Umiejętności
Call Center
Szkolenia pracowników
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Motywowanie zespołu
Tworzenie procesów i procedur
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Call Center Manager
mySafety Sp. z o.o. - Warszawa
Zarządzanie i odpowiedzialność za funkcjonowanie działu Call Center:
- koordynacja zadań: sprzedaży - B2B, B2C do 60 osob oraz Dzialem Obsługi Klientów,
- tworzenie oraz odpowiadzialność za realizację budżetu i celów,
- zarządzanie pracą team liderów,
- bieżący kontakt z partnerami biznesowymi w celu rozwoju współpracy,
- rekrutacja pracowników, szkolenia - sprzedażowe i produktowe,
- coaching i motywowanie pracowników Call Center,
- tworzenie systemów motywacyjnych, poza płacowych i płacowych,
- tworzenia raportów dotyczący bieżących rezultatów sprzedaży Call Center,
- aktualizacja i wprowadzanie procedur zwiększających wydajność działu,
- prezentacje i szkolenia produktów w placówkach partnerów biznesowych,
- koordynowanie współpracy z innymi działami firmy ( IT, HR, Marketing,PR ).
- koordynacja zadań: sprzedaży - B2B, B2C do 60 osob oraz Dzialem Obsługi Klientów,
- tworzenie oraz odpowiadzialność za realizację budżetu i celów,
- zarządzanie pracą team liderów,
- bieżący kontakt z partnerami biznesowymi w celu rozwoju współpracy,
- rekrutacja pracowników, szkolenia - sprzedażowe i produktowe,
- coaching i motywowanie pracowników Call Center,
- tworzenie systemów motywacyjnych, poza płacowych i płacowych,
- tworzenia raportów dotyczący bieżących rezultatów sprzedaży Call Center,
- aktualizacja i wprowadzanie procedur zwiększających wydajność działu,
- prezentacje i szkolenia produktów w placówkach partnerów biznesowych,
- koordynowanie współpracy z innymi działami firmy ( IT, HR, Marketing,PR ).
Kierownik Działu Call Center / IT
Securia Polska Sp z o.o. - Warszawa
Koordynowanie pracy w Dziale Call Center zgodnie z zasadą obsługi na profesjonalnym poziomie oraz ścisła współpraca z kierownictwem firmy:
- odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży zgodnie z postawionymi celami,
- opracowywanie i realizacja projektów sprzedaży B2C,
- rekrutacja oraz coaching pracowników działu
- merytoryczne wsparcie konsultantów,
- organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z zespołem konsultantów,
- podejmowanie działań mających na celu rozwój wiedzy konsultantów
- koordynacja działań związanych z rozwojem programów dla Call Center ( IT),
- odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży zgodnie z postawionymi celami,
- opracowywanie i realizacja projektów sprzedaży B2C,
- rekrutacja oraz coaching pracowników działu
- merytoryczne wsparcie konsultantów,
- organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z zespołem konsultantów,
- podejmowanie działań mających na celu rozwój wiedzy konsultantów
- koordynacja działań związanych z rozwojem programów dla Call Center ( IT),
Dział Infrastruktury Telekomunikacyjnej
Securia Polska Sp z o.o. - Warszawa
- kontrola nad poprawnym działaniem centrali telefonicznej,
- weryfikacja umów z operatorami telekomunikacyjnymi,
- negocjacje umów z operatorami telekomunikacyjnymi,
- odpowiedzialność za infrastrukturę telefoniczną,
- dbałość o wykonywanie napraw, konserwacji, składanie reklamacji.
- weryfikacja umów z operatorami telekomunikacyjnymi,
- negocjacje umów z operatorami telekomunikacyjnymi,
- odpowiedzialność za infrastrukturę telefoniczną,
- dbałość o wykonywanie napraw, konserwacji, składanie reklamacji.
Specjalista do spraw sprzedaży i obslugi Klienta B2B, B2C
Securia Polska Sp z o.o. - Warszawa
- kontakty z obecnymi klientami (usługi telemarketingowe B2C)
- realizacja zleceń w zakresie aktywnej sprzedaży usług i produktów,
- spełnianie celów sprzedażowych,
- stały kontakt z partnerami biznesowymi firmy,
- obsługa klienta VIP,
- tworzenie prezentacji produktowych dla firm partnerskich,
- tworzenie ofert produktowych.
- realizacja zleceń w zakresie aktywnej sprzedaży usług i produktów,
- spełnianie celów sprzedażowych,
- stały kontakt z partnerami biznesowymi firmy,
- obsługa klienta VIP,
- tworzenie prezentacji produktowych dla firm partnerskich,
- tworzenie ofert produktowych.
Manager i uczestnik zespołu
SAURION - POKAZY FIRESHOW / LIGHTSHOW - EUROPA
- promocja i opieka nad stroną internetową: www.saurion.pl,
- przygotowywanie ofert usługowych i ich wycena,
- koordynowanie działaniami zespołu i terminarzem,
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem,
- tworzenie zamówień materiałów potrzebnych do realizacji usług,
- koordynacja i tworzenia projektów o dofinansowania
- przygotowywanie ofert usługowych i ich wycena,
- koordynowanie działaniami zespołu i terminarzem,
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem,
- tworzenie zamówień materiałów potrzebnych do realizacji usług,
- koordynacja i tworzenia projektów o dofinansowania
Szkolenia i kursy
MOTYWACYJNE/MANAGER
“Pewność siebie od A do Z” - Mariusz Szuba; MS Team
"Motywacja i ocena pracowników zespołu" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Team building czyli jak budować efektywny zespół" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Coaching i szkolenia w przedsiębiorstwie" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenia spotkań."- MCS Sp. z o.o.
Certyfikowane Interaktywne Warsztaty Sprzedaży Telefonicznej - Forum Media Polska Sp. z o.o.
SPRZEDAŻOWE
"Telemarketing" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
"Telesprzedaż" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości - II edycja szkolenia
"Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
"Techniki Sprzedaży" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
“Asertywność w pracy handlowca” - Pentad Investmend SA Sp. k
Certyfikat Kompetencji Konsultantów Telefonicznych: "Etyka Sprzedaży" – MasterPlan
"Zgody w marketingu po 25.12.2014r" - Global Information Security Sp. z o.o.
OBSŁUGA KLIENTA
“Profesjonalna obsługa klienta” - Pentad Investmend SA Sp. k
“Ochrona danych osobowych w praktyce”- Kancelaria prawna Pietruch s.c.
“Człowiek czy technologia...?” - Związek Banków Polskich
“Pewność siebie od A do Z” - Mariusz Szuba; MS Team
"Motywacja i ocena pracowników zespołu" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Team building czyli jak budować efektywny zespół" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Coaching i szkolenia w przedsiębiorstwie" - Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
"Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenia spotkań."- MCS Sp. z o.o.
Certyfikowane Interaktywne Warsztaty Sprzedaży Telefonicznej - Forum Media Polska Sp. z o.o.
SPRZEDAŻOWE
"Telemarketing" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
"Telesprzedaż" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości - II edycja szkolenia
"Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
"Techniki Sprzedaży" - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
“Asertywność w pracy handlowca” - Pentad Investmend SA Sp. k
Certyfikat Kompetencji Konsultantów Telefonicznych: "Etyka Sprzedaży" – MasterPlan
"Zgody w marketingu po 25.12.2014r" - Global Information Security Sp. z o.o.
OBSŁUGA KLIENTA
“Profesjonalna obsługa klienta” - Pentad Investmend SA Sp. k
“Ochrona danych osobowych w praktyce”- Kancelaria prawna Pietruch s.c.
“Człowiek czy technologia...?” - Związek Banków Polskich
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- Coś z pasji: Fireshow www.saurion.pl
- Coś dla siebie : Rozwój osobisty, sprzedaż, analiza biznesowa - to mnie kręci $_$
- Coś dla wypoczynku: Wędkarstwo
- Coś dla umysłu : Szachy
- Coś dla siebie : Rozwój osobisty, sprzedaż, analiza biznesowa - to mnie kręci $_$
- Coś dla wypoczynku: Wędkarstwo
- Coś dla umysłu : Szachy
Inne
2010r. - Koordynacja/Realizacja projektu Make a Connection - współpraca z Fundacją Rozwoju Ziemi Oleckiej na stanowisku Koordynatora projektu.
2007r. Koordynacja/Realizacja projektu w ramach Pracowni Umiejętności - Stowarzyszenie EGO Kraina Bociana.
2007r. Koordynacja/Realizacja projektu w ramach Pracowni Umiejętności - Stowarzyszenie EGO Kraina Bociana.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
POMYSŁ NA BIZNES Współpraca porady kontakty
Pomysł na biznes-grupa dla osób pragnących rozpocząć biznes lub poszerzyć swą dotychczasową działalność.Wymiana zdań/współpraca/porady/kontakty
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.