Umiejętności
Marketing
Social Media
Social Media Marketing
Strategia marketingowa
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
włoski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Operacyjny, Biuro Nowych Mediów i Badań Rynkowych
Opracowywanie strategii, planu i budżetu komunikacji marketingowej związanej z obecnością Banku w Nowych Mediach (w tym Mediach Społecznościowych);
Zarządzanie budżetem komunikacji marketingowej w Nowych Mediach (kampanie wizerunkowe, kampanie sprzedażowe, akcje specjalne) ;
Koordynowanie i inicjowanie działań w zakresie marketingu on-line i Digital, prowadzenie i aktualizacja kanału Banku na YouTube, koordynacja budowy stron (mikrosajtów) produktowych;
Utrzymywanie portalu korporacyjnego: www.pekao.com.pl, monitorowanie jego funkcjonowania, prowadzenie działań SEO, zarządzanie treścią, wspieranie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych.
Zarządzanie budżetem komunikacji marketingowej w Nowych Mediach (kampanie wizerunkowe, kampanie sprzedażowe, akcje specjalne) ;
Koordynowanie i inicjowanie działań w zakresie marketingu on-line i Digital, prowadzenie i aktualizacja kanału Banku na YouTube, koordynacja budowy stron (mikrosajtów) produktowych;
Utrzymywanie portalu korporacyjnego: www.pekao.com.pl, monitorowanie jego funkcjonowania, prowadzenie działań SEO, zarządzanie treścią, wspieranie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych.
Kierownik Badań Marketingowych, Departament Komunikacji Marketingowej
Koordynacja wszystkich czynności badawczych realizowanych przez Bank (zewnętrznych i wewnętrznych)
Nadzór nad przebiegiem badań realizowanych na wyłączność Banku, monitorowanie zjawisk na poziomie segmentu biznesowego, gromadzenie wiedzy badawczej, ze szczególnym uwzględnieniem wdrożenia rekomendacji badawczych w strategię komunikacji i produktu.
Definiowanie potrzeb badawczych, rozwijanie narzędzi badawczych i metodologii stosowanych badań. Monitorowanie aktywności banków konkurencyjnych (strategia komunikacji, wielkośc budżetu);
Badanie efektywności kampanii reklamowych Banku
Nadzór nad przebiegiem badań realizowanych na wyłączność Banku, monitorowanie zjawisk na poziomie segmentu biznesowego, gromadzenie wiedzy badawczej, ze szczególnym uwzględnieniem wdrożenia rekomendacji badawczych w strategię komunikacji i produktu.
Definiowanie potrzeb badawczych, rozwijanie narzędzi badawczych i metodologii stosowanych badań. Monitorowanie aktywności banków konkurencyjnych (strategia komunikacji, wielkośc budżetu);
Badanie efektywności kampanii reklamowych Banku
Szkolenia i kursy
m. in. Zarządzanie zmianą, Work Life Balance, Negocjacje,
Programowanie Neuroligwistyczne,
Udział w konferencjach PTBRiO (Polskiego Towarzystwa Badaczy, Rynku i Opinii)
Treningi i szkolenia z zakresu badań, mediów i marketingu, działań w internecie;
Programowanie Neuroligwistyczne,
Udział w konferencjach PTBRiO (Polskiego Towarzystwa Badaczy, Rynku i Opinii)
Treningi i szkolenia z zakresu badań, mediów i marketingu, działań w internecie;
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Zainteresowania
Opera (szczególnie muzyka włoska: twórczość Rossiniego i Verdiego)
Film;
Książki;
Etnografia – marketingowa i wirtualna;
Teatr (nowoczesne inscenizacje):
Podróże
Film;
Książki;
Etnografia – marketingowa i wirtualna;
Teatr (nowoczesne inscenizacje):
Podróże
Organizacje
PTBRiO
Inne
Prezes Zarządu Ogólnopolskiego Klubu Miłośników Opery „TRUBADUR” ;
Członek redakcji pisma „TRUBADUR” (od 1996 r.)
Członek PTBRiO
Członek redakcji pisma „TRUBADUR” (od 1996 r.)
Członek PTBRiO
Grupy
HEINEKEN OPENER 2008
Kolejna edycja tego wspaniałego festiwalu. Dla tych, którzy będą jak co roku, jak i tych którzy jeszcze nie byli :)
MORE INFO SOON!
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Muzyka klasyczna i opera
Zapraszam wszystkich, którzy kochają muzykę klasyczną, balet, operę i musicale. Chciałbym aby było to miejsce , gdzie można się podzielić wrażeniami z przeżyć na koncertach, przedstawieniach operowych