Tomasz Pietrzak
właściciel, Sportom
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Budżety
Redagowanie
Angielski
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Outlook
PowerPoint
Wystąpienia publiczne
Planowanie strategiczne
Nauczanie
System Windows
Obsługa klienta
Zarządzanie zespołami do 60 osób, również o pionowej strukturze wewnętrznej
Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Eksport Manager
Do moich obowiązków należało pozyskiwanie nowych odbiorców zagranicznych i utrzymywanie właściwej współpracy. Dzięki organizowaniu i uczestniczniu w wielu imprezach targowych udało się nawiązać współpracę z wieloma odbiorcami, co w znacznym stopniu przyczyniło się do poprawienia wyników sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Dyrektor Generalny
Zajmowałem się stworzeniem od podstaw sieci sklepów detalicznych zajmujących się sprzedażą obuwia i odzieży sportowej dla hiszpańskiego koncernu Proged S.A., który jest właścicielem znanych marek sportowych.
Pierwszym etapem działalności była rejestracja spółki w Polsce, następnie organizacja wszystkich działań związanych z działalnością sieci. Wyszukiwanie właściwych lokalizacji w centrach handlowych i negocjacja umów najmu lokali. Znajdowanie i koordynacja dostawców i sprzętu i materiału , rekrutacja personelu, przeprowadzanie szkoleń pracowników. Wybór i zakup kolekcji sezonowych, kontrola nad prawidowym sposobem ekspozycji i sprzedaży. Przygotowywanie budżetów i kontrola ich realizacji. Koordynacja działań marketingowych.
W przeciągu dwóch lat otworzyłem trzy sklepy z kolekcją regularną i jeden outletowy oraz stworzyłem biuro koordynujące pracę podległych jednostek.
Pierwszym etapem działalności była rejestracja spółki w Polsce, następnie organizacja wszystkich działań związanych z działalnością sieci. Wyszukiwanie właściwych lokalizacji w centrach handlowych i negocjacja umów najmu lokali. Znajdowanie i koordynacja dostawców i sprzętu i materiału , rekrutacja personelu, przeprowadzanie szkoleń pracowników. Wybór i zakup kolekcji sezonowych, kontrola nad prawidowym sposobem ekspozycji i sprzedaży. Przygotowywanie budżetów i kontrola ich realizacji. Koordynacja działań marketingowych.
W przeciągu dwóch lat otworzyłem trzy sklepy z kolekcją regularną i jeden outletowy oraz stworzyłem biuro koordynujące pracę podległych jednostek.
Area Manager
Koordynacja otwarcia pierwszego salonu sieci w Polsce, następnie praca jako kierownik sklepu. Do moich obowiązków należało dbanie o prawidłowe działanie jednostki handlowej, przygotowywanie i realizacja budżetów, rekrutacja i szkolenie personelu. Kolejnym etapem było stanowisko dyrektora do spraw marketingu przy jednoczesnym prowadzeniu sklepu. Do moich obowiązków doszło przygotowywanie budżetów na marketing i ich prawidłowe wykorzystywanie. Brałem udział w przygotowywaniu kompanii reklamowych i wizerunkowych sieci. Znajdowałem dostawców materiałów reklamowych i negocjowałem warunki współpracy.
Wraz z rozwojem sieci sprzedaży przeszedłem na stanowisko dyrektora regionalnego. Podlegało mi 8 sklepów w rejonie Polski północnej i centralnej oraz centrala sieci ze sklepem w Jankach koło Warszawy. Brałem również udział w zakupach kolekcji, wyborem produktów i negocjowaniu warunków dostaw i płatności.
Poczas mojej pracy w firmie sieć otworzyła w Polsce 27 sklepów i stała się liderem na rynku artykułów sportowych.
Wraz z rozwojem sieci sprzedaży przeszedłem na stanowisko dyrektora regionalnego. Podlegało mi 8 sklepów w rejonie Polski północnej i centralnej oraz centrala sieci ze sklepem w Jankach koło Warszawy. Brałem również udział w zakupach kolekcji, wyborem produktów i negocjowaniu warunków dostaw i płatności.
Poczas mojej pracy w firmie sieć otworzyła w Polsce 27 sklepów i stała się liderem na rynku artykułów sportowych.
manager
Prace przy otwarciu sklepu w Gdańsku. Do moich obowiązków należało wdrażanie i kontrola procedur działania sklepu. Zajmowałem się szkoleniem pracowników, przekazywaniem swoich umiejętności nabytych podczas pracy we Francji. Po otwarciu sklepu zajmowałem się kontrolą i prowadzeniem działów sprzedaży artykułów niespożywczych. Brałem także udział w pracach w dziale zakupów
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
sport, podróże