Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Biznes
Strategia biznesowa
CRM
ERP
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Office 365
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Nowe Technologie
Azure
Dynamics Nav
Microsoft Dynamics CRM
Windows 8.1
ERP Systems
Nowe możliwości biznesowe
Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Executive B2B
Venair Sp. z o.o.
Aktywne pozyskiwanie klientów, spotkania z klientami Direct Sales, sprzedaż i obsługa posprzedażowa. Zarządzanie regionem północnym tj. województwa Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Podlaskie, a także Litwa, Łotwa i Estonia oraz dodatkowo region Dolnośląski i Opolski.
Szkolenia i kursy
02.2018 "Psychologia sprzedaży i obsługi klienta" w Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem”
John D. Rockefeller
Cele szkolenia
- Doskonalenia technik obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie - Poprawa efektywności w komunikacji z klientem,
- Wyposażenie uczestników w techniki i sposoby radzenia sobie z trudnym klientem,
- Trening zachowań asertywnych
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
- Poznają własny styl komunikowania i dowiedzą się, co zrobić, by dopasować rodzaj przekazu i styl komunikowania do klienta,
- Uczestnicy dowiedzą się, jak formułować komunikat, by uniknąć niedopowiedzeń i nadinterpretacji,
- Dowiedzą się, jakie są „żelazne zasady” w obsłudze klienta, a jakich zachowań należy bezwzględnie unikać,
- Poznają i przećwiczą fazy sprzedaży
- Poznają techniki perswazji i sposoby wywierania wpływu; dowiedzą się, jak radzić sobie z barierami w komunikacji, oporem i polemiką po stronie odbiorcy,
- Przećwiczą sposoby formułowania komunikatów asertywnych
- Poznają własne możliwości i ograniczenia a także obszary do rozwoju.
1. Motywacja w procesie sprzedaży
- Wewnętrzne i zewnętrzne poczucie umiejscowienia kontroli a sprzedaż,
- Analiza wewnętrznych i zewnętrznych motywatorów sprzedawcy,
- Mój styl komunikacji i pracy (analiza w oparciu o testy psychologiczne).
2. Budowanie swojej roli jako partnera do prowadzenia rozmów telefonicznych i bezpośrednich
- Pokonywanie barier w pierwszym kontakcie,
- Rozmowa telefoniczna jako wstęp do współpracy oraz wstępna weryfikacja potrzeb klienta,
- Panowanie nad początkiem rozmowy bezpośredniej, w celu stworzenia dobrej, partnerskiej relacji z klientem,
- Style komunikacji a budowanie własnej wiarygodności.
3. Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów
- Dostrajanie się do klienta na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
- Parafraza, pauza i odzwierciedlanie,
- Zadawanie pytań w celu rozpoznania jawnych i ukrytych oczekiwań, nastawień klientów,
- Analiza potrzeb klientów (w oparciu o teorie motywacji).
4.Techniki sprzedaży, prezentacja i uchylanie zastrzeżeń
- Prezentacja i ćwiczenie technik sprzedaży ( w oparciu o trzy poziomy działań perswazyjnych w tym elaboration likelihood model i automatyczne wyzwalacze uległości)
- Gry stosowane przez klientów (gra na czas, gra na biedę, gra absurd, gra bagatelka),
- Przygotowanie prezentacji handlowej,
- Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami (m.in. PWW, pozytywna parafraza, zamiana obiekcji w pytanie).
Informacje pobrane z http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/administracja-i-jednostki-uep,c9844/centrum-edukacji-menedzerskiej,c1383/szkolenia,c8977/kursy-i-szkolenia,c8978/sprzedaz-i-obsluga-klienta,c9071/psychologia-sprzedazy-i-obslugi-klienta,a68384.html
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem”
John D. Rockefeller
Cele szkolenia
- Doskonalenia technik obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie - Poprawa efektywności w komunikacji z klientem,
- Wyposażenie uczestników w techniki i sposoby radzenia sobie z trudnym klientem,
- Trening zachowań asertywnych
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
- Poznają własny styl komunikowania i dowiedzą się, co zrobić, by dopasować rodzaj przekazu i styl komunikowania do klienta,
- Uczestnicy dowiedzą się, jak formułować komunikat, by uniknąć niedopowiedzeń i nadinterpretacji,
- Dowiedzą się, jakie są „żelazne zasady” w obsłudze klienta, a jakich zachowań należy bezwzględnie unikać,
- Poznają i przećwiczą fazy sprzedaży
- Poznają techniki perswazji i sposoby wywierania wpływu; dowiedzą się, jak radzić sobie z barierami w komunikacji, oporem i polemiką po stronie odbiorcy,
- Przećwiczą sposoby formułowania komunikatów asertywnych
- Poznają własne możliwości i ograniczenia a także obszary do rozwoju.
1. Motywacja w procesie sprzedaży
- Wewnętrzne i zewnętrzne poczucie umiejscowienia kontroli a sprzedaż,
- Analiza wewnętrznych i zewnętrznych motywatorów sprzedawcy,
- Mój styl komunikacji i pracy (analiza w oparciu o testy psychologiczne).
2. Budowanie swojej roli jako partnera do prowadzenia rozmów telefonicznych i bezpośrednich
- Pokonywanie barier w pierwszym kontakcie,
- Rozmowa telefoniczna jako wstęp do współpracy oraz wstępna weryfikacja potrzeb klienta,
- Panowanie nad początkiem rozmowy bezpośredniej, w celu stworzenia dobrej, partnerskiej relacji z klientem,
- Style komunikacji a budowanie własnej wiarygodności.
3. Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów
- Dostrajanie się do klienta na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
- Parafraza, pauza i odzwierciedlanie,
- Zadawanie pytań w celu rozpoznania jawnych i ukrytych oczekiwań, nastawień klientów,
- Analiza potrzeb klientów (w oparciu o teorie motywacji).
4.Techniki sprzedaży, prezentacja i uchylanie zastrzeżeń
- Prezentacja i ćwiczenie technik sprzedaży ( w oparciu o trzy poziomy działań perswazyjnych w tym elaboration likelihood model i automatyczne wyzwalacze uległości)
- Gry stosowane przez klientów (gra na czas, gra na biedę, gra absurd, gra bagatelka),
- Przygotowanie prezentacji handlowej,
- Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami (m.in. PWW, pozytywna parafraza, zamiana obiekcji w pytanie).
Informacje pobrane z http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/administracja-i-jednostki-uep,c9844/centrum-edukacji-menedzerskiej,c1383/szkolenia,c8977/kursy-i-szkolenia,c8978/sprzedaz-i-obsluga-klienta,c9071/psychologia-sprzedazy-i-obslugi-klienta,a68384.html
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Piłka ręczna, filmy i seriale, gry, sport
Organizacje
Stowarzyszenie Klub Sportowy Amatorzy Piłka Ręczna Poznań:
2015-2018 Prezes założyciel stowarzyszenia
2018 - do dziś Honorowy członek zarządu
2015-2018 Prezes założyciel stowarzyszenia
2018 - do dziś Honorowy członek zarządu
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni