Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Kompanią
E-commerce
Ekonomika
Internet
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Marketing Mobilny
Reklama online
Marketing internetowy
Social Media
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
- zarządzanie kampaniami 360˚ (TV, Digital, Radio, BTL, Outdoor)
- budowa strategii marketingowej dla wybranych linii produktowych i działań digital
- nadzorowanie i koordynowanie kampanii digitalowych (online, SEM, mobile i SM)
- zarządzanie obecnością Serca i Rozumu w Social Mediach
- zarządzanie działaniami agencji interaktywnych
- współtworzenie bloga Orange Polska
- współpraca z agencjami kreatywnymi oraz domem mediowym
- współpraca z działami ofertowymi, badawczymi, strategią i trade marketingiem
- analiza rynku i działań konkurencji
- planowanie i kontrola budżetu
- budowa strategii marketingowej dla wybranych linii produktowych i działań digital
- nadzorowanie i koordynowanie kampanii digitalowych (online, SEM, mobile i SM)
- zarządzanie obecnością Serca i Rozumu w Social Mediach
- zarządzanie działaniami agencji interaktywnych
- współtworzenie bloga Orange Polska
- współpraca z agencjami kreatywnymi oraz domem mediowym
- współpraca z działami ofertowymi, badawczymi, strategią i trade marketingiem
- analiza rynku i działań konkurencji
- planowanie i kontrola budżetu
Uczestnik programu Encouraging Dynamic Global Entrepreneurs
Scottish Enterprise
Przeprowadzenie dwóch projektów konsultacyjnych w międzynarodowym zespole dla:
- Balmoral Knitwear - analiza możliwości rozwoju firmy na międzynarodowy rynek,
- Scotland's Cruise Centre - przygotowanie projektu nowej oferty.
- Balmoral Knitwear - analiza możliwości rozwoju firmy na międzynarodowy rynek,
- Scotland's Cruise Centre - przygotowanie projektu nowej oferty.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
• Sport – koszykówka, piłka nożna, narciarstwo, szachy.
• Po pracy – książka, dobry serial, Playstation III, gotowanie.
• Po pracy – książka, dobry serial, Playstation III, gotowanie.
Inne
• Prawo jazdy kat. B
• Dobra znajomość pakietu Microsoft Office 2007: Word, Excel, PowerPoint oraz Outlook.
• Wyróżniony stypendium naukowym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego za dobre wyniki w nauce.
• Dobra znajomość pakietu Microsoft Office 2007: Word, Excel, PowerPoint oraz Outlook.
• Wyróżniony stypendium naukowym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego za dobre wyniki w nauce.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Focus Klub Polska
Jeśli Twój Ford Focus jest dla Ciebie czymś więcej niż tylko środkiem lokomocji...
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
sztuka wywierania wpływu
Forum poświęcone dyskusji o sztuce wywierania wpływu w biznesie, karierze, sprzedaży, kontaktach międzyludzkich i ... w uwodzeniu.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.