Umiejętności
CamStudio
Confluence
Życie
Microsoft Office
WebEx
Prowadzenie szkoleń
Szkolenia pracowników
Szkolenia biznesowe
Ubezpieczenia
ubezpieczenia majątkowe
aktywne prawo jazdy Kat. B
doradztwo ubezpieczeniowe
Ubezpieczenia komunikacyjne
Ubezpieczenie na Życie
szkolenia systemowe
Szkolenia przez Internet
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener – Sieć Sprzedaży
Analizowanie i pozyskiwanie informacji i wiedzy na temat nowych funkcjonalności oraz zmian w aplikacjach, produktach i procesach PZU SA
Analizę informacji nt. potrzeb szkoleniowych, przełożenie wyników na programy i narzędzia szkoleń,
Tworzenie i aktualizację materiałów szkoleniowych, treści bazy wiedzy, podręczników, tutoriali, i innych materiałów będących nośnikami wiedzy dla sieci sprzedaży oraz dla zespołów sprzedaży i zespołów wsparcia sprzedaży w terenie,
Realizację szkoleń z zakresu produktów, procesów biznesowych i aplikacji dla pierwszego poziomu kaskady szkoleniowej (struktury sprzedaży) oraz realizacja szkoleń z zakresu produktów, procesów biznesowych i aplikacji dla infolinii i struktur wsparcia,
Tworzenie merytorycznego wsadu do komunikacji z siecią sprzedaży oraz dla infolinii i struktur wsparcia,
Rozwój metod szkoleń poprzez wykorzystanie dostępnych i tworzenie nowych rozwiązań w celu podniesienia efektywności i jakości szkoleń w tym przygotowanie raportów po szkoleniach zgodnie z ustalonymi zasadami w celu podniesienia efektywności i sprawności komunikacji wewnętrznej,
Bezpośrednią współpracę z innymi zespołami w Centrali i w terenie,
Stałe podnoszenie poziomu wiedzy w zakresie trenerskim, w zakresie produktów ubezpieczeniowych i rozwiązań dla sieci sprzedaży na rynku ubezpieczeniowym
Analizę informacji nt. potrzeb szkoleniowych, przełożenie wyników na programy i narzędzia szkoleń,
Tworzenie i aktualizację materiałów szkoleniowych, treści bazy wiedzy, podręczników, tutoriali, i innych materiałów będących nośnikami wiedzy dla sieci sprzedaży oraz dla zespołów sprzedaży i zespołów wsparcia sprzedaży w terenie,
Realizację szkoleń z zakresu produktów, procesów biznesowych i aplikacji dla pierwszego poziomu kaskady szkoleniowej (struktury sprzedaży) oraz realizacja szkoleń z zakresu produktów, procesów biznesowych i aplikacji dla infolinii i struktur wsparcia,
Tworzenie merytorycznego wsadu do komunikacji z siecią sprzedaży oraz dla infolinii i struktur wsparcia,
Rozwój metod szkoleń poprzez wykorzystanie dostępnych i tworzenie nowych rozwiązań w celu podniesienia efektywności i jakości szkoleń w tym przygotowanie raportów po szkoleniach zgodnie z ustalonymi zasadami w celu podniesienia efektywności i sprawności komunikacji wewnętrznej,
Bezpośrednią współpracę z innymi zespołami w Centrali i w terenie,
Stałe podnoszenie poziomu wiedzy w zakresie trenerskim, w zakresie produktów ubezpieczeniowych i rozwiązań dla sieci sprzedaży na rynku ubezpieczeniowym
Główny Specjalista ds. Rozwoju i Utrzymania Everest
Realizacja prac analitycznych związanych z rozwojem systemu Everest
Realizacja procesów wsparcia biznesowego użytkowników
Współpraca z Centrum Kompetencji Everest w zakresie konsultowania, wyceny, priorytetyzacji, kierowania do realizacji, przygotowania do wdrożenia wymagań funkcjonalnych systemu Everest w obszarze klienta detalicznego
Weryfikowanie spójności dostarczanych produktów z wypracowaną dokumentacją analityczną
Zapewnianie zgodności dostarczonych produktów prac rozwojowych z potrzebami i wymaganiami biznesu
Analizę luk pomiędzy wymaganiami biznesowymi a funkcjonalnością systemu Everest
Współpraca z innymi biurami w celu identyfikacji zależności pomiędzy pracami rozwojowymi
Realizacja procesów wsparcia biznesowego użytkowników
Współpraca z Centrum Kompetencji Everest w zakresie konsultowania, wyceny, priorytetyzacji, kierowania do realizacji, przygotowania do wdrożenia wymagań funkcjonalnych systemu Everest w obszarze klienta detalicznego
Weryfikowanie spójności dostarczanych produktów z wypracowaną dokumentacją analityczną
Zapewnianie zgodności dostarczonych produktów prac rozwojowych z potrzebami i wymaganiami biznesu
Analizę luk pomiędzy wymaganiami biznesowymi a funkcjonalnością systemu Everest
Współpraca z innymi biurami w celu identyfikacji zależności pomiędzy pracami rozwojowymi
Trener PZU SA, Transformacja Biznesowa i Szkolenia Masowe, Projekt Everest
Realizacja szkoleń systemowo - biznesowych z zakresu programu
Everest w formie tradycyjnej oraz indywidualnych konsultacji
Tworzenie i aktualizacja programów szkoleniowych oraz materiałów szkoleniowych w tym zestawów ćwiczeń oraz opisów procesów systemowych
Wypracowywanie narzędzi wspierających użytkowników systemu tj. podręczników systemowych oraz biznesowych, instrukcji systemowych, filmów procesowych
Współudział w przygotowywaniu środowiska szkoleniowego, testowanie jego funkcjonalności po aktualizacjach oraz projektowanie danych wsadowych
Sporządzanie raportów poszkoleniowych
Udział w tworzeniu e-learningu systemowego
Wsparcie przy analizie potrzeb szkoleniowych dla konkretnych grup odbiorców
Bezpośrednia i zdalna pomoc użytkownikom systemu
Everest w formie tradycyjnej oraz indywidualnych konsultacji
Tworzenie i aktualizacja programów szkoleniowych oraz materiałów szkoleniowych w tym zestawów ćwiczeń oraz opisów procesów systemowych
Wypracowywanie narzędzi wspierających użytkowników systemu tj. podręczników systemowych oraz biznesowych, instrukcji systemowych, filmów procesowych
Współudział w przygotowywaniu środowiska szkoleniowego, testowanie jego funkcjonalności po aktualizacjach oraz projektowanie danych wsadowych
Sporządzanie raportów poszkoleniowych
Udział w tworzeniu e-learningu systemowego
Wsparcie przy analizie potrzeb szkoleniowych dla konkretnych grup odbiorców
Bezpośrednia i zdalna pomoc użytkownikom systemu
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
Zarządzanie podległym Zespołem Sprzedaży w zakresie sprzedaży produktów komunikacyjnych i majątkowych
Odpowiedzialność za wyniki Zespołu Sprzedaży oraz jakość obsługi klienta
Nadawanie celów premiowych specjalistom w zespole
Monitorowanie wyników sprzedaży Zespołu oraz poziomu szkodowości
Badanie potrzeb szkoleniowych
Monitorowanie działań konkurencji
Rozwój pola ubezpieczeniowego
Zarządzanie podległą siecią sprzedaży oraz budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej, w tym: rekrutacja i wdrożenie agentów do pracy, prowadzenie cyklicznych spotkań organizacyjno - motywacyjnych i aktywizujących, nadawanie indywidualnych planów sprzedażowych, aktywne wsparcie podmiotów sprzedaży w procesie akwizycji.
Odpowiedzialność za wyniki Zespołu Sprzedaży oraz jakość obsługi klienta
Nadawanie celów premiowych specjalistom w zespole
Monitorowanie wyników sprzedaży Zespołu oraz poziomu szkodowości
Badanie potrzeb szkoleniowych
Monitorowanie działań konkurencji
Rozwój pola ubezpieczeniowego
Zarządzanie podległą siecią sprzedaży oraz budowanie optymalnego modelu sieci agencyjnej, w tym: rekrutacja i wdrożenie agentów do pracy, prowadzenie cyklicznych spotkań organizacyjno - motywacyjnych i aktywizujących, nadawanie indywidualnych planów sprzedażowych, aktywne wsparcie podmiotów sprzedaży w procesie akwizycji.
Specjalista Produktowy
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych oraz planów sprzedażowych
Wspomaganie pracy Kierownika Sprzedaży
Zapewnienie najwyższej jakości wsparcia współpracujących z Zespołem Sprzedaży pośredników ubezpieczeniowych
Prowadzenie szkoleń podmiotów sprzedaży oraz badanie potrzeb szkoleniowych
Współpraca z Zespołem Underwritingu MSP w Oddziale Regionalnym i Zespołem Wsparcia Sprzedaży
Realizowanie zadań sprzedażowych w zakresie sprzedaży własnej Zespołu Sprzedaży
Badanie pola ubezpieczeniowego
Tworzenie oraz pomoc w tworzeniu ofert ubezpieczeniowych
Wdrożenie nowych agentów.
Wspomaganie pracy Kierownika Sprzedaży
Zapewnienie najwyższej jakości wsparcia współpracujących z Zespołem Sprzedaży pośredników ubezpieczeniowych
Prowadzenie szkoleń podmiotów sprzedaży oraz badanie potrzeb szkoleniowych
Współpraca z Zespołem Underwritingu MSP w Oddziale Regionalnym i Zespołem Wsparcia Sprzedaży
Realizowanie zadań sprzedażowych w zakresie sprzedaży własnej Zespołu Sprzedaży
Badanie pola ubezpieczeniowego
Tworzenie oraz pomoc w tworzeniu ofert ubezpieczeniowych
Wdrożenie nowych agentów.
Główny Specjalista ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych oraz planów sprzedażowych
Wspomaganie pracy Kierownika Sprzedaży
Prowadzenie szkoleń podmiotów sprzedaży oraz badanie potrzeb szkoleniowych
Współpraca z Zespołem Underwritingu MSP w Oddziale Regionalnym i Zespołem Wsparcia Sprzedaży
Realizowanie zadań sprzedażowych w zakresie sprzedaży własnej Zespołu Sprzedaży
Badanie pola ubezpieczeniowego
Tworzenie oraz pomoc w tworzeniu ofert ubezpieczeniowych
Wdrożenie nowych agentów.
Wspomaganie pracy Kierownika Sprzedaży
Prowadzenie szkoleń podmiotów sprzedaży oraz badanie potrzeb szkoleniowych
Współpraca z Zespołem Underwritingu MSP w Oddziale Regionalnym i Zespołem Wsparcia Sprzedaży
Realizowanie zadań sprzedażowych w zakresie sprzedaży własnej Zespołu Sprzedaży
Badanie pola ubezpieczeniowego
Tworzenie oraz pomoc w tworzeniu ofert ubezpieczeniowych
Wdrożenie nowych agentów.
Szkolenia i kursy
Metodyka prowadzenia szkoleń i prezentacji oraz przekazywanie informacji zwrotnej - follow up - MOVE.MI;
Nowe technologie w pracy trenera - Klub trenerów biznesu;
Certyfikat - Agile Project Management Foundation Examination - APMG International;
AgilePM Foundation - szkolenie akredytowane - APM Group Ltd.;
Metodyka prowadzenia szkoleń i prezentacji oraz przekazywanie informacji zwrotnej - MOVE.MI;
Sztuka Prezentacji - ArtWork;
Sprzedaż i obsługa produktów ubezpieczeń finansowych;
Lean Management;
I Moduł – Efektywny Zespół;
Skuteczne sposoby poruszania się po lokalnym rynku;
Train the Trainers z zakresu prowadzenia szkoleń produktowych;
Kurs na wynik – jak zorientować się na cel;
Rozmowa Handlowa – szkolenie dla Kierowników wspierających w terenie Agentów Wyłącznych;
Personal branding;
Nowe technologie w pracy trenera - Klub trenerów biznesu;
Certyfikat - Agile Project Management Foundation Examination - APMG International;
AgilePM Foundation - szkolenie akredytowane - APM Group Ltd.;
Metodyka prowadzenia szkoleń i prezentacji oraz przekazywanie informacji zwrotnej - MOVE.MI;
Sztuka Prezentacji - ArtWork;
Sprzedaż i obsługa produktów ubezpieczeń finansowych;
Lean Management;
I Moduł – Efektywny Zespół;
Skuteczne sposoby poruszania się po lokalnym rynku;
Train the Trainers z zakresu prowadzenia szkoleń produktowych;
Kurs na wynik – jak zorientować się na cel;
Rozmowa Handlowa – szkolenie dla Kierowników wspierających w terenie Agentów Wyłącznych;
Personal branding;
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Sport(Koszykówka), Motoryzacja.
Organizacje
Członek Koła Naukowego Nieruchomości „The Property”.
Koło Naukowe Biotechnologii i Ochrony Środowiska.
Koło Naukowe Biotechnologii i Ochrony Środowiska.
Inne
Prawo jazdy kategorii B