Tomasz Mizdra

Moje doświadczenie zawodowe związane jest z dwoma obszarami: produkcją i projektami
Lesser Poland District, zagranica

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ZNICZ BIAŁOGARD Sp. z o.o.
Dyrektor Zakładu, Prokurent
 Planowanie i zarządzanie procesami produkcji, logistyki i utrzymania ruchu
 Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników
 Opracowywanie i wdrażanie harmonogramów i procedur zarządzania dostawami, produkcją, magazynowaniem oraz wysyłkami, uwzględniających:
• Dostawy surowca i wysyłki towarów wg systemu Just-in-time
• Dużą sezonowość w branży zniczy
 Współpraca przez trzy sezony z dużymi sieciami handlowymi dotycząca dostaw zniczy, nadzór nad zapewnieniem jakości wyrobu i terminowości dostaw
 Kalkulowanie wycen produktów, prowadzenie negocjacji z dostawcami
 Wdrażanie do produkcji ponad sto nowych wyrobów w dwóch grupach produktowych
 Opracowanie budżetów finansowych oraz planów rozbudowy zakładu, analiza kosztów produkcyjnych i innych wskaźników pracy oraz transportu
 Przygotowywanie raportów i analiz dla banków i zarządu, w tym niezbędnych do uzyskania kredytów oraz opracowanie projektów o wsparcie finansowe dofinansowanych z UE
 Reprezentowanie organizacji na zewnątrz w kontaktach z dostawcami, odbiorcami, bankami i instytucjami państwowymi: PUP, PIP, UDT
Polimex-Mostostal S.A.
Progess and Scheduling
Budowa: Obalix dla Air Liquide Engeneering w Oberhausen (tlenownia)
Budowa Heracles dla Lurgi w Rotterdamie (instalacja produkcji wodoru)
 Planowanie i zarządzanie harmonogramem prac (MS PROJECT)
 Kontrola i rozliczanie budżetu projektu w powiązaniu z wymaganiami jakościowymi i warunkami umowy
 Rozliczanie końcowe kontraktu
 Rozliczanie robót dodatkowych
 Raportowanie do klienta i kadry zarządzającej
 Kontrola aktualności dokumentacji technicznej i procedur
 Rejestracja i rozliczanie czasu pracy pracowników
Naftobudowa S.A. Kraków
Koordynator projektów / inżynier budowy
Budowa Dalia dla Botlek Tank Terminal w Rotterdamie (park zbiorników)
Budowa MHC dla Lotos w Gdańsku (hydrokraking)
 Planowanie i i zarządzanie harmonogramem prac (PRIMAVERA)
 Kontrola i rozliczanie budżetu projektu wg faktycznego zaawansowania prac na budowie w powiązaniu z wymaganiami jakościowymi i warunkami umowy
 Rozliczanie końcowe kontraktu
 Rozliczanie robót dodatkowych
 Opracowanie sposobu pomiaru zaawansowania prac
 Raportowanie do klienta i kadry zarządzającej
 Kontrola aktualności dokumentacji technicznej i procedur
 Rejestracja i rozliczanie czasu pracy pracowników
Logo
Kierownik Proukcji
F.P. Naftowax Sp. z o.o.
 Planowanie i zarządzanie produkcją w ciągłym systemie pracy
 Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników
 Zapewnienie ciągłości i terminowości realizacji zleceń oraz monitorowanie zasobów i stanów magazynowych niezbędnych do realizacji zadań
 Kontrola i realizacja budżetu produkcji, analiza wskaźników pracy
 Rozliczanie produkcji w systemie ERP
 Nadzór nad jakością produkowanych wyrobów
 Opracowywanie instrukcji BHP, technologicznej oraz obsługi urządzeń
 Utrzymywanie standardów BHP
 Utrzymanie urządzeń w dobrym stanie technicznym
 Raportowanie do zarządu

Prowadzenie jako kierownik projektu inwestycji: "Rozbudowa Instalacji Odolejania Parafin"
Logo
Kierownik Działu Inwestycji i Remontów
FP Naftowax Sp. z o.o
• Prowadzenie jako Kierownik Projektu inwestycji, w tym:
 Budowa Instalacji Odolejania Parafin
 Budowa magazynu wysokiego składowania
 Modernizacja instalacji konfekcjonowania
 Rozbudowa Rafinacji Kontaktowej Parafin
 Rozbudowa Instalacji Produkcji Emulsji Parafinowych
• Planowanie i monitorowanie realizacji budżetu
• Zarządzanie podległym personelem
• Planowanie, koordynowanie, nadzór i rozliczanie inwestycji oraz remontów
• Współpraca z biurami projektowymi przy wykonywaniu projektów
• Tworzenie i uaktualnianie dokumentacji technicznej
• Realizacja decyzji i poleceń wydanych przez BHP, UDT, Sanepid, SP, PIP , PIOŚ
Logo
Z-ca Kierownika ds. Energomechanicznych
F.P. Naftowax Sp. z o.o.
 Inicjowanie postępu organizacyjno-technicznego oraz jego wdrażanie
 Planowanie, koordynowanie, nadzór i rozliczanie inwestycji oraz remontów
 Współpraca z biurami projektowymi przy wykonywaniu projektów
 Tworzenie i uaktualnianie dokumentacji technicznej
 Realizacja decyzji i poleceń wydanych przez BHP, UDT, Sanepid, SP, PIP , PIOŚ

W okresie pracy w Wydziale Remontów i Inwestycji brałem udział przy następujących pracach modernizacyjnych i inwestycyjnych:
- modernizacja instalacji rafinacji kontaktowej; zabudowa filtra cisnieniowego
- budowa instalacji produkcji emulsji parafinowych
- modernizacja "Frontu przyjęcia surowców i ekspedycji produktów"
- budowa nowych zbiorników surowcowych
- budowa instalacji odolejania parafin
Rafineria Trzebinia S.A.
Specjalista ds. Modernizacji
• Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych
• Planowanie, koordynacja i nadzór nad inwestycjami

Szkolenia i kursy

 Zarządzanie Projektami - 2008-2009
 Trening skuteczności „Zarządzanie stresem” - 2005
 Zarządzanie Projektem Inwestycyjnym – 2002
 Współdziałanie w Organizacji i Strategia Klienta Wewnętrznego - 2001
 Komunikacja i Mindmapping - 2001
 Kosztorysowanie - 1999

Edukacja

Logo
Inżynieria Chemiczna i Procesowa, magisterskie
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki \\(1991-10 - 1996-06\\)

Zainteresowania

rower,wycieczki piesze, grzyby, koszykówka, ksiązki - zwłaszcza Tomasz Mann, Andre Gide i Par Lagerkvist, geografia, historia, mitologia i szeroko pojete środowisko oraz oczywiście muzyka - różna

Inne

 Bardzo dobra znajomość programów Excel i Word
 Znajomość programów do zarządzania projektami: PRIMAVERA i MS PROJECT – praca z klientami zagranicznymi
 Znajomość systemów informatycznych służących do zarządzania produkcją i gospodarką magazynową, m.in. Microsoft Dynamics AX, Subiekt
 Opracowanie analizy rynku: „Przemysł wosków parafinowych w Polsce i Europie”
 Zarządzanie wspólnotą mieszkaniową przy przeprowadzeniu termomodernizacji budynku mieszkalnego
 Ukierunkowanie na cel, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach kryzysowych
 Wysokie umiejętność organizacyjne, samodzielność i inicjatywa
 Umiejętność współpracy, łatwość nawiązywania kontaktów
 Prawo jazdy kat. B