Tomasz Michalski

Specjalista ds. sprzedaży
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Biznes Strategia biznesowa CRM ERP Zarządzanie kluczowymi klientami Microsoft Office Negocjacje New Business Development Office 365 Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Nowe Technologie Azure Dynamics Nav Microsoft Dynamics CRM Windows 8.1 ERP Systems Nowe możliwości biznesowe

Języki

angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Executive B2B
Venair Sp. z o.o.
Aktywne pozyskiwanie klientów, spotkania z klientami Direct Sales, sprzedaż i obsługa posprzedażowa. Zarządzanie regionem północnym tj. województwa Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Podlaskie, a także Litwa, Łotwa i Estonia oraz dodatkowo region Dolnośląski i Opolski.
IT.integro Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Wysyłanie ofert handlowych. Spotkania z klientami. Spersonalizowane prezentacje dla klientów. Przeprowadzanie szkoleń. Wdrażanie usług firmy Microsoft.
IT.integro Sp. z o.o.
Specjalista Ds. Sprzedaży
Projekt Extendo
Netia S.A.
Doradca Klienta Biznesowego
Aktywne pozyskiwanie klientów. Sprzedaż. Opieka nad klientem.
Sephora Polska sp. z o.o.
Agent Ochrony
Pilnowanie Sali Sprzedaży

Szkolenia i kursy

02.2018 "Psychologia sprzedaży i obsługi klienta" w Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem”
John D. Rockefeller

Cele szkolenia

- Doskonalenia technik obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie - Poprawa efektywności w komunikacji z klientem,
- Wyposażenie uczestników w techniki i sposoby radzenia sobie z trudnym klientem,
- Trening zachowań asertywnych

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
- Poznają własny styl komunikowania i dowiedzą się, co zrobić, by dopasować rodzaj przekazu i styl komunikowania do klienta,
- Uczestnicy dowiedzą się, jak formułować komunikat, by uniknąć niedopowiedzeń i nadinterpretacji,
- Dowiedzą się, jakie są „żelazne zasady” w obsłudze klienta, a jakich zachowań należy bezwzględnie unikać,
- Poznają i przećwiczą fazy sprzedaży
- Poznają techniki perswazji i sposoby wywierania wpływu; dowiedzą się, jak radzić sobie z barierami w komunikacji, oporem i polemiką po stronie odbiorcy,
- Przećwiczą sposoby formułowania komunikatów asertywnych
- Poznają własne możliwości i ograniczenia a także obszary do rozwoju.

1. Motywacja w procesie sprzedaży
- Wewnętrzne i zewnętrzne poczucie umiejscowienia kontroli a sprzedaż,
- Analiza wewnętrznych i zewnętrznych motywatorów sprzedawcy,
- Mój styl komunikacji i pracy (analiza w oparciu o testy psychologiczne).

2. Budowanie swojej roli jako partnera do prowadzenia rozmów telefonicznych i bezpośrednich
- Pokonywanie barier w pierwszym kontakcie,
- Rozmowa telefoniczna jako wstęp do współpracy oraz wstępna weryfikacja potrzeb klienta,
- Panowanie nad początkiem rozmowy bezpośredniej, w celu stworzenia dobrej, partnerskiej relacji z klientem,
- Style komunikacji a budowanie własnej wiarygodności.

3. Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów
- Dostrajanie się do klienta na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
- Parafraza, pauza i odzwierciedlanie,
- Zadawanie pytań w celu rozpoznania jawnych i ukrytych oczekiwań, nastawień klientów,
- Analiza potrzeb klientów (w oparciu o teorie motywacji).

4.Techniki sprzedaży, prezentacja i uchylanie zastrzeżeń
- Prezentacja i ćwiczenie technik sprzedaży ( w oparciu o trzy poziomy działań perswazyjnych w tym elaboration likelihood model i automatyczne wyzwalacze uległości)
- Gry stosowane przez klientów (gra na czas, gra na biedę, gra absurd, gra bagatelka),
- Przygotowanie prezentacji handlowej,
- Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami (m.in. PWW, pozytywna parafraza, zamiana obiekcji w pytanie).

Informacje pobrane z http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/administracja-i-jednostki-uep,c9844/centrum-edukacji-menedzerskiej,c1383/szkolenia,c8977/kursy-i-szkolenia,c8978/sprzedaz-i-obsluga-klienta,c9071/psychologia-sprzedazy-i-obslugi-klienta,a68384.html

Edukacja

Logo
Zarządzanie Relacjami z Klientami CRM, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Projektami IT, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Strategie Sprzedaży, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Marketingowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Piłka ręczna, filmy i seriale, gry, sport

Organizacje

Stowarzyszenie Klub Sportowy Amatorzy Piłka Ręczna Poznań:
2015-2018 Prezes założyciel stowarzyszenia
2018 - do dziś Honorowy członek zarządu

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Piłka Ręczna
Piłka Ręczna
Grupa dla miłosników Szczypiorniaka.