Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trójka
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksperci sprzedaży
-
OSTATNIA SZANSA, ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ !!!
Serdecznie zapraszam na szkolenie WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA
Cele szkolenia:
•nauka umiejętności budowania relacji z klientami
•poznanie zasad dobrego handlu
•rozwój umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta
•doskonalenie sposobów prezentowania oferty
•radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży
•praca nad postawą i przekonaniami wobec klientów
Terminy:
piątek, 22.01.2010, godz. 9.00 - 15.00
sobota, 23.01.2010, godz. 9.00 - 15.00
Miejsce: WROCŁAW, Hotel Radisson SAS, ul.Purkyniego 10
Inwestycja: 400 zł/osoba, studentów obowiązuje 50% zniżki - 200 zł/osoba
Zgłoś się już teraz! recruit.pl/szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA:
- podstawowe reguły sprzedaży - sprzedaż jako gra
- standardy sprzedaży
- postawa wobec sprzedaży i klienta
- badanie potrzeb i oczekiwań klienta
- narzędzia handlowca - zadawanie pytań, parafrazy
- pierwszy kontakt z klientem - elementy niezbędne
- budowanie relacji z klientem
- sposoby prezentacji oferty firmy
- "gry klientów" i reagowanie na nie (cena, zastrzeżenia, konkurencja)
- dostosowanie do typu klienta
- manipulacje i radzenie sobie z nimi
- budowanie wizerunku profesjonalnego handlowca
- asertywność w kontakcie z klientem
- jak pracować nad sobą aby nie utracić entuzjazmu (analiza przypadków)
- przekonania dobrych handlowców
- kiedy i od kogo ludzie kupują ?
- zamykanie sprzedaży i rozstawanie się z klientem
- dlaczego tracimy klientów - przyczyny i zapobieganie
- trudni klienci i sposoby radzenia sobie z nimi
Szkolenie poprowadzi: psycholog zarządzania, certyfikowany trener biznesu z ponad 8-letnim doświadczeniem w pracy jako trener.Realizował projekty szkoleniowe z zakresu autoprezentacji, wystąpień publicznych, obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji. -
http://www.youtube.com/watch?v=PqwFfGgLPzM
coś czuje że będzie zaraz wyjeżdżam z pracy ;)Tomasz Mitoraj edytował(a) ten post dnia 14.01.10 o godzinie 16:19 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksperci sprzedaży
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksperci sprzedaży
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksperci sprzedaży
-
hmm strasznie się rozwlekła ta debata.. zachowanie, układ rąk nóg to ważne czynniki wpływające na przebieg procesu sprzedaży, podobnie jak kwestia ubioru - przy tym wszystkim handlowiec powinien być elastyczny i aktywnie reagować na sposób bycia i myślenia klienta bo tylko w ten sposób jest w stanie przekonać go do siebie. Koniec końców handlowiec najpierw sprzedaje siebie a potem produkt/usługę.
..a co do rączek co myślicie o piramidce? skuteczne czy naiwne? -
i jeszcze jeden ..833
-
WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA
Serdecznie zapraszamy na szkolenie WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA
Cele szkolenia:
•nauka umiejętności budowania relacji z klientami
•poznanie zasad dobrego handlu
•rozwój umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta
•doskonalenie sposobów prezentowania oferty
•radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży
•praca nad postawą i przekonaniami wobec klientów
Terminy:
piątek, 22.01.2010, godz. 9.00 - 15.00
sobota, 23.01.2010, godz. 9.00 - 15.00
Miejsce: WROCŁAW, Hotel Radisson SAS, ul.Purkyniego 10
Inwestycja: 400 zł/osoba, studentów obowiązuje 50% zniżki - 200 zł/osoba
Zgłoś się już teraz! http://recruit.pl/szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA:
- podstawowe reguły sprzedaży - sprzedaż jako gra
- standardy sprzedaży
- postawa wobec sprzedaży i klienta
- badanie potrzeb i oczekiwań klienta
- narzędzia handlowca - zadawanie pytań, parafrazy
- pierwszy kontakt z klientem - elementy niezbędne
- budowanie relacji z klientem
- sposoby prezentacji oferty firmy
- "gry klientów" i reagowanie na nie (cena, zastrzeżenia, konkurencja)
- dostosowanie do typu klienta
- manipulacje i radzenie sobie z nimi
- budowanie wizerunku profesjonalnego handlowca
- asertywność w kontakcie z klientem
- jak pracować nad sobą aby nie utracić entuzjazmu (analiza przypadków)
- przekonania dobrych handlowców
- kiedy i od kogo ludzie kupują ?
- zamykanie sprzedaży i rozstawanie się z klientem
- dlaczego tracimy klientów - przyczyny i zapobieganie
- trudni klienci i sposoby radzenia sobie z nimi
Szkolenie poprowadzi: psycholog zarządzania, certyfikowany trener biznesu z ponad 8-letnim doświadczeniem w pracy jako trener.Realizował projekty szkoleniowe z zakresu autoprezentacji, wystąpień publicznych, obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji. -
..właśnie rano w trójeczce usłyszałem koniecznie jade!
- 1
- 2