Tomasz Piętowski

Specjalista ds. PR i marketingu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Content Strategy Copywriting Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Project Management Public Relations SEO Branding Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. PR i marketingu
Grupa Morizon-Melog (Morizon.pl)
Tworzenie i realizacja strategii kontent marketingowej, zarządzanie projektem (gruntowna przebudowa blog.morizon.pl), współtworzenie i realizacja projektu off-site SEO, e-mail marketing, copywriting, działania PR.
Logo
Specjalista ds. public relations
Fundacja ForMusic
PR wewnętrzny, kontakt z mediami, promocja i organizowanie koncertów.
Centrum Edukacji Obywatelskiej
Moderator, coacher
Prowadzenie szkoleń z zakresu wiedzy o filmie dla uczniów gimnazjów i liceów. Prowadzenie filmoznawczych kursów internetowych dla młodzieży..
Stopklatka SA
Dziennikarz filmowy, recenzent
Pisanie recenzji i artykułów filmowych, redagowanie newsów, wywiady z ludźmi kina, relacje z imprez filmowych.

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Kulturoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

Teoria muzyki i kompozycja, social media, muzyka rockowa i klasyczna, nowe media, public relations, e-PR.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bilard
Bilard
Dla wszystkich zainteresowanych tą grą
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public relations dziś
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką