Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca kierownika
• zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami firmy
• kierowanie, motywowanie i rozwój personelu
• organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży
• budowanie i umacnianie relacji z klientem poprzez aktywną obsługę klienta
• kierowanie, motywowanie i rozwój personelu
• organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży
• budowanie i umacnianie relacji z klientem poprzez aktywną obsługę klienta
Koordynator Centrum Obsługi Technicznej
• Nadzór procesu obsługi klienta poprzez wyznaczanie zadań podległym pracownikom oraz ich kontrolę.
• Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących spraw.
• Realizacja jakościowych i ilościowych wskaźników w moim zespole (sprzedaż, obsługa, utrzymanie).
• Dbanie o systematyczne podnoszenie poziomu jakości obsługi poprzez ocenę rozmów z klientami, udzielanie pracownikom informacji zwrotnej nt. jakości wykonywanych przez nich zadań.
• Wdrażanie pomysłów związanych z usprawnieniem procesów oraz zmniejszeniem liczby kontaktów klientów.
• Rekrutacja i selekcja nowych pracowników.
• Praca nad poprawą efektywnościowych KPI infolinii: SL, ATT, ABA, FTR; wdrożenie dużego projektu wpływającego na poprawę ww. wskaźników.
• Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących spraw.
• Realizacja jakościowych i ilościowych wskaźników w moim zespole (sprzedaż, obsługa, utrzymanie).
• Dbanie o systematyczne podnoszenie poziomu jakości obsługi poprzez ocenę rozmów z klientami, udzielanie pracownikom informacji zwrotnej nt. jakości wykonywanych przez nich zadań.
• Wdrażanie pomysłów związanych z usprawnieniem procesów oraz zmniejszeniem liczby kontaktów klientów.
• Rekrutacja i selekcja nowych pracowników.
• Praca nad poprawą efektywnościowych KPI infolinii: SL, ATT, ABA, FTR; wdrożenie dużego projektu wpływającego na poprawę ww. wskaźników.
Moderator
• Weryfikacja jakości ogłoszeń zgodnie z założonymi standardami przed opublikowaniem ich w serwisie.
• Weryfikacja jakości ogłoszeń, które są już aktywne w serwisie, zgodnie z założonymi standardami.
• Weryfikacja jakości ogłoszeń, które są już aktywne w serwisie, zgodnie z założonymi standardami.
Projekty
Insourcing infolinii technicznej
Czynnie wspierałem we wszelkich działaniach przełożonych przy procesie insourcingu infolinii technicznej Netii. Byłem odpowiedzialny za bezpośrednie szkolenia nowo przyjętych osób oraz dzięki swojej wiedzy poprzez mentoring wspierałem grupę w celu osiągania nałożonych zadań i celów podczas insourcingu.
W zespole z
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
nowe technologie, moda, film, muzyka, polityka
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Obrońcy praw zwierząt
O wielkości społeczeństwa świadczy jego stosunek do zwierząt. Mahatma Gandhi
Grupa dla tych, którzy chcą brać aktywny udział w dyskusji o prawach zwierząt i mieć wpływ na ich skuteczne egzekwowanie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
studenci, absolwenci, wykładowcy, pracownicy... najlepsiejszej uczelni w polsce ;)