiedle Espresso "
- Tworzenie i Nadzorowanie Rocznego Planu Gospodarczego z budżetem 1 mln PLN
- Reprezentowanie Wspólnoty mieszkaniowej
- Zawieranie i Negocjowanie umów z dostawcami
- Nadzór nad firmą zarządzającą wspólnotę
- Wdrażanie niestandardowych rozwiązań ułatwiających zarządzanie
- Reprezentowanie Wspólnoty mieszkaniowej
- Zawieranie i Negocjowanie umów z dostawcami
- Nadzór nad firmą zarządzającą wspólnotę
- Wdrażanie niestandardowych rozwiązań ułatwiających zarządzanie
Kierownik Regionalny
- Zarządzanie 9 oddziałami sprzedażowymi w strukturze rozproszonej ( ponad 50 osób ) woj. Mazowieckie, Lubelskie
- Kontrola i Egzekwowanie realizacji stawianych planów sprzedażowych z wykorzystaniem KPI
- Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników w struktury sprzedażowe
- Dywersyfikacja przychodów po przez ustalanie odpowiednich priorytetów sprzedażowych na poszczególne rodzaje produktów - cross selling
- Tworzenie strategii sprzedażowej uzależnionej od zmieniających się warunków mikro i makro ekonomicznych.
- Prowadzenie warsztatów szkoleniowych z zakresu wiedzy produktowej, sprzedaży oraz jakości obsługi.
- Tworzenie i wdrażanie standardów pracy
- Nadzór nad poprawnymi procesami sprzedaży bezpośredniej, telemarketingowej oraz wykorzystywanie kanałów alternatywnych.
- Wdrażanie i kontrola nowego systemu CRM w 10-ciu regionach jako członek grupy przy Zarządzie Kasy Stefczyka
- Kontrola i Egzekwowanie realizacji stawianych planów sprzedażowych z wykorzystaniem KPI
- Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników w struktury sprzedażowe
- Dywersyfikacja przychodów po przez ustalanie odpowiednich priorytetów sprzedażowych na poszczególne rodzaje produktów - cross selling
- Tworzenie strategii sprzedażowej uzależnionej od zmieniających się warunków mikro i makro ekonomicznych.
- Prowadzenie warsztatów szkoleniowych z zakresu wiedzy produktowej, sprzedaży oraz jakości obsługi.
- Tworzenie i wdrażanie standardów pracy
- Nadzór nad poprawnymi procesami sprzedaży bezpośredniej, telemarketingowej oraz wykorzystywanie kanałów alternatywnych.
- Wdrażanie i kontrola nowego systemu CRM w 10-ciu regionach jako członek grupy przy Zarządzie Kasy Stefczyka
Kierownik Oddziału
- aktywne zarządzanie sprzedażą i realizacja nałożonych planów
- budowanie nowych relacji z kluczowymi klientami
- realizowanie akcji marketingowych
- zarządzanie 8 osobowym zespołem
- rekrutowanie pracowników
- zarządzanie ryzykiem kredytowym
- dbanie o rentowność zarządzanego oddziału
- budowanie nowych relacji z kluczowymi klientami
- realizowanie akcji marketingowych
- zarządzanie 8 osobowym zespołem
- rekrutowanie pracowników
- zarządzanie ryzykiem kredytowym
- dbanie o rentowność zarządzanego oddziału
Manager Oddziału Bankowego
Euro Bank S.A.
-Realizacja nałożonych planów sprzedażowych
-Motywowanie podległych pracowników do realizacji zadań
-Zapewnienie prawidłowej organizacji pracy, umożliwiającej właściwe wykonanie zadań należących do zakresu działania placówki z uwzględnieniem odpowiedniego podziału obowiązków, odpowiedzialności i kompetencji
-Prowadzenie właściwej polityki kadrowej i zarządzanie podległym zespołem
-Właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek
-Delegowanie i rozliczanie z zadań podległych pracowników
-Przeprowadzanie rekrutacji
-Aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z klientami indywidualnymi i korporacjami
-Motywowanie podległych pracowników do realizacji zadań
-Zapewnienie prawidłowej organizacji pracy, umożliwiającej właściwe wykonanie zadań należących do zakresu działania placówki z uwzględnieniem odpowiedniego podziału obowiązków, odpowiedzialności i kompetencji
-Prowadzenie właściwej polityki kadrowej i zarządzanie podległym zespołem
-Właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek
-Delegowanie i rozliczanie z zadań podległych pracowników
-Przeprowadzanie rekrutacji
-Aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z klientami indywidualnymi i korporacjami
Szkolenia i kursy
• Świadectwo ukończenia szkolenia
„Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych”
• Certyfikat ukończenia szkolenia „zaawansowane techniki sprzedaży „
Organizowane przez firmę GREŃ COMUNIKATION
• Ukończenie kursu „ techniki sprzedaży”
• Ukończenie szkolenia anty-napadowego
• Ukończenie wewnętrznego kursu „ zarządzanie oddziałem i personelem „
• Ukończenie wewnętrznego kursu „ Manager Trenerem Sprzedaży – sztuka coachingu „
• Uczestnik grupy innowacyjnej banku – kreowanie nowych rozwiązań produktowo-finansowych w oparciu o ryzyko kredytowe
• Certyfikat ukończenia kursu „Akademia umiejętności trenerskich „
Organizowane przez firmę GREŃ COMUNIKATION
• Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „ rekrutacja dla managerów pionu sprzedaży „
„Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych”
• Certyfikat ukończenia szkolenia „zaawansowane techniki sprzedaży „
Organizowane przez firmę GREŃ COMUNIKATION
• Ukończenie kursu „ techniki sprzedaży”
• Ukończenie szkolenia anty-napadowego
• Ukończenie wewnętrznego kursu „ zarządzanie oddziałem i personelem „
• Ukończenie wewnętrznego kursu „ Manager Trenerem Sprzedaży – sztuka coachingu „
• Uczestnik grupy innowacyjnej banku – kreowanie nowych rozwiązań produktowo-finansowych w oparciu o ryzyko kredytowe
• Certyfikat ukończenia kursu „Akademia umiejętności trenerskich „
Organizowane przez firmę GREŃ COMUNIKATION
• Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „ rekrutacja dla managerów pionu sprzedaży „
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Inne
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
dobra książka, sporty ekstremalne, wędkarstwo
Organizacje
Stowarzyszenie Mieszkańców Odolan
Inne
prawo jazdy kat. B
znajomość systemu def 3000
znajomość systemu SKOKcom
pakiet office
CRM
FrontEnd 360
znajomość systemu def 3000
znajomość systemu SKOKcom
pakiet office
CRM
FrontEnd 360
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Trenerski START
grupa dla początkującyh trenerów,poszukujących swoich pierwszych zleceń, rekomendacji czyli okazji rozpoczęcia działalności szkoleniowej
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.