Tomasz Olender

Call Center Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Szkolenia pracowników Project Management Zarządzanie Sprzedażą Budowanie zepołu Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta Motywowanie zespołu Tworzenie procesów i procedur

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Call Center Manager
mySafety Sp. z o.o. - Warszawa
Zarządzanie i odpowiedzialność za funkcjonowanie działu Call Center:

- koordynacja zadań: sprzedaży - B2B, B2C do 60 osob oraz Dzialem Obsługi Klientów,
- tworzenie oraz odpowiadzialność za realizację budżetu i celów,
- zarządzanie pracą team liderów,
- bieżący kontakt z partnerami biznesowymi w celu rozwoju współpracy,
- rekrutacja pracowników, szkolenia - sprzedażowe i produktowe,
- coaching i motywowanie pracowników Call Center,
- tworzenie systemów motywacyjnych, poza płacowych i płacowych,
- tworzenia raportów dotyczący bieżących rezultatów sprzedaży Call Center,
- aktualizacja i wprowadzanie procedur zwiększających wydajność działu,
- prezentacje i szkolenia produktów w placówkach partnerów biznesowych,
- koordynowanie współpracy z innymi działami firmy ( IT, HR, Marketing,PR ).
Logo
Kierownik Działu Call Center / IT
Securia Polska Sp z o.o. - Warszawa
Koordynowanie pracy w Dziale Call Center zgodnie z zasadą obsługi na profesjonalnym poziomie oraz ścisła współpraca z kierownictwem firmy:

- odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży zgodnie z postawionymi celami,
- opracowywanie i realizacja projektów sprzedaży B2C,
- rekrutacja oraz coaching pracowników działu
- merytoryczne wsparcie konsultantów,
- organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z zespołem konsultantów,
- podejmowanie działań mających na celu rozwój wiedzy konsultantów
- koordynacja działań związanych z rozwojem programów dla Call Center ( IT),
Logo
Dział Infrastruktury Telekomunikacyjnej
Securia Polska Sp z o.o. - Warszawa
- kontrola nad poprawnym działaniem centrali telefonicznej,
- weryfikacja umów z operatorami telekomunikacyjnymi,
- negocjacje umów z operatorami telekomunikacyjnymi,
- odpowiedzialność za infrastrukturę telefoniczną,
- dbałość o wykonywanie napraw, konserwacji, składanie reklamacji.
Logo
Specjalista do spraw sprzedaży i obslugi Klienta B2B, B2C
Securia Polska Sp z o.o. - Warszawa
- kontakty z obecnymi klientami (usługi telemarketingowe B2C)
- realizacja zleceń w zakresie aktywnej sprzedaży usług i produktów,
- spełnianie celów sprzedażowych,
- stały kontakt z partnerami biznesowymi firmy,
- obsługa klienta VIP,
- tworzenie prezentacji produktowych dla firm partnerskich,
- tworzenie ofert produktowych.
Logo
Manager i uczestnik zespołu
SAURION - POKAZY FIRESHOW / LIGHTSHOW - EUROPA
- promocja i opieka nad stroną internetową: www.saurion.pl,
- przygotowywanie ofert usługowych i ich wycena,
- koordynowanie działaniami zespołu i terminarzem,
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem,
- tworzenie zamówień materiałów potrzebnych do realizacji usług,
- koordynacja i tworzenia projektów o dofinansowania

Szkolenia i kursy

MOTYWACYJNE/MANAGER

“Pewność siebie od A do Z” - Mariusz Szuba; MS Team
"Motywacja i ocena pracowników zespołu" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Team building czyli jak budować efektywny zespół" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Coaching i szkolenia w przedsiębiorstwie" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenia spotkań."- MCS Sp. z o.o.
Certyfikowane Interaktywne Warsztaty Sprzedaży Telefonicznej - Forum Media Polska Sp. z o.o.

SPRZEDAŻOWE

"Telemarketing" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
"Telesprzedaż" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości - II edycja szkolenia
"Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
"Techniki Sprzedaży" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
“Asertywność w pracy handlowca” - Pentad Investmend SA Sp. k
Certyfikat Kompetencji Konsultantów Telefonicznych: "Etyka Sprzedaży" – MasterPlan
"Zgody w marketingu po 25.12.2014r" - Global Information Security Sp. z o.o.

OBSŁUGA KLIENTA

“Profesjonalna obsługa klienta” - Pentad Investmend SA Sp. k
“Ochrona danych osobowych w praktyce”- Kancelaria prawna Pietruch s.c.
“Człowiek czy technologia...?” - Związek Banków Polskich

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja - Komunikacja Społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- Coś z pasji: Fireshow www.saurion.pl
- Coś dla siebie : Rozwój osobisty, sprzedaż, analiza biznesowa - to mnie kręci $_$
- Coś dla wypoczynku: Wędkarstwo
- Coś dla umysłu : Szachy

Inne

2010r. - Koordynacja/Realizacja projektu Make a Connection - współpraca z Fundacją Rozwoju Ziemi Oleckiej na stanowisku Koordynatora projektu.

2007r. Koordynacja/Realizacja projektu w ramach Pracowni Umiejętności - Stowarzyszenie EGO Kraina Bociana.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
PGB Human Resources
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
POMYSŁ NA BIZNES Współpraca porady kontakty
POMYSŁ NA BIZNES Współpraca porady kontakty
Pomysł na biznes-grupa dla osób pragnących rozpocząć biznes lub poszerzyć swą dotychczasową działalność.Wymiana zdań/współpraca/porady/kontakty
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Wędkarstwo
Wędkarstwo
Wędki, wędki i jeszcze raz wędki :-)