Tomasz Mordarski

Tomasz Mordarski

Authorized Officer/Team Leader, UBS
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Green Belt ISO 27001 Certyfikat ITIL v3 Microsoft Excel Cykl Deminga PRINCE2 usprawnianie procesów Project Management SDLC SharePoint Six Sigma PRINCE2 Practitioner Certificate

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UBS Kraków
MIS & Analytics Authorized Officer/Team Leader
Managing two teams (13 people in total) which perform variety of PMO, admin and reporting tasks.
UBS Kraków
MIS & Analytics Specialist/Team Leader
- Leading a team of 4 professionals that design, analyze, produce and deliver headcount and financial reports and presentations to onshore partners
UBS Kraków
MIS & Analytics Specialist
UBS Kraków
MIS & Analytics Senior Associate - Design Review Office Operations Manager
- Maintaining company-wide portfolio of application programs and verifying if program designs are mandated to be reviewed
- Maintaining communication with variety of CTO/COO and program management/development teams
- Developing and maintaining MS Access database collaborating with MS SharePoint
- Producing weekly, monthly and ad-hoc reports
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Reporting Specialist
Preparing daily, weekly and monthly reports using Crystal Reports, MS Excel and other tools.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Quality Assurance and Training Coordinator
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Incident Manager
1. Management of incidents:

• Management of minor incidents (P2, P3) within SLA targets/aspirations.
• Escalation as appropriate communication via agreed channels
• Managing incidents escalated from Incident Handlers

2. Tickets quality:

• monitor on weekly basis misassigned and returned tickets rate
• providing feedback on invalid tickets\process mistakes etc. to the first line agents and Senior Agents
• monitor tickets assigned to service desk in EARS and ITSM

3. Supporting second line agents
• coaching agents when there is need for improvement in the area of incident handling
• during critical situations on helpdesk like: multiple sickness sabotaging SLA, massive outage etc. taking calls to reduce impact on the Helpdesk statistics

4. Cooperation with supporting team
• Building and maintaining effective working relationships with Customers and Suppliers

5. Knowledge usage and sharing
• Promote knowledge management process - usage Primus
• Creating solutions for not identified issues
• Active presence in PRIMUS in terms of incident management process
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista d/s wsparcia technicznego (Senior Analyst)
- Tworzenie dokumentów wchodzących w skład Knowledge Base
- Tworzenie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych (Crystal Reports)
- Uczestnictwo w spotkaniach i konferencjach telefonicznych
- Asystowanie agentom w pomocy telefonicznej dla klientów
- Trenowanie nowych pracowników
- Zapewnianie wysokiej jakości komunikacji między drużynami
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Doradca d/s wsparcia technicznego (IT Analyst)
Zapewnianie anglojęzycznej obsługi i pomocy technicznej w multikorporacyjnym środowisku.

Wsparcie IT dla ponad 10 tys. klientów z USA (Windows, sieci, Cisco VPN, MS Office, Siebel, AD, Novell, PDA),
Praca z bazą danych PRIMUS,
Szkolenie nowych pracowników,
PAŻP
Praktykant Ruchu Lotniczego
Przyogotowanie do wykonywania zawodu kontrolera ruchu lotniczego.
Odbyte szkolenie teoretyczno-praktyczne w zakresie m. in. procedur służb ruchu lotniczego, prawa lotniczego, nawigacji, meteorologii, frazeologii lotniczej i wielu innych dziedzin wiedzy lotniczej.

Szkolenia i kursy

Six Sigma Yellow Belt Training
Six Sigma Green Belt Training
Advanced MS Excel
Advanced VBA
Advanced MS Access - Certified

Certified PRINCE2 Practitioner - October 2014
Certified PRINCE2 Foundation - July 2013
Certified Six Sigma Green Belt - February 2013
Certified Leading Auditor - Information Security Management Systems ISO27001 - November 2012
Certified ITILv3 - November 2009

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Zainteresowania

Muzyka, książki, finanse i inwestycje, motoryzacja

Grupy

A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Capgemini
Capgemini
Grupa zrzeszająca pracowników CAPGEMINI Polska
Dirty 30
Dirty 30
Grupa przyjaciół krakowskiego zespołu Dirty 30.