Umiejętności
B2B
B2C
Strategia biznesowa
Oferty
Szkolenia pracowników
GSM
Integracja
IP
IPTV
Marketing
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Mobilny Internet
MVNO
Product Innovation
Zarządzanie produktem
marketing produktu
oferta produktowa
Szkolenia produktowe
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Planowanie strategiczne
Strategia
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
Telemarketing
Telefonia
Usługa dodana
VoIP
Bezprzewodowy
Sprzedaż
Obsługa klienta
cisco
praw jazdy kat. B
B2B Sales
Strategia Marketingowa B2B
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project & Product Manager
• Wdrażanie i zarządzanie nowymi produktami ICT (Information and Communication Technology) dla B2B
• Aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań usługowych ICT dla Segment Klientów Kluczowych i Korporacyjnych
• Definiowanie i prowadzenie projektów/inicjatyw strategicznych w obszarze operacji
• Wykonywanie analiz biznesowych oraz kreowanie nowych modeli biznesowych
• Współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w zakresie planowania i realizacji projektów
• Wsparcie sprzedaży w zakresie produktów ICT (oferty, szkolenia)
• Aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań usługowych ICT dla Segment Klientów Kluczowych i Korporacyjnych
• Definiowanie i prowadzenie projektów/inicjatyw strategicznych w obszarze operacji
• Wykonywanie analiz biznesowych oraz kreowanie nowych modeli biznesowych
• Współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w zakresie planowania i realizacji projektów
• Wsparcie sprzedaży w zakresie produktów ICT (oferty, szkolenia)
Internet Product Manager
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek, tworzenie dla nich strategii produktowej, określanie grupy docelowej oraz potencjału rynkowego
• Stałe monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz postępu technologicznego mającego wpływ na rozwój produktu
• Planowanie i kalkulacja specjalnych ofert sprzedażowych dla produktu oraz zarządzanie obiegiem, dokumentacji z nimi związanej
• Zlecanie oraz nadzór nad badaniami, raportami, analizami marketingowymi jak i sprzedażowymi
• Współpraca przy tworzeniu materiałów z zakresu komunikacji marketingowej
• Budowanie strategii oraz realizacja działań kooperacji z zewnętrznymi partnerami firmy
• Stałe monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz postępu technologicznego mającego wpływ na rozwój produktu
• Planowanie i kalkulacja specjalnych ofert sprzedażowych dla produktu oraz zarządzanie obiegiem, dokumentacji z nimi związanej
• Zlecanie oraz nadzór nad badaniami, raportami, analizami marketingowymi jak i sprzedażowymi
• Współpraca przy tworzeniu materiałów z zakresu komunikacji marketingowej
• Budowanie strategii oraz realizacja działań kooperacji z zewnętrznymi partnerami firmy
Lider Działu Sprzedaży Centrum Obsługi Klienta
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym Call Center (organizacja pracy, kontrolowanie, motywowanie, szkolenia, dbanie o realizację wyników)
• Koordynowanie realizacji projektów i kampanii sprzedażowych
• Wyznaczanie celów sprzedażowych oraz rozliczanie z ich wykonania
• Przygotowywania raportów i analiz
• Wprowadzanie i rekomendacja rozwiązań zwiększających efektywność działań
• Koordynowanie realizacji projektów i kampanii sprzedażowych
• Wyznaczanie celów sprzedażowych oraz rozliczanie z ich wykonania
• Przygotowywania raportów i analiz
• Wprowadzanie i rekomendacja rozwiązań zwiększających efektywność działań
Szkolenia i kursy
"Efektywne zarządzanie produktem" - Informedia Polska (10/2009)
"Zarządzanie Projektami" PM Experts (05/2009)
"Jak poradzić sobie z krytyką Klienta, czyli telemarketing cz.2" - J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza (02/2008)
"Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencyjnych - czyli jak dostarczać właściwy produkt, za właściwą cenę, we właściwe miejsce o właściwym czasie". - Board Centrum Analiz Rynkowych (01/2008)
"Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż przez telefon" - KontekstHR Sp. z o.o. (05/2007)
"Ochrona danych osobowych" - Dom Finansowy QS sp. z o.o. (07/2006)
"Pierwsza pomoc przedmedyczna" - PCK (1999)
"Zarządzanie Projektami" PM Experts (05/2009)
"Jak poradzić sobie z krytyką Klienta, czyli telemarketing cz.2" - J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza (02/2008)
"Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencyjnych - czyli jak dostarczać właściwy produkt, za właściwą cenę, we właściwe miejsce o właściwym czasie". - Board Centrum Analiz Rynkowych (01/2008)
"Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż przez telefon" - KontekstHR Sp. z o.o. (05/2007)
"Ochrona danych osobowych" - Dom Finansowy QS sp. z o.o. (07/2006)
"Pierwsza pomoc przedmedyczna" - PCK (1999)
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sport, Motoryzacja
Organizacje
Radny wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni (12/2004-02/2007).
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
TELEKOMUNIKACJA i INTERNET porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży TELEKOMUNIKACJA I INTERNET. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.
Zarządzanie Produktem
Celem grupy Zarządzanie Produktem jest do promowanie zarządzania produktem jako jednego z kluczowych elementów procesu zarządzania marketingowego.