Języki
angielski
biegły
arabski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
HEMPEL PAINTS (Abu Dhabi, Zjednoczone Emiraty Arabskie / UAE) / www.hempel.com /
• Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój firmy w zachodnich Emiratach Arabskich.
• Prowadzenie oddziału w Abu Dhabi w tym: dział sprzedaży (nadzór oraz coaching), logistyki i administracji.
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych przemysły rafineryjno-petrochemicznego i morskiego.
• Opracowywanie krótko i długookresowej strategii, nowych narzędzi i inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży.
• Tworzenie baz danych, rocznych budżetów sprzedaży i wydatków, monitorowanie działań konkurencji oraz wyników sprzedaży.
• Ustalanie nowych celów dla zespołu sprzedaży, pomoc w ich osiąganiu oraz w udoskonalaniu profesjonalnych zdolności sprzedaży, negocjacji i prezentacji.
• Budowanie świadomości marki. Sprzedaż B2B - osobiście odpowiedzialny za kluczowych klientów w tym: budowanie trwałych relacji handlowych, prezentacje i negocjacje handlowe, tworzenie ofert handlowych.
• Identyfikowanie braków w aprobatach i specyfikacjach firmy wśród głównych klentów, jak również sukcesywne ich uporządkowywanie i aktualizacja.
• I-VI 2010, wygenerowanie zysku netto ze sprzedaży o 105% ponad budżet.
• Prowadzenie oddziału w Abu Dhabi w tym: dział sprzedaży (nadzór oraz coaching), logistyki i administracji.
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych przemysły rafineryjno-petrochemicznego i morskiego.
• Opracowywanie krótko i długookresowej strategii, nowych narzędzi i inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży.
• Tworzenie baz danych, rocznych budżetów sprzedaży i wydatków, monitorowanie działań konkurencji oraz wyników sprzedaży.
• Ustalanie nowych celów dla zespołu sprzedaży, pomoc w ich osiąganiu oraz w udoskonalaniu profesjonalnych zdolności sprzedaży, negocjacji i prezentacji.
• Budowanie świadomości marki. Sprzedaż B2B - osobiście odpowiedzialny za kluczowych klientów w tym: budowanie trwałych relacji handlowych, prezentacje i negocjacje handlowe, tworzenie ofert handlowych.
• Identyfikowanie braków w aprobatach i specyfikacjach firmy wśród głównych klentów, jak również sukcesywne ich uporządkowywanie i aktualizacja.
• I-VI 2010, wygenerowanie zysku netto ze sprzedaży o 105% ponad budżet.
Sales Manager - Oil&Gas Downstream
HEMPEL PAINTS - Houston, USA
• Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży produktów firmy (farby antykorozyjne) na terenie Stanów Zjednoczonych w obrębie segmentu przemysłu rafineryjnego i petrochemicznego.
• Zarządzanie zespołem handlowców, a również szkolenie i rozwijanie ich umiejętności oraz kwalifikacji.
• Sprzedaż bezpośrednia B2B do klientów korporacyjnych oraz lokalnych, oraz uzyskiwanie aprobat i certyfikatów.
• Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, tworzenie i przeprowadzanie prezentacji firmy oraz jej produktów.
• Badanie bazy klientów, monitorowanie i analiza wiedzy o potencjale i trendach rynku. Zwiększanie popularności marki oraz aktywny udział w projektach marketingowych.
• Badanie rynku, a następnie stworzenie biznesplanu oraz planu wsparcia segmentu rynku, które określiły plan działania innych departamentów firmy.
• Tworzenie strategii firmy 2008-2013 dla rynku petrochemicznego i rafineryjnego USA.
• Udział w tworzeniu i korzystanie z wielu narzędzi zarządzania: PRM, CRM, bazy danych klientów, planowanie popytu i podaży, roczne budżety sprzedaży i wydatków.
• Ustalanie celów i zadań zespołu, monitorowanie sprzedaży oraz tworzenie strategii cenowych.
