Doświadczenie zawodowe
Inspektor Jakości
Gobel & Partner Quality Management Ltd. – Honda of the UK Manufacturing
* Współuczestniczenie w realizacji celów jakościowych firmy poprzez wykonywanie czynności kontrolnych
* Kontrola podzespołów oraz wyrobu gotowego na zgodność ze specyfikacją i wzorcem
* Prowadzenie dokumentacji raportowej
* Kontrola podzespołów oraz wyrobu gotowego na zgodność ze specyfikacją i wzorcem
* Prowadzenie dokumentacji raportowej
Konsultant ds. Jakości w Dziale Wspomagania i Analiz
* Koordynacja działań w Pionu Obsługi Klienta z pracami nad dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością (w tym również nad dokumentacja CRM)
*Koordynacja działań Pionu Obsługi Klienta z wprowadzaniem nowych usług i ofert marketingowych
* Koordynacja i przygotowanie skonsolidowanej opinii Pionu Obsługi Klienta oraz wymiana informacji z innymi Pionami PTK Centertel
* Nadzór nad procesem tworzenia, opiniowania i modyfikacji dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością (w tym również nad dokumentacja CRM)
* Współpraca z Biurem Zarządzania Jakością w zakresie tworzenia procedur zgodnie z wymaganiami ISO 9001:2000
* Współuczestnictwo w przygotowywaniu auditów wewnętrznych w Pionie Obsługi Klienta
*Koordynacja działań Pionu Obsługi Klienta z wprowadzaniem nowych usług i ofert marketingowych
* Koordynacja i przygotowanie skonsolidowanej opinii Pionu Obsługi Klienta oraz wymiana informacji z innymi Pionami PTK Centertel
* Nadzór nad procesem tworzenia, opiniowania i modyfikacji dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością (w tym również nad dokumentacja CRM)
* Współpraca z Biurem Zarządzania Jakością w zakresie tworzenia procedur zgodnie z wymaganiami ISO 9001:2000
* Współuczestnictwo w przygotowywaniu auditów wewnętrznych w Pionie Obsługi Klienta
Starszy Konsultant w Dziale Utrzymania Klienta
* Realizacja strategii utrzymania i pozyskiwania nowych abonentów
* Sprzedaż usług dodanych
* Sprzedaż ofert marketingowych
* Przeprowadzanie badań marketingowych
* Sporządzanie raportów tygodniowych, miesięcznych i rocznych
* Obsługa telefoniczna programu lojalnościowego „Profit”
* Archiwizacja dokumentów związanych z obsługą bazy danych oraz uzupełnianie bazy danych klientów
* Administrowanie projektu „Przeprowadzka”
* Sprzedaż usług dodanych
* Sprzedaż ofert marketingowych
* Przeprowadzanie badań marketingowych
* Sporządzanie raportów tygodniowych, miesięcznych i rocznych
* Obsługa telefoniczna programu lojalnościowego „Profit”
* Archiwizacja dokumentów związanych z obsługą bazy danych oraz uzupełnianie bazy danych klientów
* Administrowanie projektu „Przeprowadzka”
Szkolenia i kursy
1. Truman College – City Colleges of Chicago,
długoterminowy kurs języka angielskiego (06.2004-10.2005)
2. Szkoła Podchorążych Rezerwy przy Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu ukończona egzaminem na Istopień oficerski, Specjalność: ogólno - dowódcza (06-12.2001)
3. Szkolenie: Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2000 (26–28 maja 2003)
4. Szkolenie: „Podstawy prezentacji” (2 grudnia 2002)
5. Kurs akredytowany przez IRCA: Auditor wiodący Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2000. Kurs przeprowadzony przez The British Standards Institution (9–13 września 2002)
6. Szkolenie: „Profesjonalna obsługa klienta” (2000)
7. Warsztat szkoleniowy: „Obsługa klienta przez telefon z elementami negocjacji handlowych” (1999)
8. Seminarium: „Postępowanie z trudnym klientem” (1998)
długoterminowy kurs języka angielskiego (06.2004-10.2005)
2. Szkoła Podchorążych Rezerwy przy Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu ukończona egzaminem na Istopień oficerski, Specjalność: ogólno - dowódcza (06-12.2001)
3. Szkolenie: Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2000 (26–28 maja 2003)
4. Szkolenie: „Podstawy prezentacji” (2 grudnia 2002)
5. Kurs akredytowany przez IRCA: Auditor wiodący Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2000. Kurs przeprowadzony przez The British Standards Institution (9–13 września 2002)
6. Szkolenie: „Profesjonalna obsługa klienta” (2000)
7. Warsztat szkoleniowy: „Obsługa klienta przez telefon z elementami negocjacji handlowych” (1999)
8. Seminarium: „Postępowanie z trudnym klientem” (1998)
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery