Tomasz Podgórski

Project & Product Manager - Orange Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C Strategia biznesowa Oferty Szkolenia pracowników GSM Integracja IP IPTV Marketing Strategia marketingowa Microsoft Office Mobilny Internet MVNO Product Innovation Zarządzanie produktem marketing produktu oferta produktowa Szkolenia produktowe Project Management Zarządzanie Sprzedażą sprzedaż rozwiązań Planowanie strategiczne Strategia Przywództwo w zespole Telekomunikacja Telemarketing Telefonia Usługa dodana VoIP Bezprzewodowy Sprzedaż Obsługa klienta cisco praw jazdy kat. B B2B Sales Strategia Marketingowa B2B

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Project & Product Manager
• Wdrażanie i zarządzanie nowymi produktami ICT (Information and Communication Technology) dla B2B
• Aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań usługowych ICT dla Segment Klientów Kluczowych i Korporacyjnych
• Definiowanie i prowadzenie projektów/inicjatyw strategicznych w obszarze operacji
• Wykonywanie analiz biznesowych oraz kreowanie nowych modeli biznesowych
• Współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w zakresie planowania i realizacji projektów
• Wsparcie sprzedaży w zakresie produktów ICT (oferty, szkolenia)
VECTRA S.A.
Internet Product Manager
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek, tworzenie dla nich strategii produktowej, określanie grupy docelowej oraz potencjału rynkowego
• Stałe monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz postępu technologicznego mającego wpływ na rozwój produktu
• Planowanie i kalkulacja specjalnych ofert sprzedażowych dla produktu oraz zarządzanie obiegiem, dokumentacji z nimi związanej
• Zlecanie oraz nadzór nad badaniami, raportami, analizami marketingowymi jak i sprzedażowymi
• Współpraca przy tworzeniu materiałów z zakresu komunikacji marketingowej
• Budowanie strategii oraz realizacja działań kooperacji z zewnętrznymi partnerami firmy
VECTRA S.A.
Lider Działu Sprzedaży Centrum Obsługi Klienta
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym Call Center (organizacja pracy, kontrolowanie, motywowanie, szkolenia, dbanie o realizację wyników)
• Koordynowanie realizacji projektów i kampanii sprzedażowych
• Wyznaczanie celów sprzedażowych oraz rozliczanie z ich wykonania
• Przygotowywania raportów i analiz
• Wprowadzanie i rekomendacja rozwiązań zwiększających efektywność działań
Dom Finansowy QS S.A.
Pracownik Call Center
Multimedia Polska S.A.
Spec. w dziale billingu i wydruków masowych
• Zarządzanie zespołem (m.in. organizacja pracy, dbanie o jakość jak i realizację zadań, szkolenia)
• Przygotowanie rachunków abonenckich do dystrybucji
PBS
Teleankieter
• Realizacja zleconych projektów polegająca na przeprowadzaniu ankiet telefonicznych głównie badań satysfakcji z usług oferowanych przez Telekomunikację Polską SA (obecnie Orange Polska SA)

Szkolenia i kursy

"Efektywne zarządzanie produktem" - Informedia Polska (10/2009)

"Zarządzanie Projektami" PM Experts (05/2009)

"Jak poradzić sobie z krytyką Klienta, czyli telemarketing cz.2" - J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza (02/2008)

"Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencyjnych - czyli jak dostarczać właściwy produkt, za właściwą cenę, we właściwe miejsce o właściwym czasie". - Board Centrum Analiz Rynkowych (01/2008)

"Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż przez telefon" - KontekstHR Sp. z o.o. (05/2007)

"Ochrona danych osobowych" - Dom Finansowy QS sp. z o.o. (07/2006)

"Pierwsza pomoc przedmedyczna" - PCK (1999)

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Sport, Motoryzacja

Organizacje

Radny wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni (12/2004-02/2007).

Grupy

Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
TELEKOMUNIKACJA i INTERNET  porady ekspertów
TELEKOMUNIKACJA i INTERNET porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży TELEKOMUNIKACJA I INTERNET. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.
Zarządzanie Produktem
Zarządzanie Produktem
Celem grupy Zarządzanie Produktem jest do promowanie zarządzania produktem jako jednego z kluczowych elementów procesu zarządzania marketingowego.