Tomasz Pietruszka

Sales Director Central Europe, Benelux and France; GN Netcom Mobile

Wypowiedzi

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie AUDI w temacie Silnik 2.0 TDI 143 KM - co sądzicie?
    14.11.2008, 20:25

    Jestem użytkownikiem 2.0 TFSI, miałem jednak przez dwa tygodnie zastępczy samochód z 2.0 TDI (stłuczka) i z dwóch powodów nie mogę go polecić: jest po prostu za słaby do A6 i dość głośny...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Warsztaty na Międzynarodowych Targach Contact Center
    12.06.2008, 09:47

    Witam serdecznie,
    Zapraszamy jednocześnie na nasze stoisko - Jabra - C4
    GN Netcom Przedst. w Polsce

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Międzynarodowe Targi Contact Center - Warszawa 18 i 19...
    12.05.2008, 22:50

    Oczywiście będziemy mieć stoisko - serdecznie zapraszam...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Sprzęt Alcatela i Siemensa do sprzedaży
    22.01.2008, 17:23

    Wasza firma się już przestawiła :) A bład naprawimy przy pierwszym spotkaniu - mam na myśli GSMa...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Spotkanie Grupy
    22.01.2008, 17:07

    Widzę, że marnie z organizacją tego przedsięwzięcia - w takim razie zobowiązuję się, że GN na początku marca zorganizuje jakiś nieformalny meeting, typu piwo w Krakowie - po 15 lutego szczegóły

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Sprzęt Alcatela i Siemensa do sprzedaży
    22.01.2008, 17:01

    Jabrę mamy nową :)

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie AUDI w temacie DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...
    3.01.2008, 17:28

    A6 Avant 2.0 TFSI prod. XI 2007, od 3 dni :)

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Automatycze odbieranie rozmow przychodzących
    3.01.2008, 09:28

    Łukasz M.:
    Tomasz Pietruszka:
    Tomasz Mrowiec:
    Witam grupowiczow,
    Czy spotkaliscie sie moze z zestawem "telefon +sluchawki" ktorego funkcjonalnosc pozwolilaby na automatyczny odbior rozmowy przychodzacej? Jednym slowem telemarketer nie wciska zadnych przyciskow pozwalajacych na odbior rozmowy, tylko w przypadku polaczenia przychodzacego jego odbior nastepuje w sposob automatyczny.

    Znam kombinacje telefon Starbase 2010 +sluchawki H351 - Plantronics. Czy znacie moze jakies inne rozwiazania/modele?
    Pytanie jest dość rozbudowane. Ale mozliwie krótko - najlepiej używać telefon (softphone)/zestaw słuchawkowy z technologią EHS - Electronic Hook Switching - czyli elektronicznego 'podnoszenia' słuchawki lub urządzeń mechanicznych, jak choćby nasze Jabra GN1000. Zapraszam na http://jabra.pl - możliwych rozwiązań są dziesiątki, jeśli nei setki...

    Zdecydowanie lepsze rozwiazanie, niz autoanswer gdzie przy bardzo duzym natezeniu polaczen przychodzacych konsultant moze poprostu zostac zaskoczony kolejna rozmowa, poniewaz system nie zdazy poinformowac go o nowej rozmowie.
    Po drugie w dzisiejszych czasach niewolnictwo prowadzi tylko do jednego - zniechecenia pracownika, rezygnacji i rozpowiadania jak jest w firmie X, czy firmie Y. Wiadomo, ze ilosc studentow jest nieograniczona... jednak tylko do czasu ;)
    W celu poprawy statystyk lepiej posiadac wykwalifikowana kadre do prowadzenia rozmow i co wazne jej kontrolowania, poniewaz konsultant ma ja kontrolowac i prowadzic, a nie dzwoniacy klient! :)

    Dla mnie to "jasne", ale ja, jako reprezentujący producenta zestawów słuchawkowych jestem "średnio" obiektywny. Tak, czy siak, obydwa rozwiązania są relatywnie niedrogie i szybkie do wdrożenia...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie PODRÓŻE SŁUŻBOWE The Business Trip w temacie Dobre hotele

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PODRÓŻE SŁUŻBOWE The Business Trip

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Spotkanie Grupy
    2.01.2008, 09:10

    Więc jeśli spotkanie "warszawskie" nie dojdzie do skutku, zawsze możemy się spotkać (w najgorszym razie w mniejszym gronei) lokalnie

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Doświadczenia z Nextirą
    25.12.2007, 23:12

    Ja może od nieco innej strony - współpracujemy z nimi jako producent. Nie wiem, na ile te uwagi będą cenne, ale z jednej strony firma jest bardzo profesjonalna i poukładana. Z drugiej mało elastyczna. Jestem przekonany, że ocena zależy od projektu/klienta i jego oczekiwań. Co do dostawców Alcatela/Lucenta - jest ich relatywnie sporo - czego konkretnie pan szuka?

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Imprezy branżowe
    25.12.2007, 23:07

    Michał Szybalski:
    ...rozumiem w takim razie, że robimy imprezę "Kolacja zawodowców"????
    Pozostaje tylko wymyślić zgrabną agendę, żeby szefowie otworzyli oczy ze zdumienia ;-). Mogę pogadać z paroma dostawcami- słuchawki (Jabra, Plantronics), sprzęt (Avaya, 3Com), mamy tu przedstawiciela branży meblowej :-)- można zrobić całkiem sensowną bibkę.
    Jabra jest zwarta i gotowa ;)

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Spotkanie Grupy
    25.12.2007, 23:01

    Czy spotkanie doszło już do skutku? Chętnie dołączę - miejsce dowolne, preferowany Kraków...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Sprzęt Alcatela i Siemensa do sprzedaży
    25.12.2007, 22:56

    Michał Tomasz Małowiecki:
    Posiadam do sprzedaży sprzęt Alcatela i Siemensa.

    Alcatel (centrala 4400 OmniPCX, karty i telefony Advance Reflexes)
    Siemens (centrala HiCOM 300H, karty i telefony Optiset i Optipoint)

    Jeśli jest ktoś zainteresowany zakupem to zapraszam. Dogadamy się jakoś.
    Ja 'posiadam' sprzęt GN = Jabra w dowolnej ilości :) Pozdrawiam serdecznie!

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Automatycze odbieranie rozmow przychodzących
    25.12.2007, 22:53

    Tomasz Mrowiec:
    Witam grupowiczow,
    Czy spotkaliscie sie moze z zestawem "telefon +sluchawki" ktorego funkcjonalnosc pozwolilaby na automatyczny odbior rozmowy przychodzacej? Jednym slowem telemarketer nie wciska zadnych przyciskow pozwalajacych na odbior rozmowy, tylko w przypadku polaczenia przychodzacego jego odbior nastepuje w sposob automatyczny.

    Znam kombinacje telefon Starbase 2010 +sluchawki H351 - Plantronics. Czy znacie moze jakies inne rozwiazania/modele?
    Pytanie jest dość rozbudowane. Ale mozliwie krótko - najlepiej używać telefon (softphone)/zestaw słuchawkowy z technologią EHS - Electronic Hook Switching - czyli elektronicznego 'podnoszenia' słuchawki lub urządzeń mechanicznych, jak choćby nasze Jabra GN1000. Zapraszam na http://jabra.pl - możliwych rozwiązań są dziesiątki, jeśli nei setki...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Przedstawiamy się
    25.12.2007, 22:49

    Tomasz Pietruszka, reprezentuję GN netcom A/S Przedstawicielstwo w Polsce - producenta zestawów słuchawkowych Jabra (http://jabra.pl). Od kilku lat w IT...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Technilkalia- słuchawki
    25.12.2007, 22:46

    Marcin Mielczarek:
    Również przyłączę się do chwalących Plantronicsa. Po epizodzie z GN Netcom (rozwiązania kablowe i BT) wracam do korzeni :)

    GN Netcom
    + cena
    + wygoda
    - słaba słyszalność w obie strony
    - kiepski system wyciszenia szumów z otoczenia
    - trwałość

    PLANTRONICS
    + wygoda
    + design
    + akcesoria
    + słyszalność/wyciszenie otoczenia
    - cena

    Co do ceny, to chyba jednak tańsi nie jesteśmy, choć bardzo elastyczni! :) Co do reszty - jaki model państwo testowali?

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Technilkalia- słuchawki
    25.12.2007, 22:44

    Edyta Sitarz:
    >> Nikt tu nie wspomniał o GN Netcom'ach.
    Pełna oferta (BT, bezprzewodowe, na 1 i dwoje uszu, full wypas)
    Troszkę delikatne, ale rozwiazania super!
    u mnie się przewinęły swego czasu- ale były awaryjne, no i miay taką redukcję szumów że klient często wcale nie slyszał konsultanta :( Obecnie w wiekszości używamy platronicsów
    Witam. A jaki to był model? Co do redukcji szumów, mamy w ofercie wszystko od braku redukcji po ultra redukcję szumów, zapraszam na http://jabra.pl

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Technilkalia- słuchawki
    25.12.2007, 22:42

    Rafał Bachanek:
    a czy ktos juz sie spotkal z bezprzewodowymi platronicami??

    Ja, niestety tak ;)
    Pozdrawiam serdecznie...

  • Tomasz Pietruszka
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Technilkalia- słuchawki
    25.12.2007, 22:42

    Marcin Tarapata:
    Jak wygląda sprawa z trwałością baterii w słuchawkach bezprzewodowych?
    W danych technicznych Plantronicsa CS351 jest informacja o czasie rozmowy do 9 godzin, co w przypadku Call Center całodobowego, trzeba mieć przynajmniej dwie sztuki na stanowisko. :(

    Nie ma problemu, zarówno my - GN (Jabra), jak i nasza szanowna konkurencja Plantronics wykorzystuje bazy, w których słuchawka może się cały czas ładować. Dodatkowo można dokupić baterie jako akcesorium... Przy zastosowaniu hot swap (możliwość podmiany w czasie rozmowy), można ładować baterie na zmianę...

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do