Doświadczenie zawodowe
Doradca Klientów Biznesowych
Polkomtel S.A.
- rozbudowa portfela klientów biznesowych,
- tworzenie ofert specjalnych dla instytucji i przedsiębiorstw
- utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- obsługa posprzedażna,
- dbanie o dobry wizerunek firmy i dobry kontakt z klientem
- koordynowanie zespołu przedstawicieli
-prowadzenie rekrutacji
- szkolenie i wprowadzenie nowo zatrudnionych pracowników
-pozyskiwanie nowych klientów
- tworzenie ofert specjalnych dla instytucji i przedsiębiorstw
- utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- obsługa posprzedażna,
- dbanie o dobry wizerunek firmy i dobry kontakt z klientem
- koordynowanie zespołu przedstawicieli
-prowadzenie rekrutacji
- szkolenie i wprowadzenie nowo zatrudnionych pracowników
-pozyskiwanie nowych klientów
handlowiec/przedstawiciel handlowy/doradca klienta
kontakt z klientami oraz z dostawcami, jak również składanie ofert oraz zawieranie umów. Pozyskiwanie nowych klientów – głównie instytucji. Prowadzenie dokumentacji w firmie
Szkolenia i kursy
05.2018 – szkolenie Ochrona Danych Osobowych - poziom zaawansowany
12.2017 – szkolenie „Zarządzanie zasobami ludzkimi ”
09.2010 – szkolenie „Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych”
Liczne szkolenia ze sposobu zarządzania zasobami ludzkimi, obchodzeniu konfliktów wewnątrz zespołów, organizacji własnej pracy i działu, itd.
09.2008 – Szkolenie w Plus GSM – standardy obsługi klienta biznesowego
05.2008 – Szkolenie w firmie Polkomtel – „Techniki sprzedaży i pozyskanie klienta”
12.2017 – szkolenie „Zarządzanie zasobami ludzkimi ”
09.2010 – szkolenie „Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych”
Liczne szkolenia ze sposobu zarządzania zasobami ludzkimi, obchodzeniu konfliktów wewnątrz zespołów, organizacji własnej pracy i działu, itd.
09.2008 – Szkolenie w Plus GSM – standardy obsługi klienta biznesowego
05.2008 – Szkolenie w firmie Polkomtel – „Techniki sprzedaży i pozyskanie klienta”
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja