Tomasz Mariusz Ławrynowicz

Sprzedaż jest aktywnym procesem, a zarządzanie sprzedażą jest kontrolą tego procesu
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Large Corporate Manager
2013 KWIECIEŃ – Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.


Zakres obowiązków:
• • Zarządzanie procesami sprzedaży do największych partnerów biznesowych Elavon
• Monitoring wyników finansowych i aktywny wpływ na poprawę efektów sprzedaży poprzez partnerską analizę wyników składowych
• Aktywizacja działań sprzedażowych produktów korporacji i obsługa biznesowa kluczowych klientów
• Utrzymywanie bieżącej systematycznej współpracy z klientami przypisanymi do portfolio działu
• Aktywne poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży
• Zarządzanie sprzedażą poprzez partnerów biznesowych
• Współpraca posprzedażowa i obsługa klientów kluczowych na rynku krajowym, jak również na rynku globalnym.
• Aktywna specjalizacja w sprzedaży do poszczególnych branż. Ścisła współpraca z branżą hotelarską, turystyczną i wynajmu samochodów w kwestii minimalizowania strat i maksymalizowania zysków.
• Aktywny wpływ na zakres i atrakcyjność oferowanych produktów.
• Dbanie o bieżący wizerunek firmy
• Odbudowa pozycji Korporacji na rynku polskim
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
Dyrektor Biura Sprzedaży
• Zarządzanie zespołem 8 dyrektorów regionalnych i 130 Przedstawicieli handlowych
• Przygotowanie strategii sprzedaży dla kanału detalicznego
• Kreowanie i realizacja polityki sprzedażowej Spółki
• Rozwijanie Multi Kanału akwizycyjnego skupiającego sprzedaż związaną z sektorem e-Commerce, telesales, sprzedaż bezpośrednią i sprzedaż dokonywaną za pośrednictwem Partnerów Biznesowych
• Aktywacja działań handlowych mających na celu zwiększenie obecności oferty handlowej e-Service w port folio klientów sektora detalicznego i Key Account.

Sukcesy i ważniejsze projekty:
- restrukturyzacja działu sprzedaży

a) nowa segmentacja rynku,
b) zmiana modelu dotarcia do klienta,
c) zmiana struktury organizacyjnej Biura Sprzedaży
d) zmiana modelu wynagrodzenia sił sprzedaży
e) cel to klient wysokomarżowy
f) wprowadzenie do sprzedaży Spółki dwóch nowych usług: DCC i e-Commerce
g) opracowanie kompleksowego programu szkoleniowego dla całego zespołu sprzedaży oraz ścieżek karier dla pracowników i współpracowników poszczególnych grup.
FIRST DATA POLSKA S.A.
Dyrektor d/s Współpracy z Agentami Rozliczeniowymi
Zapewnienie bezawaryjnego transferu biznesu American Express do First Data. Zapewnienie szerokiej obsługi karty Amex na rynku polskim. Współpraca z konkurencja na płaszczyźnie maksymalnej dostępności akceptacji tych kart zarówno w urządzeniach standardowych jak i sieci internetowej. Nadzór nad procesem powierzania licencji nad obsługą kart Amex u nowych operatorów kart płatniczych w Polsce.

Szkolenia i kursy

Time Management,
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Sztuaka Zarządzania Emocjami
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Procesem Sprzedaży
Kursy Sprzedażowe i Neocjacyjne NLP
Kreatywne Myślenie w Zarządzaniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Psychologia, Socjologia Polityczna,
Kapitan Jachtowy, Ratownik GOPR, Nurkowanie, Wspinaczka