• Analiza asortymentu oraz nadzór nad projektami rozwoju nowych produktów, alternatywnych technologii przyjaznych środowisku, rozwiązań na potrzeby danego klienta, a następnie wprowadzanie ich na rynek.
• Zwiększenie sprzedaży w roku 2008 o 110% (litry) w porównaniu z rokiem poprzednim.
• Zarządzanie zespołem handlowców, a również szkolenie i rozwijanie ich umiejętności oraz kwalifikacji.
• Sprzedaż bezpośrednia B2B do klientów korporacyjnych oraz lokalnych, oraz uzyskiwanie aprobat i certyfikatów.
• Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, tworzenie i przeprowadzanie prezentacji firmy oraz jej produktów.
• Badanie bazy klientów, monitorowanie i analiza wiedzy o potencjale i trendach rynku. Zwiększanie popularności marki oraz aktywny udział w projektach marketingowych.
• Badanie rynku, a następnie stworzenie biznesplanu oraz planu wsparcia segmentu rynku, które określiły plan działania innych departamentów firmy.
• Tworzenie strategii firmy 2008-2013 dla rynku petrochemicznego i rafineryjnego USA.
• Udział w tworzeniu i korzystanie z wielu narzędzi zarządzania: PRM, CRM, bazy danych klientów, planowanie popytu i podaży, roczne budżety sprzedaży i wydatków.
• Ustalanie celów i zadań zespołu, monitorowanie sprzedaży oraz tworzenie strategii cenowych.
• Analiza asortymentu oraz nadzór nad projektami rozwoju nowych produktów, alternatywnych technologii przyjaznych środowisku, rozwiązań na potrzeby danego klienta, a następnie wprowadzanie ich na rynek.
• Zwiększenie sprzedaży w roku 2008 o 110% (litry) w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sales Executive - Industry
HEMPEL PAINTS (Kuwait)
• Przedstawiciel Handlowy w Dziale Sprzedaży przemysłowych farb antykorozyjnych.
• Sprzedaż bezpośrednia B2B do wszystkich kluczowych klientów międzynarodowych i lokalnych w Kuwejcie do przemysłu ciężkiego.
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz skuteczne zwiększanie sprzedaży.
• Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie kontraktów, przeprowadzanie prezentacji firmy oraz jej produktów.
• Monitorowanie i raportowanie bieżącej działalności oraz osiąganych wyników.
• Sprzedaż bezpośrednia B2B do wszystkich kluczowych klientów międzynarodowych i lokalnych w Kuwejcie do przemysłu ciężkiego.
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz skuteczne zwiększanie sprzedaży.
• Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie kontraktów, przeprowadzanie prezentacji firmy oraz jej produktów.
• Monitorowanie i raportowanie bieżącej działalności oraz osiąganych wyników.
Global Customer Manager
HEMPEL PAINTS (Middle East) - Kuwait
• Odpowiedzialność za kontakty i budowanie stałych relacji handlowych z klientami korporacyjnymi. Region działania: Bliski Wschód i Japonia.
• Uzyskiwanie potrzebnych aprobat i certyfikatów od globalnych koncernów, przeprowadzających międzynarodowe projekty inwestycyjne przemysłu rafineryjnego i petrochemicznego.
• Uzyskiwanie potrzebnych aprobat i certyfikatów od globalnych koncernów, przeprowadzających międzynarodowe projekty inwestycyjne przemysłu rafineryjnego i petrochemicznego.
Specjalista ds. Rachunkowości Zarządczej
DABLEX Sp. z o.o. (Gdańsk) / www.dablex.com. /
• Tworzenie nowych procedur węwnętrznych oraz struktur organizacyjnych firmy.
• Dodatkowe obowiązki: dokonywanie zakupów od zagranicznych partnerów, negocjacje z klientami zagranicznymi i krajowymi, logistyka – organizacja dostaw, odprawy celne.
• Dodatkowe obowiązki: dokonywanie zakupów od zagranicznych partnerów, negocjacje z klientami zagranicznymi i krajowymi, logistyka – organizacja dostaw, odprawy celne.
Szkolenia i kursy
• Finance for Non-Financial Managers Course (HEMPEL Academy) Copenhagen, 2010
• Sales Course (HEMPEL Academy) Dubai, 2009
• Certificate Course in MS Office (SYSCOMS) Dubai, 2009
• Management Course (Partners in Training Limited, UK) Copenhagen, 2008
• Managing Demand (Oliver Wight, UK) Houston USA, 2008
• Business Excellence – Focused on Planning and Control (Oliver Wight, UK) Houston USA, 2008
• Leadership Development Training (HEMPEL Academy) Houston, USA 2007
• Sales & Marketing Course (Mercuri International) Copenhagen, 2007
• Technical Service Course (HEMPEL Academy) Copenhagen, 2003
• HEMPEL HOT Training - Basic Paint Knowledge / Kuwait, 2003
• Handling Customer Complaints – (PINT UK) Bahrain, 2002
• Courses during studies organized by UNILEVER and PRICEWATERHAUSECOOPERS: Business Negotiations, Assertiveness, Interpersonal Skills
• Sales Course (HEMPEL Academy) Dubai, 2009
• Certificate Course in MS Office (SYSCOMS) Dubai, 2009
• Management Course (Partners in Training Limited, UK) Copenhagen, 2008
• Managing Demand (Oliver Wight, UK) Houston USA, 2008
• Business Excellence – Focused on Planning and Control (Oliver Wight, UK) Houston USA, 2008
• Leadership Development Training (HEMPEL Academy) Houston, USA 2007
• Sales & Marketing Course (Mercuri International) Copenhagen, 2007
• Technical Service Course (HEMPEL Academy) Copenhagen, 2003
• HEMPEL HOT Training - Basic Paint Knowledge / Kuwait, 2003
• Handling Customer Complaints – (PINT UK) Bahrain, 2002
• Courses during studies organized by UNILEVER and PRICEWATERHAUSECOOPERS: Business Negotiations, Assertiveness, Interpersonal Skills
Edukacja
Zainteresowania
• Squash, żeglowanie, spływy kajakowe i pływanie
• Polityka, ekonomia, kino, muzyka i dobre samochody
• Polityka, ekonomia, kino, muzyka i dobre samochody
Inne
• Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży B2B, głównie na stanowiskach menadżerskich.
• Dynamizm, ambicja i wysoka samodzielność.
• Skuteczne radzenie sobie z wieloma równorzędnymi priorytetowymi zadaniami i obowiązkami.
• Odporność na stres w energicznym i szybko zmieniającym się otoczeniu.
• Duże umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem pracy własnym i zespołu.
• Wysokie nastawienie na potrzeby klienta, dążenie do profesjonalnej jakości i obsługi.
• Wytrwałość w skutecznym budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientem.
• Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i prezentacji. Sprawdzony negocjator.
• Odwaga w podejmowaniu wyzwań, wysoka motywacja, zorientowanie na wynik i realizację celów.
• Dynamizm, ambicja i wysoka samodzielność.
• Skuteczne radzenie sobie z wieloma równorzędnymi priorytetowymi zadaniami i obowiązkami.
• Odporność na stres w energicznym i szybko zmieniającym się otoczeniu.
• Duże umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem pracy własnym i zespołu.
• Wysokie nastawienie na potrzeby klienta, dążenie do profesjonalnej jakości i obsługi.
• Wytrwałość w skutecznym budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientem.
• Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i prezentacji. Sprawdzony negocjator.
• Odwaga w podejmowaniu wyzwań, wysoka motywacja, zorientowanie na wynik i realizację celów.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
GYMNASION
Sieć fitness klubów Gymnasion. Zapraszam wszystkich członków oraz miłośników aktywnego spędzania wolnego czasu do wymiany poglądów na forum.
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)