Umiejętności
Digital Marketing
Google Analytics
SEO
Doświadczenie zawodowe
E-retail/Ecommerce Manager
Strategia:
• Stworzenie, egzekucja, ewaluacja strategii dla kanału ecommerce
Aktywacje w ecommerce:
• Planowanie, negocjacje, produkcja, koordynacja, ewaluacja aktywacji w sklepach internetowych
Dane:
• Pozyskanie, agregacja, analiza i raportowanie danych sprzedażowych z kanału ecommerce
Content produktowy
• Tworzenie, agregacja oraz dostarczenie contentu produktowego do sklepów
Współpraca ze sklepami internetowymi
• Działania w obszarze kompetencji KAM, Trade marketingu, oraz Digital
Markeitng:
• Łączenie aktywacji marketingowych w obszarze digital z możliwością dokonania zakupu w ecommerce
Procesy
• Integracja procesów wew. Danone z obszarem ecommerce
• Stworzenie, egzekucja, ewaluacja strategii dla kanału ecommerce
Aktywacje w ecommerce:
• Planowanie, negocjacje, produkcja, koordynacja, ewaluacja aktywacji w sklepach internetowych
Dane:
• Pozyskanie, agregacja, analiza i raportowanie danych sprzedażowych z kanału ecommerce
Content produktowy
• Tworzenie, agregacja oraz dostarczenie contentu produktowego do sklepów
Współpraca ze sklepami internetowymi
• Działania w obszarze kompetencji KAM, Trade marketingu, oraz Digital
Markeitng:
• Łączenie aktywacji marketingowych w obszarze digital z możliwością dokonania zakupu w ecommerce
Procesy
• Integracja procesów wew. Danone z obszarem ecommerce
eRetail/Ecommerce Supervisor
Saatchi Digital/Interactive Solutions/E-merch
Praca z brandami w zakresie ecommerce;
Analiza,budowanie strategii, produkcja, wdrożenie:
• RTV AGD; Microsoft, Phillips, Panasonic,
• FMCG: Red Bull, Wedel, Almette, Milka
• Procter: Oral B, Pampers, Head&Shoulders, PodarujDzieciomSłońce
Współpraca z największymi e-sklepami w Polsce w zakresie rozwoju narzędzi promocyjnych oraz wdrożenia toolkitów min.:
• RTV AGD: Euro.com.pl, NEO24, Morele.net, X-kom.pl, Vobis.pl., Agito.pl, Sferis.pl, Komputronik.pl, Media Markt
• FMCG: Alma24, e-piotripawel.pl, Frisco.pl, BDSklep. AuchanDirect.pl,
Analiza,budowanie strategii, produkcja, wdrożenie:
• RTV AGD; Microsoft, Phillips, Panasonic,
• FMCG: Red Bull, Wedel, Almette, Milka
• Procter: Oral B, Pampers, Head&Shoulders, PodarujDzieciomSłońce
Współpraca z największymi e-sklepami w Polsce w zakresie rozwoju narzędzi promocyjnych oraz wdrożenia toolkitów min.:
• RTV AGD: Euro.com.pl, NEO24, Morele.net, X-kom.pl, Vobis.pl., Agito.pl, Sferis.pl, Komputronik.pl, Media Markt
• FMCG: Alma24, e-piotripawel.pl, Frisco.pl, BDSklep. AuchanDirect.pl,
Lider d/s Internetu
Zarządzanie firmowym serwisem WWW oraz komunikacją online:
• Planowanie strategicznych działań marketingowych w Internecie
• Koordynacja pracy agencji interaktywnej
• Bezpośrednie prowadzenie akcji promocyjnych i informacyjnych w Internecie w ramach dostępnych budżetów
Prowadzenie projektu ecommerce:
• Stworzenie strategii dla ecommerce
• Prowadzenie projektu po stronie Carrefour min. tworzenie procesów oraz integracja z istniejącymi działami
• Planowanie strategicznych działań marketingowych w Internecie
• Koordynacja pracy agencji interaktywnej
• Bezpośrednie prowadzenie akcji promocyjnych i informacyjnych w Internecie w ramach dostępnych budżetów
Prowadzenie projektu ecommerce:
• Stworzenie strategii dla ecommerce
• Prowadzenie projektu po stronie Carrefour min. tworzenie procesów oraz integracja z istniejącymi działami
Vice-prezes
Stowarzyenie Public Relation Image Group
• Zarządzanie stowarzyszaniem
o Stworzenie strategii rozwoju Stowarzyszenia
o Pozyskiwanie zleceń
o Negocjacje warunków współpracy z partnerami
o Nadzór nad dokumentacją
o Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
• Prowadzenie szkoleń z zakresu:
o Konstrukcji i strategi marki
o Budowy kreatywnych kampanii PR w niskobudżetowych projektach.
• Projekt – XXIV Konwent miłośników fantastyki POLCON 2009:
o Stworzenie oraz koordynacja wykonania strategii komunikacji dla konwentu miłośników fantastyki POLCON 2009.
o Napisanie scenariusza, produkcja spotu reklamowego dla konwentu POLCON 2009.
o Współpraca przy tworzeniu media planu oraz nadzór nad emisją spotu w AXN oraz AXN Sci-Fi.
o Prowadzenie biura prasowego podczas trwania Konwentu.
• Projekt - Kampania 1% dla Fundacji Dbam o Zdrowie:
o Stworzenie strategii kampanii
o Organizacja oraz promocja eventów w przestrzeni publicznej, galeriach handlowych, ośrodkach kultury w ramach prowadzonej kampanii
o Koordynacja współpracy Stowarzyszenia z klientem
o Stworzenie strategii rozwoju Stowarzyszenia
o Pozyskiwanie zleceń
o Negocjacje warunków współpracy z partnerami
o Nadzór nad dokumentacją
o Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
• Prowadzenie szkoleń z zakresu:
o Konstrukcji i strategi marki
o Budowy kreatywnych kampanii PR w niskobudżetowych projektach.
• Projekt – XXIV Konwent miłośników fantastyki POLCON 2009:
o Stworzenie oraz koordynacja wykonania strategii komunikacji dla konwentu miłośników fantastyki POLCON 2009.
o Napisanie scenariusza, produkcja spotu reklamowego dla konwentu POLCON 2009.
o Współpraca przy tworzeniu media planu oraz nadzór nad emisją spotu w AXN oraz AXN Sci-Fi.
o Prowadzenie biura prasowego podczas trwania Konwentu.
• Projekt - Kampania 1% dla Fundacji Dbam o Zdrowie:
o Stworzenie strategii kampanii
o Organizacja oraz promocja eventów w przestrzeni publicznej, galeriach handlowych, ośrodkach kultury w ramach prowadzonej kampanii
o Koordynacja współpracy Stowarzyszenia z klientem
Radny w Radzie Operatorów w Wydziale Wsparcia Sprzedaży
• Analiza oraz rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych.
• Wdrażanie nowych pomysłów, dotyczących warunków, jakości oraz efektywności pracy.
• Osiągnięcia
o Zaprojektowanie oraz przeprowadzenie badań dotyczących preferencji sprzedażowych, wśród pracowników działu WWS.
• Wdrażanie nowych pomysłów, dotyczących warunków, jakości oraz efektywności pracy.
• Osiągnięcia
o Zaprojektowanie oraz przeprowadzenie badań dotyczących preferencji sprzedażowych, wśród pracowników działu WWS.
Inspektor w Wydziale Wsparcia Sprzedaży
• Sprzedaż produktów banku.
• Przeprowadzanie badań marketingowych.
• Mentoring nowych pracowników z zakresu sprzedaży oraz komunikacji z klientem.
• Osiągnięcia:
o Jedne z najlepszych wyników sprzedażowych podczas całego czasu pracy w mBanku.
o Wygrana konkursie sprzedaży RUK.
• Przeprowadzanie badań marketingowych.
• Mentoring nowych pracowników z zakresu sprzedaży oraz komunikacji z klientem.
• Osiągnięcia:
o Jedne z najlepszych wyników sprzedażowych podczas całego czasu pracy w mBanku.
o Wygrana konkursie sprzedaży RUK.
Specjalizacje
Zakupy
Inne
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość