Tomasz Mazur

Odkrywam nieodkryte w obszarze eCommerce.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Google Analytics SEO

Doświadczenie zawodowe

Danone sp. z o.o.
E-retail/Ecommerce Manager
Strategia:
• Stworzenie, egzekucja, ewaluacja strategii dla kanału ecommerce

Aktywacje w ecommerce:
• Planowanie, negocjacje, produkcja, koordynacja, ewaluacja aktywacji w sklepach internetowych

Dane:
• Pozyskanie, agregacja, analiza i raportowanie danych sprzedażowych z kanału ecommerce

Content produktowy
• Tworzenie, agregacja oraz dostarczenie contentu produktowego do sklepów

Współpraca ze sklepami internetowymi
• Działania w obszarze kompetencji KAM, Trade marketingu, oraz Digital

Markeitng:
• Łączenie aktywacji marketingowych w obszarze digital z możliwością dokonania zakupu w ecommerce

Procesy
• Integracja procesów wew. Danone z obszarem ecommerce
K2 Internet
Ecommerce Consultant
Dla producentów:
- Analiza
- Strategia
- Narzędzia
- Implementacja
w kanale Ecommerce oraz monetyzacja obecnych działań marketingowych w obszarze digital.

Dla sklepów:
- konwersja, konwersja, konwersja oraz realizacja pozostałych KPI.
Logo
Freelance
Moje
Consulting Ecommerce - wsparcie producentów/brandów w strategicznych rozwiązaniach dla kanału Ecommerce
Logo
eRetail/Ecommerce Supervisor
Saatchi Digital/Interactive Solutions/E-merch
Praca z brandami w zakresie ecommerce;
Analiza,budowanie strategii, produkcja, wdrożenie:
• RTV AGD; Microsoft, Phillips, Panasonic,
• FMCG: Red Bull, Wedel, Almette, Milka
• Procter: Oral B, Pampers, Head&Shoulders, PodarujDzieciomSłońce

Współpraca z największymi e-sklepami w Polsce w zakresie rozwoju narzędzi promocyjnych oraz wdrożenia toolkitów min.:
• RTV AGD: Euro.com.pl, NEO24, Morele.net, X-kom.pl, Vobis.pl., Agito.pl, Sferis.pl, Komputronik.pl, Media Markt
• FMCG: Alma24, e-piotripawel.pl, Frisco.pl, BDSklep. AuchanDirect.pl,
carrefour polska sp. z o.o.
Lider d/s Internetu
Zarządzanie firmowym serwisem WWW oraz komunikacją online:
• Planowanie strategicznych działań marketingowych w Internecie
• Koordynacja pracy agencji interaktywnej
• Bezpośrednie prowadzenie akcji promocyjnych i informacyjnych w Internecie w ramach dostępnych budżetów


Prowadzenie projektu ecommerce:
• Stworzenie strategii dla ecommerce
• Prowadzenie projektu po stronie Carrefour min. tworzenie procesów oraz integracja z istniejącymi działami
PZL Sp. z o. o.
Kolega Account'ów
Działania w zakresie stanowiska Account Executive (BTL + Online) dla:
- Tesco
- Alior Bank
- Grupa Żywiec, marki: Strong, Tatra
- Stock Polska, marka: Żołądkowa Gorzka
- Polkomtel, marka: Plus
Logo
Project Manager
Image Group
• Prowadzenie projektów w ramach działalności stowarzyszenia.
• Nawiązywanie współpracy z organizacjami z sektora NGO.
Logo
Vice-prezes
Stowarzyenie Public Relation Image Group
• Zarządzanie stowarzyszaniem
o Stworzenie strategii rozwoju Stowarzyszenia
o Pozyskiwanie zleceń
o Negocjacje warunków współpracy z partnerami
o Nadzór nad dokumentacją
o Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
• Prowadzenie szkoleń z zakresu:
o Konstrukcji i strategi marki
o Budowy kreatywnych kampanii PR w niskobudżetowych projektach.
• Projekt – XXIV Konwent miłośników fantastyki POLCON 2009:
o Stworzenie oraz koordynacja wykonania strategii komunikacji dla konwentu miłośników fantastyki POLCON 2009.
o Napisanie scenariusza, produkcja spotu reklamowego dla konwentu POLCON 2009.
o Współpraca przy tworzeniu media planu oraz nadzór nad emisją spotu w AXN oraz AXN Sci-Fi.
o Prowadzenie biura prasowego podczas trwania Konwentu.
• Projekt - Kampania 1% dla Fundacji Dbam o Zdrowie:
o Stworzenie strategii kampanii
o Organizacja oraz promocja eventów w przestrzeni publicznej, galeriach handlowych, ośrodkach kultury w ramach prowadzonej kampanii
o Koordynacja współpracy Stowarzyszenia z klientem
mBank S.A.
Radny w Radzie Operatorów w Wydziale Wsparcia Sprzedaży
• Analiza oraz rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych.
• Wdrażanie nowych pomysłów, dotyczących warunków, jakości oraz efektywności pracy.
• Osiągnięcia
o Zaprojektowanie oraz przeprowadzenie badań dotyczących preferencji sprzedażowych, wśród pracowników działu WWS.
mBank S.A.
Inspektor w Wydziale Wsparcia Sprzedaży
• Sprzedaż produktów banku.
• Przeprowadzanie badań marketingowych.
• Mentoring nowych pracowników z zakresu sprzedaży oraz komunikacji z klientem.
• Osiągnięcia:
o Jedne z najlepszych wyników sprzedażowych podczas całego czasu pracy w mBanku.
o Wygrana konkursie sprzedaży RUK.
Logo
Działacz
Studenckie Koło Naukowe CreActive
• Udział w organizacji warsztatów "CreActive day with iSpot" wspólnie z iSpot.
• Organizacja spotkania Tomasza Lisa ze studentami na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Europartner Sp. z o.o.
Doradca Finansowy
• Aktywne pozyskiwanie klientów, identyfikacja ich potrzeb oraz sprzedaż produktów finansowych.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Zakupy
Inne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Danone Group
Danone Group
Forum Danone'owców byłych i obecnych.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką