Tomasz Mańkowski

00100000
Legionowo, mazowieckie

Umiejętności

Projektowanie architektury Zarządzanie Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą analiza potrzeb technologicznych Zarządzanie zespołem Modelowanie procesów biznesowych Obsługa klienta analiza potrzeb klienta Tworzenie dokumentacji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Główny Projektant Systemu IT w wydziale systemów Contact Center
 Identyfikowanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych
 Wsparcie interesariuszy, właścicieli biznesowych w specyfikacji wymagań, kreowaniu finalnej wizji produktu dla osiągnięcia pożądanej wartości
 Współudział w projektowaniu procesów, wsparcie dla kierowników projektów oraz inżynierów Genesys/NICE/AVAYA w zakresie projektowania nowych rozwiązań przez dobór infrastruktury, analizę wymagań, specyfikację konfiguracji niezbędnych dla rozwiązania modułów, udział w spotkaniach, komunikacja w języku angielskim
 Identyfikowanie potrzeb integracji systemów oraz problemów związanych z migracją, wskazywanie właściwych kierunków wobec modeli danych i praktycznego wdrożenia proponowanych rozwiązań. Opracowanie integracji IWD Genesys, NICE AQO/DPA z systemami zewnętrznymi w tym EAI, CRM
 Analiza potrzeb biznesowych, opracowywanie koncepcji biznesowo technicznych, koncepcji rozwiązań, architektury rozwiązań, analizy wykonalności, przepływów danych, diagramów przejścia dla procesów, reorganizacji zastanych procesów biznesowych, przypadków użycia, konfiguracji komponentów rozwiązań, specyfikacji konfiguracji.
 Opracowanie sposobu rozwiązania potrzeb, projektowanie rozwiązań w systemach produkcyjnych, koordynacja prac dostawcy, testy wdrożonego rozwiązania, uruchomienie produkcyjne.
 Tworzenie dokumentów projektowych oraz raportów, opisujących informatyczne rozwiązania architektoniczne.
 Monitorowanie ogólnej efektywności struktury informatycznej, wydajności poszczególnych rozwiązań informatycznych (w obrębie wymagań sprzętowych, możliwości procesowych oraz pojemności komunikacyjnych, struktur danych, obiektów, algorytmów, logiki biznesowej, etc.) oraz technicznej wykonalności zaproponowanych nowych rozwiązań oceniając ich ryzyko, koszty oraz potencjalne zyski
 Zapewnienie, aby indywidualne rozwiązania informatyczne spełniały niefunkcjonalne wymagania organizacji tj. wirtualizacja, jakość, użyteczność, bezpieczeństwo, skalowalność
 Doradzanie organizacji we wschodzących trendach oraz innowacjach dotyczących architektury informatycznej Contact Center wobec kierunków wyznaczonych przez strategię spółki
 Prowadzenie ocen oraz porównywanie technologii informatycznych, Przedstawianie przełożonym raportów dotyczących alternatywnych scenariuszy i ocen możliwości odnoszących się do nowych technologii.
Logo
Informatyk
4Dream Tomasz Mańkowski
 Tworzenie modułów, aplikacji, serwisów według kryteriów określonych przez klienta
 Wybieranie, analiza i raportowanie danych, publikacja danych w serwisach www
 Konfiguracja, optymalizacja, utrzymanie urządzeń sieciowych i serwerów danych i serwisów
 Zarządzanie procesem obsługi zdarzeń i zakłóceń związanych z działaniem aplikacji, konfiguracją usług, dostarczaniem dostępu do Internetu
 Wykonywanie prac technicznych i konserwacyjnych na potrzeby infrastruktury IT
Polkomtel Sp. z o. o.
Administrator systemów CTI / IVR
POLKOMTEL S. A. WARSZAWA
 Wsparcie dla kierowników projektów oraz inżynierów Genesys/IVR/CISCO/Kapsh w zakresie projektowania nowych rozwiązań przez dobór infrastruktury, analizę wymagań, specyfikację konfiguracji niezbędnych dla rozwiązania modułów, udział w spotkaniach, komunikacja w języku angielskim
 Wdrażanie nowych rozwiązań CTI/ IVR/CISCO/Kapsh na podstawie potrzeb biznesowych
 Konfiguracja CTI/ IVR/CISCO/Kapsh w Contact Center w odpowiedzi na potrzeby biznesowe
 Identyfikacja, poszukiwanie przyczyn powstawania problemów, rozwiązanie problemów, klasyfikacja incydentów, zgłaszanie CR mających na celu usunięcie źródeł problemów
 Praca z narzędziami Change Managament według zasad ITIL
 Administracja, rozwój, utrzymanie, wsparcie systemów Genesys (CM, SCI, CCPulse, IRD), IVR (Comsys, Wind, Qumak), SoftPhone (Kontakt Javart), Cisco VoIP, nagrywających (Nice), raportujących MSSQL
Grupa Agora
Administrator sieci i systemów UNIX
 Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sieci LAN oraz infrastruktury (Cisco)
 Zarządzanie i monitorowanie infrastruktury sieciowej w Laboratoriach Agora S. A.
 Administracja serwerami usług (AIX, Solaris) oraz składowaniem danych (SAN, Tivoli)
 Konfiguracja serwisów AIX dla baz danych SYBASE
Grupa Raben
Administrator sieci, oprogramowania magazynowego / Kierownik działu informatyki
Projekty
 System obsługujący usługę dystrybucji paczek „Szybka Paczka”, wdrożenie
 Koordynacja działu informatyki

Zadania
 Utrzymanie infrastruktury IT
 Zarządzanie środkami trwałymi w IT w całym cyklu
 Prowadzenie zakupów związanych z realizacją przedsięwzięć w obszarze informatyki
Tarchomińskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.
Programista, młodszy administrator sieci
 Rozbudowa, tworzenie oprogramowania na wewnętrzne potrzeby firmy
 Administracja siecią LAN oraz serwerami usług

Szkolenia i kursy

 DSDM For Scrum – zwinne metodyki projektowania
 ITIL® Foundation, zakończony zdanym egzaminem
 Genesys Composer 8.1 Routing Application
 Genesys eServices 8.1 Foundations/Deployment
 Wywieranie wpływu, szkolenie wewnętrzne
 System nagrywania rozmów Nice 3.2: instalacja, konfiguracja, administracja
 Comsys - Administracja i konfiguracja urządzeń IVR w środowisku SCO Unix

Edukacja

Logo
mikro i optoelektronika, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

 Doskonalenie umiejętności gry na gitarze, Wędkarstwo, Bieganie, Gotowanie, Żeglarstwo

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

19 wszystkich wypowiedzi
9 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Office System
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
ABI News
ABI News
Nowości z dziedziny ochrony informacji i bezpieczeństwa danych osobowych
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Administratorzy sieci teleinformatycznych
Administratorzy sieci teleinformatycznych
Sieci komputerowe, telefonia cyfrowa
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
Agile Testing
Agile Testing
Agile Testing jest stosunkowo nową metodyką, która ciągle ewoluuje. Grupa ma na celu wymianę doświadczeń w podejściu do testowania w środowisku metodyk zwinnych, agile.
Analityk Biznesowy
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Asterisk
Asterisk
Forum pod patronatem Fundacji Open Source FunOS
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.