Tomasz Michałkiewicz

Doradca Majątkowy w OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Doradztwo finansowe sprzedaż rozwiązań Ubezpieczenia Windykacja telefoniczna

Doświadczenie zawodowe

OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa
Doradca Majątkowy
Obsługa klientów zdalnie
oferowanie rożnych rozwiązań ubezpieczeniowych, życie, zdrowie , majątek, komunikacja, ubezpieczenie leasingów,
leasingi, kredyty hipoteczne firmowe , inwestycje , ubezpieczenia grupowe
Logo
Doradca klienta
ULTIMO S.A.
Obsługa wielu produktów
etap polubowny, przedsądowy, sądowy i egzekucyjny
Wielozadaniowość w różnych obszarach windykacji
Logo
Specjalista ds. windykacji
Intrum Group
Obsługa sprawa zleconych, Towarzystwa ubezpieczeniowe, parabanki, banki , podmioty gospodarcze , windykacja na rożnych poziomach zaawansowania.
Logo
Starszy doradca klienta
ULTIMO S.A.
Podobny jak na poprzednim stanowisku dodatkowo obsługa Doradców Terenowych. Wielozadaniowość, podejmowanie decyzji na różnych szczeblach windykacji w porozumieniu z Kierownictwem.
Logo
Doradca klienta
ULTIMO S.A.
Obsługa wielu produktów
etap polubowny, przedsądowy, sądowy i egzekucyjny
Logo
Doradca Klienta ds. Windykacji Dużych Wierzytelności
ULTIMO S.A.
Obsługa produktów na poziomie polubownym, przedsądowym i egzekucyjnym.
Logo
Doradca Klienta ds. Windykacji Dużych Wierzytelności
ULTIMO S.A.
Wszystko to co na poprzednim stanowisku, dalszy rozwój w tym obszarze.
CREDITEXPRESS Inkasso Poland Sp. z o.o
Starszy Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej
Wszystko to co na poprzednim stanowisku, dodatkowo obsługa portfela kupionego - parabank
CREDITEXPRESS Inkasso Poland Sp. z o.o
Negocjator telefoniczny
Obsługa windykacyjna spraw na poziomie przedsądowym i komorniczym: klienci tych firm
Towarzystwa Ubezpieczeniowe
Parabanki
Banki
Szkoły językowe
Wydawnictwa
Sieci telekomunikacyjne
Santander Consumer Bank S.A.
Specjalista ds. Call Center - konsultant windykacji telefonicznej
Windykacja należności:

-monitoring oraz zaawansowana windykacja przedsądowa
- obsługa kredytów samochodowych, hipotecznych, gotówkowych, ratalnych oraz kart kredytowych
AIG Bank Polska SA
Zespół Obsługi Windykacji Telefonicznej Procesów Kredytowych Departament Contact Center
Obsługa:

- kredyty ratalne
- gotówkowe
- karty kredytowe
Helios S.A.
Kompleksowa Obsługa Klienta
-Sprzedaż biletów,
-Produktów żywnościowych,
-Obsługa sal kinowych,
-Dbanie o bezpieczeństwo powierzonego sprzętu,ludzi i obiektu,
-Zachęcanie do kupna nowych broduktów filmowych przez klienta,
-Miła atmosfera i inspiracja do nowych działań.
-Dbanie o najlepszy wizerunek firmy na rynku.

Szkolenia i kursy

Ukończony Kurs Kelnerski w Styczniu 2011 z uzyskanym certyfikatem w obsłudze Wrocławskich Hoteli **** i ***** oraz Restauracji. W tym też zakresie obsługuje:

- bale
- bankiety
- konferencje
- imprezy zamknięte
- wesela

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Inne
Obsługa klienta
Inne
Ubezpieczenia
Inne

Zainteresowania

Sporty zimowe, pływanie, dobry film, podróże oraz gotowanie

Inne

Pracowałem jako Asystent Doradcy finansowego w firmie TAX CARE, do moich obowiązków należało:

-wyszukiwanie kontaktów do nowych klientów,
- obsługiwanie bieżących klientów
- proponowanie kredytów samochodowych, mieszkaniowych, gotówkowych, limitów w koncie, kredytów obrotowych oraz kredytów inwestycyjnych, kredyty firmowe
- analiza rynku kredytowego
- współpraca z pośrednikiem, który zajmował się dotacjami (umawianiem dla niego spotkań,

Pracowałem też w firmie Ubezpieczeniaonline.pl, gdzie zajmowałem się,
- dzwoniłem do klientów nowych, aby zaproponować kontakt z Towarzystwa Ubezpieczonego w sprawie zainteresowania go produktem,
- proponowałem ubezpieczenia: na życie, zdrowotne, nieruchomości, samochodowe, turystyczne, majątkowe