Umiejętności
Global Sourcing
Microsoft Excel
Microsoft Word
Purchasing Negotiation
Microsoft PowerPoint
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Analiza danych
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Microsoft Outlook
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
rysunek techniczny
komunikatywność
CDN XL Comarch
Znajomość systemu ERP (MFG)
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Sourcing & Procurement
Analiza rynku i dostawców
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Commodity Buyer
- Realizacja strategii zaopatrzenia zgodnie z wymaganiami firmy
- Przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, kontraktów
- Ocena i analiza dostawców, kosztów i czasu realizacji zakupów
- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami oraz zakupów materiałów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
- Kontrola faktur w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności
- Sporządzanie analiz, zestawień i raportów oraz współpraca z pozostałymi działami firmy
- Opracowywanie i wdrażanie planów redukcji kosztów
- Koordynacja wdrażania nowych projektów ze strony Zakupów - ustalenie planu czasowego i kontrola priorytetów podczas przygotowywania dostawców do nominacji nowego projektu
- Śledzenie oraz wizualizacja statusu zapytań RFQ q ramach przygotowywania nowego projektu
- Kontrola ustalonego kosztu materiału i oprzyrządowania poprzez zarządzanie zmianami od fazy zerowej do SOP
- Przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, kontraktów
- Ocena i analiza dostawców, kosztów i czasu realizacji zakupów
- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami oraz zakupów materiałów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
- Kontrola faktur w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności
- Sporządzanie analiz, zestawień i raportów oraz współpraca z pozostałymi działami firmy
- Opracowywanie i wdrażanie planów redukcji kosztów
- Koordynacja wdrażania nowych projektów ze strony Zakupów - ustalenie planu czasowego i kontrola priorytetów podczas przygotowywania dostawców do nominacji nowego projektu
- Śledzenie oraz wizualizacja statusu zapytań RFQ q ramach przygotowywania nowego projektu
- Kontrola ustalonego kosztu materiału i oprzyrządowania poprzez zarządzanie zmianami od fazy zerowej do SOP
Kupiec
• Prowadzenie procesu zakupów surowców i materiałów indirect.
• Przygotowywanie i wdrażanie strategii zakupowej.
• Przeprowadzanie przetargów.
• Negocjowanie cen i warunków zakupów, zawieranie umów ramowych.
• Analiza rynku, prognozowanie przyszłych cen, poszukiwanie nowych źródeł zakupów (surowce i usługi).
• Nadzór nad utrzymaniem optymalnego poziomu zapasów i KPI.
• Przygotowywanie raportów, analiza prognoz sprzedażowych.
• Prowadzenie procesu reklamacji.
• Rozwijanie relacji z dostawcami, przeprowadzanie ewaluacji, audytów.
• Organizacja dostaw komponentów.
• Współpraca z działem zakupów w Anglii.
o Udział w grupie wdrażającej portfolio strategicznych klientów (IKEA, LIDL, JYSK). Sourcing, development, dokumentacja jakościowa surowców.
o Generowanie dużych oszczędności (1,5 mln, przy budżecie 22mln pln).
o Poprawienie dostępności komponentów (z poziomu 71% do 85%).
o Optymalizacja poziomu zapasu komponentów (o 12%) i poprawa jego dynamiki obrotu.
• Przygotowywanie i wdrażanie strategii zakupowej.
• Przeprowadzanie przetargów.
• Negocjowanie cen i warunków zakupów, zawieranie umów ramowych.
• Analiza rynku, prognozowanie przyszłych cen, poszukiwanie nowych źródeł zakupów (surowce i usługi).
• Nadzór nad utrzymaniem optymalnego poziomu zapasów i KPI.
• Przygotowywanie raportów, analiza prognoz sprzedażowych.
• Prowadzenie procesu reklamacji.
• Rozwijanie relacji z dostawcami, przeprowadzanie ewaluacji, audytów.
• Organizacja dostaw komponentów.
• Współpraca z działem zakupów w Anglii.
o Udział w grupie wdrażającej portfolio strategicznych klientów (IKEA, LIDL, JYSK). Sourcing, development, dokumentacja jakościowa surowców.
o Generowanie dużych oszczędności (1,5 mln, przy budżecie 22mln pln).
o Poprawienie dostępności komponentów (z poziomu 71% do 85%).
o Optymalizacja poziomu zapasu komponentów (o 12%) i poprawa jego dynamiki obrotu.
Specjalista ds. Zakupów
• Składanie i monitorowanie zamówień u dostawców.
• Nadzór nad terminową realizacją dostaw.
• Kontrola stanów magazynowych.
• Prowadzenie dokumentacji zamówień.
• Prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz wybór najkorzystniejszych warunków współpracy.
• Odpowiedzialność za transport i spedycję wyrobów gotowych oraz surowców.
• Poszukiwanie nowych dostawców.
• Udział w przygotowywaniu planu produkcyjnego.
o Prowadzenie negocjacji i zakupów związanych z budową nowej hali magazynowej i jej wyposażenia.
o Pozyskanie nowych dostawców na potrzeby zakupów indirect i materiałów dla działu R&D.
• Nadzór nad terminową realizacją dostaw.
• Kontrola stanów magazynowych.
• Prowadzenie dokumentacji zamówień.
• Prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz wybór najkorzystniejszych warunków współpracy.
• Odpowiedzialność za transport i spedycję wyrobów gotowych oraz surowców.
• Poszukiwanie nowych dostawców.
• Udział w przygotowywaniu planu produkcyjnego.
o Prowadzenie negocjacji i zakupów związanych z budową nowej hali magazynowej i jej wyposażenia.
o Pozyskanie nowych dostawców na potrzeby zakupów indirect i materiałów dla działu R&D.
Kierownik Rejonu Sprzedaży
• Maksymalizacja sprzedaży w podległych jednostkach
• Optymalizacja kosztów i kontrola rozliczeń finansowych,
• Koordynowanie oraz kontrola pracy kierowników marketów,
• Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników,
• Zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę oraz szkolenie i motywowanie pracowników,
• Optymalizacja kosztów i kontrola rozliczeń finansowych,
• Koordynowanie oraz kontrola pracy kierowników marketów,
• Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników,
• Zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę oraz szkolenie i motywowanie pracowników,
Kupiec
• Tworzenie strategii rozwoju i zarządzanie grupą asortymentową.
• Odpowiedzialność za osiąganie zamierzonych celów (obrót, marża, wielkość asortymentu, itp.).
• Prowadzenie negocjacji z dostawcami. Wybór asortymentu, ustalanie cen i innych warunków handlowych.
• Prognozowanie wielkości sprzedaży i zapewnienie właściwego poziomu zapasów.
• Monitorowanie trendów rynkowych i rozwoju konkurencji.
• Opracowywanie raportów sprzedaży, prognoz realizacji budżetu, itp.
• Tworzenie ofert promocyjnych (opracowanie koncepcji, negocjacje i zakup towaru, nadzór nad materiałami marketingowymi i implantacją ofert w sklepach).
• Utrzymywanie codziennego kontaktu z kierownikami handlowymi, rozwijanie ich kompetencji, dostarczanie im inspiracji i niezbędnych informacji.
• Odpowiedzialność za osiąganie zamierzonych celów (obrót, marża, wielkość asortymentu, itp.).
• Prowadzenie negocjacji z dostawcami. Wybór asortymentu, ustalanie cen i innych warunków handlowych.
• Prognozowanie wielkości sprzedaży i zapewnienie właściwego poziomu zapasów.
• Monitorowanie trendów rynkowych i rozwoju konkurencji.
• Opracowywanie raportów sprzedaży, prognoz realizacji budżetu, itp.
• Tworzenie ofert promocyjnych (opracowanie koncepcji, negocjacje i zakup towaru, nadzór nad materiałami marketingowymi i implantacją ofert w sklepach).
• Utrzymywanie codziennego kontaktu z kierownikami handlowymi, rozwijanie ich kompetencji, dostarczanie im inspiracji i niezbędnych informacji.
Kierownik produktu
• Budowanie oferty asortymentowej w oparciu o plan sprzedaży i strategię firmy.
• Przeprowadzanie badań konkurencji i analiza wyników.
• Wyszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji, budowanie partnerskich relacji z nimi.
• Nadzór nad poziomem zapasów w poszczególnych sklepach.
• Zarządzanie ofertami promocyjnymi. Współpraca z działem marketingu i agencjami marketingowymi przy tworzeniu katalogów promocyjnych.
• Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji i szkoleń dla managerów handlowych.
o Udział w projektach międzynarodowych (ujednolicanie asortymentu).
o Wzrost sprzedaży o 55%.
• Przeprowadzanie badań konkurencji i analiza wyników.
• Wyszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji, budowanie partnerskich relacji z nimi.
• Nadzór nad poziomem zapasów w poszczególnych sklepach.
• Zarządzanie ofertami promocyjnymi. Współpraca z działem marketingu i agencjami marketingowymi przy tworzeniu katalogów promocyjnych.
• Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji i szkoleń dla managerów handlowych.
o Udział w projektach międzynarodowych (ujednolicanie asortymentu).
o Wzrost sprzedaży o 55%.
Szkolenia i kursy
• Negocjacje,
• Zarządzanie czasem,
• Prezentacje,
• Zarządzanie zasobami ludzkimi,
• Delegowanie,
• Coaching, mentoring,
• Prawo pracy,
• SAP,
• Materiałowe.
• Zarządzanie czasem,
• Prezentacje,
• Zarządzanie zasobami ludzkimi,
• Delegowanie,
• Coaching, mentoring,
• Prawo pracy,
• SAP,
• Materiałowe.
Specjalizacje
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
• Jazda konna,
• Narty
• Narty
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Ajurweda India Indie I love India
KULTURA Indii wciąga jak magnes.... piękne tańce, piękne i tajemnicze kobiety... Boolywood samo w sobie jest niezwykłym zjawiskiem A to niesamowite,że w Indiach produkuje się najwięcej filmów na świec
b2b EUROPEAN Trade. Rozliczenia. VAT.
To wszystko, co rozni handel hurtowy w Polsce od handlu z Unia. Przeplyw towarow i uslug w ramach unii Europejskiej - strona ogloszeniowa dla ofert i zapotrzebowan.
International trade within Europea
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach
Biznes Azja
Biznes Azja. Biznes Handel Inwestycje. Informacje B2B oraz wiadomości w polskich mediach na temat rynków azjatyckich. Oferty handlowe. Import Eksport.
Biznes Azja Chiny
Chiny. Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
Biznes Azja Indie
Indie. Import z Indii, produkcja w Indiach. V-Trust: kontrola jakości w Indiach, usługi inspekcyjne w Indiach, obsługa importu z Indii
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii