Tomasz Noruk
Mobile Engineer, S&T Services Polska Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Mobile Engineer
- Praca w Colgate-Palmolive Polska (10.2009 – 09.2010 trzy dni w tygodniu, 10.2010 - do dziś 5 dni w tygodniu):
* Wsparcie IT dla dwóch lokalizacji (CP Polska: około 200 użytkowników; 20% użytkownicy anglojęzyczni, 20% pomoc zdalna, CP Łotwa: 15 użytkowników anglojęzycznych, pomoc zdalna)
* Rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT w lokalizacji CP Polska (drukarki, sprzęt telekonferencyjny, infolinie switche, routery …)
* Administrator lokalny i domenowy
* Zarządzanie szafami krosowniczymi; przepinanie telefonów stacjonarnych oraz sieci LAN
* Zarządzanie kontami Active Directory
* Wprowadzanie i testowanie nowego oprogramowania
* Wymiany podzespołów w sprzęcie Lenovo oraz IBM.
* Prowadzenie szkoleń IT dla nowych pracowników
* Przy rozwiązywaniu złożonych problemów oraz wprowadzaniu nowego oprogramowania współpraca z centrum informatycznym CP w Dublinie.
- praca w NOKIA (10.2009 – 09.2010 dwa dni w tygodniu).
* Wsparcie IT dla około 50 użytkowników
* Rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT w lokalizacji
* Administrator lokalny i domenowy
* Zarządzanie szafami krosowniczymi
* Zarządzanie kontami Active Directory
* Wprowadzanie nowego oprogramowania
* Współpraca z centrum informatycznym Nokia w Anglii
* Wsparcie IT dla dwóch lokalizacji (CP Polska: około 200 użytkowników; 20% użytkownicy anglojęzyczni, 20% pomoc zdalna, CP Łotwa: 15 użytkowników anglojęzycznych, pomoc zdalna)
* Rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT w lokalizacji CP Polska (drukarki, sprzęt telekonferencyjny, infolinie switche, routery …)
* Administrator lokalny i domenowy
* Zarządzanie szafami krosowniczymi; przepinanie telefonów stacjonarnych oraz sieci LAN
* Zarządzanie kontami Active Directory
* Wprowadzanie i testowanie nowego oprogramowania
* Wymiany podzespołów w sprzęcie Lenovo oraz IBM.
* Prowadzenie szkoleń IT dla nowych pracowników
* Przy rozwiązywaniu złożonych problemów oraz wprowadzaniu nowego oprogramowania współpraca z centrum informatycznym CP w Dublinie.
- praca w NOKIA (10.2009 – 09.2010 dwa dni w tygodniu).
* Wsparcie IT dla około 50 użytkowników
* Rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT w lokalizacji
* Administrator lokalny i domenowy
* Zarządzanie szafami krosowniczymi
* Zarządzanie kontami Active Directory
* Wprowadzanie nowego oprogramowania
* Współpraca z centrum informatycznym Nokia w Anglii
HelpDesk Engineer
- Monitoring bankomatów sieci Euronet (24h na dobę), zdalne naprawy bankomatów, wysyłanie ekip naprawczych. Podczas rozpoczęcia pracy system obejmował około 300 bankomatów. Kończąc prace w skład systemu wchodziło ponad 1000 bankomatów.
- zdalna pomoc użytkownikom UNIQA (wszystkie polskie placówki firmy), AGAPES (Wszystkie polskie placówki firmy. Rozwiązywanie problemów ze stacjami roboczymi, kasami oraz pozostałym sprzętem komputerowym. Podczas wdrożeń nowych systemów oraz rozwiązań krytycznych problemów, współpraca z Francuską centralą firmy; kontakt w języku angielskim)
- pierwsza linia kontaktu dla klientów: OBI, Tandberg, American Restaurants, Lufthansa itd. W przypadku niektórych kontraktów kontakt tylko w języku angielskim.
- podczas wieczornych i nocnych zmian przejmowanie obowiązków Call Centre
- od 06.2008 stanowisko „grafikowego”; ustalanie grafików pracowników działu, dbanie o zapewnienie ciągłego 24h/dobę wsparcia technicznego klientów firmy.
- zdalna pomoc użytkownikom UNIQA (wszystkie polskie placówki firmy), AGAPES (Wszystkie polskie placówki firmy. Rozwiązywanie problemów ze stacjami roboczymi, kasami oraz pozostałym sprzętem komputerowym. Podczas wdrożeń nowych systemów oraz rozwiązań krytycznych problemów, współpraca z Francuską centralą firmy; kontakt w języku angielskim)
- pierwsza linia kontaktu dla klientów: OBI, Tandberg, American Restaurants, Lufthansa itd. W przypadku niektórych kontraktów kontakt tylko w języku angielskim.
- podczas wieczornych i nocnych zmian przejmowanie obowiązków Call Centre
- od 06.2008 stanowisko „grafikowego”; ustalanie grafików pracowników działu, dbanie o zapewnienie ciągłego 24h/dobę wsparcia technicznego klientów firmy.
Szkolenia i kursy
Certyfikaty Cisco Networking Academy:
- CCNA Exploration: Network Fundamentals
- CCNA Exploration: Routing Protocols and Concepts
- CCNA Exploration: LAN Switching and Wireless
- CCNA Exploration: Accessing the WAN
Certyfikat „Profesjonalna obsługa Klienta przez telefon” wydany przez Midwest ITSE
- CCNA Exploration: Network Fundamentals
- CCNA Exploration: Routing Protocols and Concepts
- CCNA Exploration: LAN Switching and Wireless
- CCNA Exploration: Accessing the WAN
Certyfikat „Profesjonalna obsługa Klienta przez telefon” wydany przez Midwest ITSE
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Muzyka, Wędkarstwo
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.