Umiejętności
Amazon Web Services (AWS)
CCNA
CentOS
Cisco IOS
Cisco Networking
Cloud Computing
Cyberoam
Debian
DevOps
EnCase
F5 BigIP
Hyper-V
IT Security Operations
IT Security Policies
LAN-WAN
Nagios
Office 365
QA Engineering
RedHat
Routing
RSA Security
Service Desk
VMware
WiFi
Windows 7
Windows Server
Wireshark
3rd Line Support
MCTS
Wirtualizacja
System Windows
sieci bezprzewodowe
Administracja systemami
Zarządzanie incydentami
Certyfikat ITIL v3
Linux (Red Hat)
RHCSA
Polityka bezpieczeństwa
bezpieczeństwo sieci
pomoc techniczna
Administracja sieci
bezpieczeństwo komputerowe
monitorowanie systemów
sprzęt komputerowy
OPTIMA Comarch
Incident Managment
Sieci lokalne
fireeye
CCNA Routing & Switching Certificate
ESX / VMware
docker
Qnap
OP5Monitor
SCB BalaBit
Zarządzanie bezpieczeństwem
Monitoring sieci
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SD-WAN Engineer
- IPv4/IPv6, ISO/OSI, ARP/MAC, GRE, switching/routing
- OSPF, ISIS, BGP, Multicast
- VLAN's, VRF's
- General troubleshooting of HW / SW of company clients infrastructure
- IPv4, IPv6 protocols
- Customer facing attitude
- Linux and Networking troubleshooting (RedHat)
- VMware
- Tier2/Tier3
- OSPF, ISIS, BGP, Multicast
- VLAN's, VRF's
- General troubleshooting of HW / SW of company clients infrastructure
- IPv4, IPv6 protocols
- Customer facing attitude
- Linux and Networking troubleshooting (RedHat)
- VMware
- Tier2/Tier3
Informatyk
Prywatne zlecenia
Składanie i naprawa sprzętu komputerowego, konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, reinstalacje i konserwacja systemów (klasy Linux, Windows), tworzenie i konfiguracja sieci wraz z urządzeniami sieciowymi (WiFi oraz LAN), konfiguracja infrastruktury sieci domowej opartej o technologie GSM (dobór anteny GSM, router, internet mobilny), odzyskiwanie danych, czyszczenie/konserwacja laptopów/PC, zlecenia informatyczne dla firmy ZRB Swoboda.
IT Engineer
StarsQ
- 2 i 3 linia wsparcia dla serwerów RedHat
- administracja środowiskiem VMware vSphere
- administracja środowiskiem testowym dla programistów (DevOps)
- tworzenie i konfiguracja maszyn wirtualnych (CentOS, Ubuntu, Windows 7/8.1/10/Server) utrzymujących działanie kluczowych systemów firmy
- wykonywanie ATP oraz QA testów na produktach wspieranych prez firmę
- obsługa zgłoszeń i incydentów związanych z działaniem systemów RedHat
- monitorowanie i analiza działania systemów (Unix, Cisco, F5)
- analiza ruchu sieciowego (WireShark, tcpdump)
- dostarczanie informacji dla 1 linii wsparcia i przekazanie rozwiązania problemów klientów (biznesowych)
- aktualizacja danych klientów i raportowanie
- rekomendowanie zmian procedur lub ich optymalizacja
- administracja środowiskiem VMware vSphere
- administracja środowiskiem testowym dla programistów (DevOps)
- tworzenie i konfiguracja maszyn wirtualnych (CentOS, Ubuntu, Windows 7/8.1/10/Server) utrzymujących działanie kluczowych systemów firmy
- wykonywanie ATP oraz QA testów na produktach wspieranych prez firmę
- obsługa zgłoszeń i incydentów związanych z działaniem systemów RedHat
- monitorowanie i analiza działania systemów (Unix, Cisco, F5)
- analiza ruchu sieciowego (WireShark, tcpdump)
- dostarczanie informacji dla 1 linii wsparcia i przekazanie rozwiązania problemów klientów (biznesowych)
- aktualizacja danych klientów i raportowanie
- rekomendowanie zmian procedur lub ich optymalizacja
IT Specialist
- Pełna obsługa systemów informatycznych firmy i jej oddziałów
- Wypełnianie codziennych zadań administracyjnych związanych z dostarczaniem pracownikom narzędzi takich jak: poczta email, serwery WWW, ruch internetowy, serwery plików, serwery aplikacji księgowych, telefonia VOIP
- Nadzór oraz rozwój sieci LAN firmy, konfiguracja routerów, tuneli IPSEC
- Pomoc dla użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów stacji końcowych MsWindows
- Udział we wdrożeniach oferowanych przez firmę rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania, monitorowania i bezpieczeństwa infrastruktury IT
- Wypełnianie codziennych zadań administracyjnych związanych z dostarczaniem pracownikom narzędzi takich jak: poczta email, serwery WWW, ruch internetowy, serwery plików, serwery aplikacji księgowych, telefonia VOIP
- Nadzór oraz rozwój sieci LAN firmy, konfiguracja routerów, tuneli IPSEC
- Pomoc dla użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów stacji końcowych MsWindows
- Udział we wdrożeniach oferowanych przez firmę rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania, monitorowania i bezpieczeństwa infrastruktury IT
IT Engineer
- IT security analysis of company clients network infrastructures
- configuration and implementation products offered by company (FireEye, RSA, McAfee, CISCO)
- technical support for company infrastructure and products
- participation in business company meetings as a technical specialist with technical training role in range of IT security and network security
- participation in various project within the responsibility area
- company network infrastructure support
- creating and actualization of documentation
- creating reports and statistics
- configuration and implementation products offered by company (FireEye, RSA, McAfee, CISCO)
- technical support for company infrastructure and products
- participation in business company meetings as a technical specialist with technical training role in range of IT security and network security
- participation in various project within the responsibility area
- company network infrastructure support
- creating and actualization of documentation
- creating reports and statistics
Network Operator
- monitoring of network & servers inside Vattenfall Group using specialized tools
- running current tasks according to approved procedures and standards
- incident handling (2nd line of support)
- coordination of tasks assigned to others teams and suppliers
- IT systems administration (mainly BMC)
- participation in various project within the responsibility area
- troubleshooting
- creating and actualization of documentation
- creating reports and statistics
- exchanging reports and information with foreign security departments
- running current tasks according to approved procedures and standards
- incident handling (2nd line of support)
- coordination of tasks assigned to others teams and suppliers
- IT systems administration (mainly BMC)
- participation in various project within the responsibility area
- troubleshooting
- creating and actualization of documentation
- creating reports and statistics
- exchanging reports and information with foreign security departments
IT Security Threat Analyst - IT Engineer
- Analyzing ICT security incidents (real time - NetIQ security management software)
- Preparation of reports, opinions and IT security assessments
- Security management reporting
- Alert analysis
- Investigating suspicious security event activity
- Keeping records related to the response and handling security incidents
- Exchanging reports and information with foreign security departments
- Preparation of reports, opinions and IT security assessments
- Security management reporting
- Alert analysis
- Investigating suspicious security event activity
- Keeping records related to the response and handling security incidents
- Exchanging reports and information with foreign security departments
IT Security Threat Analyst - IT Operator
- Analyzing ICT security incidents (real time - NetIQ security management software)
- Preparation of reports, opinions and IT security assessments
- Security management reporting
- Alert analysis
- Investigating suspicious security event activity
- Keeping records related to the response and handling security incidents
- Exchanging reports and information with foreign security departments
- Preparation of reports, opinions and IT security assessments
- Security management reporting
- Alert analysis
- Investigating suspicious security event activity
- Keeping records related to the response and handling security incidents
- Exchanging reports and information with foreign security departments
Młodszy Inżynier ds. Wsparcia Usług Cyfrowych
* zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi Klientom w zakresie usług: Internetu, telewizji analogowej i cyfrowej oraz telefonu,
* diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów przez Klientów w zakresie usług cyfrowych,
* dokumentowanie zgłoszonych problemów w systemach raportowych.
* diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów przez Klientów w zakresie usług cyfrowych,
* dokumentowanie zgłoszonych problemów w systemach raportowych.
wystawiono
Tomasz to profesjonalista w każdym calu. Jest zorientowany na klienta, a przy tym efektywny i zmotywowany do osiągania celów. Cechuje się dbałością o wysoką jakość pracy. Szybko się uczy i adaptuje do nowych warunków pracy. Jego zdrowe poczucie humoru sprzyja utrzymaniu dobrej atmosfery w zespole i ma pozytywny wpływ na budowanie długotrwałych relacji.
wystawiono
Tomasza jako współpracownika zapamiętam przede wszystkim jako dobrego kolegę. Znakomity kompan na dobre i na złe, szczery, godny zaufania, zawsze pogodny i z poczuciem humoru. W razie potrzeby, chętny do pomocy. Pomimo monotonii i powtarzalności zadań, zawsze prezentował się jako osoba o pełnym profesjonalizmie i cierpliwości. W razie potrzeby, potrafił wykazać się inwencją twórczą nawet w trudnych i nieprzewidywalnych sytuacjach. Praca z Tomkiem to czysta przyjemność, mam nadzieje, że kiedyś znowu razem będziemy mieli okazje popracować ;). Pozdrawiam
współpracownik
wystawiono
Tomasz jako osoba niezwykle pracowita i zorientowana na działanie niejednokrotnie udowodnił, że chce i może więcej. Zawsze chętny do współpracy, gotowy do działania i realizacji zadań - nierzadko tych żmudnych i wymagających nieograniczonych pokładów cierpliwości. Serdeczny kompan korporacyjnej doli i niedoli, na którego pomoc zawsze można liczyć.
Junior Digital Support Engineer
Liberty Global
- providing technical support of UPC customers in range of internet, telephone and digital television services,
- analysing, diagnosis and solving reported issues (verification network system and RF parameters),
- support English-speaking customers, documenting reported problems using reporting systems (mainly weekend shifts)
- analysing, diagnosis and solving reported issues (verification network system and RF parameters),
- support English-speaking customers, documenting reported problems using reporting systems (mainly weekend shifts)
Szkolenia i kursy
• AWSome Day - Kraków 2018
• CCNA Routing and Switching Course Certificates
• FireEye Product Specialist
• FireEye Junior Systems Engineer
• FireEye Certification Training
• FireEye Systems Engineer
• SCB BalaBit Technical Training
• SCB BalaBit Presales / Sales Certificate
• Guidance Technical Training (EnCase)
• RSA SE Associate in ASOC
• RSA SE Associate in GRC
• RSA SE Professional in SA
• RSA SE Professional in Archer
• Certyfikat szkolenia MS-6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure
• Microsoft Certification Exam 70-642: Windows Server 2008 Network Infrastructure
• Microsoft Certification Exam 74-409: Server Virtualization with Windows Server Hyper-V and System Center
• Certyfikat ITIL® V3 Foundation
• Microsoft IT Academy Programme 102: Hurtownie danych
• Microsoft IT Academy Programme 103: Aplikacje internetowe
• RH124 Red Hat System Administration I
• RH135 Red Hat System Administration I
• Certyfikat Red Hat Certified System Administrator (RHCSA)
• Certyfikat językowy j.angielski - poziom B2 - mowa i pismo
• Prawo jazdy kategorii B
• CCNA Routing and Switching Course Certificates
• FireEye Product Specialist
• FireEye Junior Systems Engineer
• FireEye Certification Training
• FireEye Systems Engineer
• SCB BalaBit Technical Training
• SCB BalaBit Presales / Sales Certificate
• Guidance Technical Training (EnCase)
• RSA SE Associate in ASOC
• RSA SE Associate in GRC
• RSA SE Professional in SA
• RSA SE Professional in Archer
• Certyfikat szkolenia MS-6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure
• Microsoft Certification Exam 70-642: Windows Server 2008 Network Infrastructure
• Microsoft Certification Exam 74-409: Server Virtualization with Windows Server Hyper-V and System Center
• Certyfikat ITIL® V3 Foundation
• Microsoft IT Academy Programme 102: Hurtownie danych
• Microsoft IT Academy Programme 103: Aplikacje internetowe
• RH124 Red Hat System Administration I
• RH135 Red Hat System Administration I
• Certyfikat Red Hat Certified System Administrator (RHCSA)
• Certyfikat językowy j.angielski - poziom B2 - mowa i pismo
• Prawo jazdy kategorii B
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
Zainteresowania
-informatyka (sieci komputerowe, hardware, administracja, bezpieczeństwo IT)
-muzyka (lata '80, jazz, electro, klasyczna)
-motoryzacja i sporty motorowe
-dobry film
-lotnictwo wojskowe
-muzyka (lata '80, jazz, electro, klasyczna)
-motoryzacja i sporty motorowe
-dobry film
-lotnictwo wojskowe
Organizacje
Koło Naukowe Pasjonatów Informatyki - uczelnia
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Focus Klub Polska
Jeśli Twój Ford Focus jest dla Ciebie czymś więcej niż tylko środkiem lokomocji...
Microsoft
Microsoft i wszystko co z nim związane : Licencjonowanie, Certyfikacje/Szkolenia, wiadomości ze świata etc.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
Uniwersytet Śląski w Katowicach i jego filie
Studenci, absolwenci i wykładowcy UŚ.
Wspominki, nowości, anegdoty. Stwórzmy własne lobby ;)