Umiejętności
Projektowanie architektury
Zarządzanie
Microsoft Word
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
analiza potrzeb technologicznych
Zarządzanie zespołem
Modelowanie procesów biznesowych
Obsługa klienta
analiza potrzeb klienta
Tworzenie dokumentacji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Projektant Systemu IT w wydziale systemów Contact Center
Identyfikowanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych
Wsparcie interesariuszy, właścicieli biznesowych w specyfikacji wymagań, kreowaniu finalnej wizji produktu dla osiągnięcia pożądanej wartości
Współudział w projektowaniu procesów, wsparcie dla kierowników projektów oraz inżynierów Genesys/NICE/AVAYA w zakresie projektowania nowych rozwiązań przez dobór infrastruktury, analizę wymagań, specyfikację konfiguracji niezbędnych dla rozwiązania modułów, udział w spotkaniach, komunikacja w języku angielskim
Identyfikowanie potrzeb integracji systemów oraz problemów związanych z migracją, wskazywanie właściwych kierunków wobec modeli danych i praktycznego wdrożenia proponowanych rozwiązań. Opracowanie integracji IWD Genesys, NICE AQO/DPA z systemami zewnętrznymi w tym EAI, CRM
Analiza potrzeb biznesowych, opracowywanie koncepcji biznesowo technicznych, koncepcji rozwiązań, architektury rozwiązań, analizy wykonalności, przepływów danych, diagramów przejścia dla procesów, reorganizacji zastanych procesów biznesowych, przypadków użycia, konfiguracji komponentów rozwiązań, specyfikacji konfiguracji.
Opracowanie sposobu rozwiązania potrzeb, projektowanie rozwiązań w systemach produkcyjnych, koordynacja prac dostawcy, testy wdrożonego rozwiązania, uruchomienie produkcyjne.
Tworzenie dokumentów projektowych oraz raportów, opisujących informatyczne rozwiązania architektoniczne.
Monitorowanie ogólnej efektywności struktury informatycznej, wydajności poszczególnych rozwiązań informatycznych (w obrębie wymagań sprzętowych, możliwości procesowych oraz pojemności komunikacyjnych, struktur danych, obiektów, algorytmów, logiki biznesowej, etc.) oraz technicznej wykonalności zaproponowanych nowych rozwiązań oceniając ich ryzyko, koszty oraz potencjalne zyski
Zapewnienie, aby indywidualne rozwiązania informatyczne spełniały niefunkcjonalne wymagania organizacji tj. wirtualizacja, jakość, użyteczność, bezpieczeństwo, skalowalność
Doradzanie organizacji we wschodzących trendach oraz innowacjach dotyczących architektury informatycznej Contact Center wobec kierunków wyznaczonych przez strategię spółki
Prowadzenie ocen oraz porównywanie technologii informatycznych, Przedstawianie przełożonym raportów dotyczących alternatywnych scenariuszy i ocen możliwości odnoszących się do nowych technologii.
Wsparcie interesariuszy, właścicieli biznesowych w specyfikacji wymagań, kreowaniu finalnej wizji produktu dla osiągnięcia pożądanej wartości
Współudział w projektowaniu procesów, wsparcie dla kierowników projektów oraz inżynierów Genesys/NICE/AVAYA w zakresie projektowania nowych rozwiązań przez dobór infrastruktury, analizę wymagań, specyfikację konfiguracji niezbędnych dla rozwiązania modułów, udział w spotkaniach, komunikacja w języku angielskim
Identyfikowanie potrzeb integracji systemów oraz problemów związanych z migracją, wskazywanie właściwych kierunków wobec modeli danych i praktycznego wdrożenia proponowanych rozwiązań. Opracowanie integracji IWD Genesys, NICE AQO/DPA z systemami zewnętrznymi w tym EAI, CRM
Analiza potrzeb biznesowych, opracowywanie koncepcji biznesowo technicznych, koncepcji rozwiązań, architektury rozwiązań, analizy wykonalności, przepływów danych, diagramów przejścia dla procesów, reorganizacji zastanych procesów biznesowych, przypadków użycia, konfiguracji komponentów rozwiązań, specyfikacji konfiguracji.
Opracowanie sposobu rozwiązania potrzeb, projektowanie rozwiązań w systemach produkcyjnych, koordynacja prac dostawcy, testy wdrożonego rozwiązania, uruchomienie produkcyjne.
Tworzenie dokumentów projektowych oraz raportów, opisujących informatyczne rozwiązania architektoniczne.
Monitorowanie ogólnej efektywności struktury informatycznej, wydajności poszczególnych rozwiązań informatycznych (w obrębie wymagań sprzętowych, możliwości procesowych oraz pojemności komunikacyjnych, struktur danych, obiektów, algorytmów, logiki biznesowej, etc.) oraz technicznej wykonalności zaproponowanych nowych rozwiązań oceniając ich ryzyko, koszty oraz potencjalne zyski
Zapewnienie, aby indywidualne rozwiązania informatyczne spełniały niefunkcjonalne wymagania organizacji tj. wirtualizacja, jakość, użyteczność, bezpieczeństwo, skalowalność
Doradzanie organizacji we wschodzących trendach oraz innowacjach dotyczących architektury informatycznej Contact Center wobec kierunków wyznaczonych przez strategię spółki
Prowadzenie ocen oraz porównywanie technologii informatycznych, Przedstawianie przełożonym raportów dotyczących alternatywnych scenariuszy i ocen możliwości odnoszących się do nowych technologii.
Informatyk
4Dream Tomasz Mańkowski
Tworzenie modułów, aplikacji, serwisów według kryteriów określonych przez klienta
Wybieranie, analiza i raportowanie danych, publikacja danych w serwisach www
Konfiguracja, optymalizacja, utrzymanie urządzeń sieciowych i serwerów danych i serwisów
Zarządzanie procesem obsługi zdarzeń i zakłóceń związanych z działaniem aplikacji, konfiguracją usług, dostarczaniem dostępu do Internetu
Wykonywanie prac technicznych i konserwacyjnych na potrzeby infrastruktury IT
Wybieranie, analiza i raportowanie danych, publikacja danych w serwisach www
Konfiguracja, optymalizacja, utrzymanie urządzeń sieciowych i serwerów danych i serwisów
Zarządzanie procesem obsługi zdarzeń i zakłóceń związanych z działaniem aplikacji, konfiguracją usług, dostarczaniem dostępu do Internetu
Wykonywanie prac technicznych i konserwacyjnych na potrzeby infrastruktury IT
Administrator systemów CTI / IVR
POLKOMTEL S. A. WARSZAWA
Wsparcie dla kierowników projektów oraz inżynierów Genesys/IVR/CISCO/Kapsh w zakresie projektowania nowych rozwiązań przez dobór infrastruktury, analizę wymagań, specyfikację konfiguracji niezbędnych dla rozwiązania modułów, udział w spotkaniach, komunikacja w języku angielskim
Wdrażanie nowych rozwiązań CTI/ IVR/CISCO/Kapsh na podstawie potrzeb biznesowych
Konfiguracja CTI/ IVR/CISCO/Kapsh w Contact Center w odpowiedzi na potrzeby biznesowe
Identyfikacja, poszukiwanie przyczyn powstawania problemów, rozwiązanie problemów, klasyfikacja incydentów, zgłaszanie CR mających na celu usunięcie źródeł problemów
Praca z narzędziami Change Managament według zasad ITIL
Administracja, rozwój, utrzymanie, wsparcie systemów Genesys (CM, SCI, CCPulse, IRD), IVR (Comsys, Wind, Qumak), SoftPhone (Kontakt Javart), Cisco VoIP, nagrywających (Nice), raportujących MSSQL
Wdrażanie nowych rozwiązań CTI/ IVR/CISCO/Kapsh na podstawie potrzeb biznesowych
Konfiguracja CTI/ IVR/CISCO/Kapsh w Contact Center w odpowiedzi na potrzeby biznesowe
Identyfikacja, poszukiwanie przyczyn powstawania problemów, rozwiązanie problemów, klasyfikacja incydentów, zgłaszanie CR mających na celu usunięcie źródeł problemów
Praca z narzędziami Change Managament według zasad ITIL
Administracja, rozwój, utrzymanie, wsparcie systemów Genesys (CM, SCI, CCPulse, IRD), IVR (Comsys, Wind, Qumak), SoftPhone (Kontakt Javart), Cisco VoIP, nagrywających (Nice), raportujących MSSQL
Administrator sieci i systemów UNIX
Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sieci LAN oraz infrastruktury (Cisco)
Zarządzanie i monitorowanie infrastruktury sieciowej w Laboratoriach Agora S. A.
Administracja serwerami usług (AIX, Solaris) oraz składowaniem danych (SAN, Tivoli)
Konfiguracja serwisów AIX dla baz danych SYBASE
Zarządzanie i monitorowanie infrastruktury sieciowej w Laboratoriach Agora S. A.
Administracja serwerami usług (AIX, Solaris) oraz składowaniem danych (SAN, Tivoli)
Konfiguracja serwisów AIX dla baz danych SYBASE
Administrator sieci, oprogramowania magazynowego / Kierownik działu informatyki
Projekty
System obsługujący usługę dystrybucji paczek „Szybka Paczka”, wdrożenie
Koordynacja działu informatyki
Zadania
Utrzymanie infrastruktury IT
Zarządzanie środkami trwałymi w IT w całym cyklu
Prowadzenie zakupów związanych z realizacją przedsięwzięć w obszarze informatyki
System obsługujący usługę dystrybucji paczek „Szybka Paczka”, wdrożenie
Koordynacja działu informatyki
Zadania
Utrzymanie infrastruktury IT
Zarządzanie środkami trwałymi w IT w całym cyklu
Prowadzenie zakupów związanych z realizacją przedsięwzięć w obszarze informatyki
Szkolenia i kursy
DSDM For Scrum – zwinne metodyki projektowania
ITIL® Foundation, zakończony zdanym egzaminem
Genesys Composer 8.1 Routing Application
Genesys eServices 8.1 Foundations/Deployment
Wywieranie wpływu, szkolenie wewnętrzne
System nagrywania rozmów Nice 3.2: instalacja, konfiguracja, administracja
Comsys - Administracja i konfiguracja urządzeń IVR w środowisku SCO Unix
ITIL® Foundation, zakończony zdanym egzaminem
Genesys Composer 8.1 Routing Application
Genesys eServices 8.1 Foundations/Deployment
Wywieranie wpływu, szkolenie wewnętrzne
System nagrywania rozmów Nice 3.2: instalacja, konfiguracja, administracja
Comsys - Administracja i konfiguracja urządzeń IVR w środowisku SCO Unix
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Doskonalenie umiejętności gry na gitarze, Wędkarstwo, Bieganie, Gotowanie, Żeglarstwo
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Agile Testing
Agile Testing jest stosunkowo nową metodyką, która ciągle ewoluuje. Grupa ma na celu wymianę doświadczeń w podejściu do testowania w środowisku metodyk zwinnych, agile.
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.