Tomasz Noruk

Tomasz Noruk

Mobile Engineer, S&T Services Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

S&T Services Polska Sp. z o.o.
Mobile Engineer
- Praca w Colgate-Palmolive Polska (10.2009 – 09.2010 trzy dni w tygodniu, 10.2010 - do dziś 5 dni w tygodniu):
* Wsparcie IT dla dwóch lokalizacji (CP Polska: około 200 użytkowników; 20% użytkownicy anglojęzyczni, 20% pomoc zdalna, CP Łotwa: 15 użytkowników anglojęzycznych, pomoc zdalna)
* Rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT w lokalizacji CP Polska (drukarki, sprzęt telekonferencyjny, infolinie switche, routery …)
* Administrator lokalny i domenowy
* Zarządzanie szafami krosowniczymi; przepinanie telefonów stacjonarnych oraz sieci LAN
* Zarządzanie kontami Active Directory
* Wprowadzanie i testowanie nowego oprogramowania
* Wymiany podzespołów w sprzęcie Lenovo oraz IBM.
* Prowadzenie szkoleń IT dla nowych pracowników
* Przy rozwiązywaniu złożonych problemów oraz wprowadzaniu nowego oprogramowania współpraca z centrum informatycznym CP w Dublinie.

- praca w NOKIA (10.2009 – 09.2010 dwa dni w tygodniu).
* Wsparcie IT dla około 50 użytkowników
* Rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT w lokalizacji
* Administrator lokalny i domenowy
* Zarządzanie szafami krosowniczymi
* Zarządzanie kontami Active Directory
* Wprowadzanie nowego oprogramowania
* Współpraca z centrum informatycznym Nokia w Anglii
S&T Services Polska Sp. z o.o.
HelpDesk Engineer
- Monitoring bankomatów sieci Euronet (24h na dobę), zdalne naprawy bankomatów, wysyłanie ekip naprawczych. Podczas rozpoczęcia pracy system obejmował około 300 bankomatów. Kończąc prace w skład systemu wchodziło ponad 1000 bankomatów.
- zdalna pomoc użytkownikom UNIQA (wszystkie polskie placówki firmy), AGAPES (Wszystkie polskie placówki firmy. Rozwiązywanie problemów ze stacjami roboczymi, kasami oraz pozostałym sprzętem komputerowym. Podczas wdrożeń nowych systemów oraz rozwiązań krytycznych problemów, współpraca z Francuską centralą firmy; kontakt w języku angielskim)
- pierwsza linia kontaktu dla klientów: OBI, Tandberg, American Restaurants, Lufthansa itd. W przypadku niektórych kontraktów kontakt tylko w języku angielskim.
- podczas wieczornych i nocnych zmian przejmowanie obowiązków Call Centre
- od 06.2008 stanowisko „grafikowego”; ustalanie grafików pracowników działu, dbanie o zapewnienie ciągłego 24h/dobę wsparcia technicznego klientów firmy.
Logo
Praktykant
Power Service
Praca w serwisie elektronicznym „Power Serwis”. Tworzenie technicznych materiałów dotyczących urządzeń UPS i zamieszczanie ich na stronie internetowej pracodawcy.

Szkolenia i kursy

Certyfikaty Cisco Networking Academy:
- CCNA Exploration: Network Fundamentals
- CCNA Exploration: Routing Protocols and Concepts
- CCNA Exploration: LAN Switching and Wireless
- CCNA Exploration: Accessing the WAN
Certyfikat „Profesjonalna obsługa Klienta przez telefon” wydany przez Midwest ITSE

Edukacja

Logo
Eletronika i Techniki Informacyjne (Inżynieria Biomedyczna) ABSOLUTORIUM, magisterskie
Politechnika Warszawska
Logo
Elektronika i Techniki Informacyjne, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Muzyka, Wędkarstwo

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.