Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Windows Phone Category Marketing Manager
Egzekucja marketingowa i sprzedaż kategorii Windows Phone we wspólpracy ze wszytskimi:
operatorami obecnymi na polskim rynku oraz ich sieciami sprzedaży, producentami OEM dla kategorii Windows Phone –Samsung, HTC, Sony Ericsson,rynkiem Open Retail sieci handlowe typu Media Markt, Saturn, Euro, dystrybutorami Windows Phone
Samodzielnym zarządzaniem kategorią Windows Phone – planowanie, budżetowanie, prognazowanie i egzekucja
Rozwoju biznesu Windows Phone oraz analizie potencjanych szans i zagrożeń dla kategorii Mobile Communication Business
Analiza wyników finansowych dla kategorii Mobile Communication Business
Prowadzenie oraz uczestnictwo w szkoleniach produktowych, sprzedażowych i marketingowych w Polsce i zagranicą
Raportowanie do General Managera i Sales Managera działu Entertainment & Devices dla Polski i krajów bałtyckich oraz Menedżerów kategorii Windows Phone w centrali Microsoft
operatorami obecnymi na polskim rynku oraz ich sieciami sprzedaży, producentami OEM dla kategorii Windows Phone –Samsung, HTC, Sony Ericsson,rynkiem Open Retail sieci handlowe typu Media Markt, Saturn, Euro, dystrybutorami Windows Phone
Samodzielnym zarządzaniem kategorią Windows Phone – planowanie, budżetowanie, prognazowanie i egzekucja
Rozwoju biznesu Windows Phone oraz analizie potencjanych szans i zagrożeń dla kategorii Mobile Communication Business
Analiza wyników finansowych dla kategorii Mobile Communication Business
Prowadzenie oraz uczestnictwo w szkoleniach produktowych, sprzedażowych i marketingowych w Polsce i zagranicą
Raportowanie do General Managera i Sales Managera działu Entertainment & Devices dla Polski i krajów bałtyckich oraz Menedżerów kategorii Windows Phone w centrali Microsoft
Buisness Development Manager
Kontakt z biurami regionalnymi i centralą operatora B2B na terenie Polski.
Szkolenie sprzedawców B2B operatorów na temat możliwości i korzyści oferowanych przez produkty Sony Ericsson, zarówno grupowo jak i 121.
Wspieranie sprzedaży B2B operatorów poprzez szkolenie personelu B2B na temat możliwości i korzyści oferowanych przez produkty Sony Ericsson, zarówno grupowo jak i 121.
Monitorowanie i raportowanie poprzez odpowiednie kanały komunikacyjne wskazanych czynności.
Gromadzenie danych na temat Sony Ericsson / konkurencji oraz innych związanych ze sprzedażą z użyciem wskazanych narzędzi raportowania.
Wspieranie realizacji i ogłaszanie programów motywacyjnych (incentive) B2B.
Według potrzeb – wspieranie sprzedaży B2B poprzez organizowanie prezentacji produktów Sony Ericsson skierowanych zarówno do personelu jak i do klientów w biurach regionalnych i na zewnątrz.
Pełnienie roli osoby kontaktowej ze strony Sony Ericsson dla wszystkich biur regionalnych i obsługiwanych podmiotów B2B oraz zapewnienie prawidłowego rozwiązywania i raportowania wszystkich zgłoszonych problemów.
Dostosowywanie szkoleń i materiałów do specyficznych potrzeb klientów B2B.
Wspieranie Imprez dla Klientów (Customer Events) oraz konferencji B2B.
Odsprzedaż produktów Sony Ericsson w podległym dziale
Prowadzenie coachingów dla wszystkich przedstawicieli Sony Ericsson w Polsce
Szkolenie sprzedawców B2B operatorów na temat możliwości i korzyści oferowanych przez produkty Sony Ericsson, zarówno grupowo jak i 121.
Wspieranie sprzedaży B2B operatorów poprzez szkolenie personelu B2B na temat możliwości i korzyści oferowanych przez produkty Sony Ericsson, zarówno grupowo jak i 121.
Monitorowanie i raportowanie poprzez odpowiednie kanały komunikacyjne wskazanych czynności.
Gromadzenie danych na temat Sony Ericsson / konkurencji oraz innych związanych ze sprzedażą z użyciem wskazanych narzędzi raportowania.
Wspieranie realizacji i ogłaszanie programów motywacyjnych (incentive) B2B.
Według potrzeb – wspieranie sprzedaży B2B poprzez organizowanie prezentacji produktów Sony Ericsson skierowanych zarówno do personelu jak i do klientów w biurach regionalnych i na zewnątrz.
Pełnienie roli osoby kontaktowej ze strony Sony Ericsson dla wszystkich biur regionalnych i obsługiwanych podmiotów B2B oraz zapewnienie prawidłowego rozwiązywania i raportowania wszystkich zgłoszonych problemów.
Dostosowywanie szkoleń i materiałów do specyficznych potrzeb klientów B2B.
Wspieranie Imprez dla Klientów (Customer Events) oraz konferencji B2B.
Odsprzedaż produktów Sony Ericsson w podległym dziale
Prowadzenie coachingów dla wszystkich przedstawicieli Sony Ericsson w Polsce
Market Development Manager
Zarządzanie podległymi przedstawicielami w trzech województwach z głównymi centrami w regionach - Gdańsk, Olsztyn, Szczecin.
Odpowiedzialność za dbanie o wizerunek marki w regionie Polski północnej, opieka nad podległymi punktami sprzedaży, jak i prowadzenie szkoleń, prezentacji, motywowanie sprzedawców i doradców biznesowych.
Koordynowanie akcji promocyjnych jak i organizacja i wsparcie działań marketingowych m.in. Orange Prokom Open.
Przedkładanie planów okresowych oraz sprawozdań ze sprzedaży, określanie zadań sprzedażowych dla podległych pracowników, rozliczanie postawionych zadań, prowadzenie rekrutacji jak i nadzór nad realizacją zadań szkoleniowych i doskonalących, szkolenia, administrowanie siecią, uaktualnianie zapotrzebowania na materiały akwizycyjne, archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej, przygotowanie ofert sprzedażowych,
Utrzymywanie portfela klientów jak i siatki współpracujących salonów,
Działania zmierzające do większej znajomości marki, prawidłowa obsługa sprzedażowa sieci , współpraca z Centralą Firmy w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta,
Zarządzanie personelem (powoływanie i odwoływanie pracowników), utrzymywanie stałych i dobrych relacji ze strategicznymi klientami firmy, organizacja spotkań z klientami oraz przygotowywanie prezentacji firmy jak i produktów podczas takich spotkań, współpraca z działem marketingu w zakresie kontaktów ze strategicznymi klientami firmy,
Osiągnięcia zawodowe:
Najlepszy region w Polsce
Wypracowanie wzorcowego schematu pracy, powielanego docelowo w całym kraju
Udział we wszystkich najważniejszych europejskich konferencjach branżowych
Współpraca z pracownikami Firmy w całej Europie
Ustanowienie standardów obowiązujących w Firmie
Zbudowanie portfela najważniejszych decydentów w Polsce północnej
Szkolenia dla Firm spoza branży, m.in. dla Grupy Allianz o/ Gdańsk
Sony Ericsson Mobile Communications Int. AB 03.2005 – 06.2007
Stanowisko – Przedstawiciel Regionalny
Opieka nad punktami sprzedaży, promowanie marki podczas konferencji oraz targów.
Budowanie siatki klientów w regionie.
Dbanie o wizerunek marki w salonach sprzedaży.
Działania merchandisingowe.
Dolce Vita Sp. z o.o. Gdynia 11.2004 – 02.2005
Stanowisko – przedstawiciel handlowy.
Odpowiedzialny za współpracę z klientami, zbieranie zamówień, zawieranie nowych umów handlowych.
Prezentacje oferty.
Serwis telefonów komórkowych „MAG-MI” Gdynia 05.2002-11.2004
Stanowisko – specjalista ds. obsługi klienta
Odpowiedzialny za współpracę z dostawcami, kontrahentami, działania marketingowe.
Sprzedaż bezpośrednia.
Odpowiedzialność za dbanie o wizerunek marki w regionie Polski północnej, opieka nad podległymi punktami sprzedaży, jak i prowadzenie szkoleń, prezentacji, motywowanie sprzedawców i doradców biznesowych.
Koordynowanie akcji promocyjnych jak i organizacja i wsparcie działań marketingowych m.in. Orange Prokom Open.
Przedkładanie planów okresowych oraz sprawozdań ze sprzedaży, określanie zadań sprzedażowych dla podległych pracowników, rozliczanie postawionych zadań, prowadzenie rekrutacji jak i nadzór nad realizacją zadań szkoleniowych i doskonalących, szkolenia, administrowanie siecią, uaktualnianie zapotrzebowania na materiały akwizycyjne, archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej, przygotowanie ofert sprzedażowych,
Utrzymywanie portfela klientów jak i siatki współpracujących salonów,
Działania zmierzające do większej znajomości marki, prawidłowa obsługa sprzedażowa sieci , współpraca z Centralą Firmy w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Klienta,
Zarządzanie personelem (powoływanie i odwoływanie pracowników), utrzymywanie stałych i dobrych relacji ze strategicznymi klientami firmy, organizacja spotkań z klientami oraz przygotowywanie prezentacji firmy jak i produktów podczas takich spotkań, współpraca z działem marketingu w zakresie kontaktów ze strategicznymi klientami firmy,
Osiągnięcia zawodowe:
Najlepszy region w Polsce
Wypracowanie wzorcowego schematu pracy, powielanego docelowo w całym kraju
Udział we wszystkich najważniejszych europejskich konferencjach branżowych
Współpraca z pracownikami Firmy w całej Europie
Ustanowienie standardów obowiązujących w Firmie
Zbudowanie portfela najważniejszych decydentów w Polsce północnej
Szkolenia dla Firm spoza branży, m.in. dla Grupy Allianz o/ Gdańsk
Sony Ericsson Mobile Communications Int. AB 03.2005 – 06.2007
Stanowisko – Przedstawiciel Regionalny
Opieka nad punktami sprzedaży, promowanie marki podczas konferencji oraz targów.
Budowanie siatki klientów w regionie.
Dbanie o wizerunek marki w salonach sprzedaży.
Działania merchandisingowe.
Dolce Vita Sp. z o.o. Gdynia 11.2004 – 02.2005
Stanowisko – przedstawiciel handlowy.
Odpowiedzialny za współpracę z klientami, zbieranie zamówień, zawieranie nowych umów handlowych.
Prezentacje oferty.
Serwis telefonów komórkowych „MAG-MI” Gdynia 05.2002-11.2004
Stanowisko – specjalista ds. obsługi klienta
Odpowiedzialny za współpracę z dostawcami, kontrahentami, działania marketingowe.
Sprzedaż bezpośrednia.
Szkolenia i kursy
Szkolenia zakończone egzaminami praktycznymi:
Techniki Sprzedaży i Komunikacji – prowadzenie firma GROW
Prezentacje i Szkolenia – prowadzenie firma GROW
Techniki sprzedaży – negocjacje – prowadzenie firma GROW
Techniki Sprzedaży i Komunikacji – prowadzenie firma GROW
Prezentacje i Szkolenia – prowadzenie firma GROW
Techniki sprzedaży – negocjacje – prowadzenie firma GROW
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Inne
Środowisko Windows, pełen pakiet Office
Prawo jazdy kategorii B
Wiedza i doświadczenie z zakresu coachingu, rekrutacji, motywacji, prowadzenia szkoleń i zebrań
Zdolności i predyspozycje managerskie
Wysoka kultura w rozmowach z klientem VIP
Komunikatywność i bezpośredniość w kontaktach
Znajomość branży teleinformatycznej
Prawo jazdy kategorii B
Wiedza i doświadczenie z zakresu coachingu, rekrutacji, motywacji, prowadzenia szkoleń i zebrań
Zdolności i predyspozycje managerskie
Wysoka kultura w rozmowach z klientem VIP
Komunikatywność i bezpośredniość w kontaktach
Znajomość branży teleinformatycznej
Grupy
fanklub.se
Stworzyliśmy dla Was miejsce, gdzie będziemy umieszczać interesujące Was tematy, informować o wszystkich nowościach i prototypach.
Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom będziemy przedstawiać prezen